تور جزیره قشم

به این مقاله امتیاز دهید

تور جزیره قشم و مشخصات آن

راهنمای مسافرتی به قشم (تور جزیره قشم)

جزیر قشم بزرگ ترین جزیره ایران و از شاخته شده ترین جزیره های کشورمان است که در استان هرمزگان قرار گرفته است. این جزیره طبیعتی بکر و زیبا دارد و تاریخ آن به درازای دوران ساسانیان است. مدت زیادی است که این جزیره ی جنوبی به مقصد گردشگری بسیاری از ایرانی ها و توریست های خارجی تبدیل شده است.

موقعیت تور جزیره قشم

جزیره ی قشم در جنوب ایران و در استان هرمزگان واقع شده است و بزرگ ترین جزیره ی تنگه  ی هرمز محسوب می شود. از شمال به بندرعباس، از شرق به جزیره لارک،از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب غربی به جزیره ها ی ابوموسی و تنب بزرگ و تنب کوچک محدود می شود.

مختصری از تاریخچه جزیره قشم

قدمت این جزیره به دوران ساسانیان می رسد و در آن دوران به آن ابرکاروان می گفته اند. از دوران قبل از اسلام و حتی از دوران پادشاهان ماد در این جزیره سکونت می شده است. با پیدایش اسلام، مسلمانان جزیره را فتح کرده و اینگونه بود که کم کم همه چیز رنگ و شکل دیگری به خود گرفت. حکومت های مختلفی بر این جزیره حاکم بودند که از میان آن ها می توان به آل بویه اشاره کرد. در دورانی هم تحت تاثیر حمله  ی مغولان و حکومت ایلخانیان بود. کم کم اروپایی ها پایشان به اینجا باز شد و مدتی مخصوصا پرتغالی ها به آن حکومت کردند. بعد از حکومت قاجار دوباره این جزیره به ایران برگردانده شد. برای تور جزیره قشم با شال و کلاه سفر همراه باشید

مناطق-زیبای-قشم

شرایط آب و هوایی و بهترین زمان سفر به قشم

شرایط آب و هوایی آن گرم و به دلیل جزیره بودنش مرطوب هم می باشد. از ۱۰ تیر تا ۱۰ شهریور تقریبا می توان گفت گرم ترین روزهای این جزیره محسوب می شود. هزینه سفر شما از تیر تا شهریور نصف دیگر ماه های سال است. بهترین زمان سفر به قشم ماه های دی و بهمن است. بیشترین دمای این جزیره به ۴۶ و کمترین آن به ۱۶ درجه سانتی گراد می رسد.

اقامت در جزیره قشم (تور جزیره قشم)

در تور جزیره قشم به منظور اقامت در جزیره قشم گزینه های مختلفی پیش رویتان قرار دارد اما انتخاب بین آن ها بستگی به بودجه ای که شما برای سفرتان در نظر گرفته اید دارد. متوسط هزینه ی اقامت در هتل های قشم از ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۴۰۰ هزار تومان هم متغییر است که این بستگی به این دارد که شما چه هتلی را برای اقامتتان انتخاب کرده اید. اگر مطالب این صفحه برای شما مفید بود می توانید مقاله تور مشهد مقدس ما را نیز مطالعه کنید.

ساحل-جزیره-قشم
تور جزیره قشم

تلگرام-شرکت