پارک آبی رامایانا پاتایا

به این مقاله امتیاز دهید

پارک آبی رامایانا پاتایا یکی از محبوب ترین جاذبه های کشور تایلند و شهر پاتایا می باشد که در زمان بسیار کمی توانسته دل مسافران را ببرد و تبدیل به یکی از پر طرفدارترین آن ها شود این پارک آبی که در سال ۲۰۱۶ تازه افتتاح شد با وسایل بسیار خوب و مجهز می تواند ساعات بسیار هیجان انگیزی را برای شما بسازد و یک روز مفرح را تجربه کنید به همین خاطر قصد داریم تا در این مقاله شما را بیشتر با پارک آبی رامایانا پاتایا آشنا کنید تا در صورت رفتن به پاتایا بتوانید از این پارک آبی استفاده کنید پس تا انتهای این مقاله با شال و کلاه سفر همراه باشید.

پارک آبی رامایانا

موقعیت پارک آبی رامایانا پاتایا

همانطور که در بالا مشاهده میکنید پارک آبی رامایانا پاتایا در شهرپاتایا و در استان ستاهیپ درست در کنار جاده‌ی بن ین قرار دارد که می توانید در سفر خود به کشور تایلند از آن استفاده کنید همچنین می توانید تور آپشنال آن را از لیدرهای مستقر در پاتایا تهیه کنید و یا خودتان به آن بروید که هم با اتوبوس و هم با ون به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

درباره پارک آبی رامایانا پاتایا

پارک آبی رامایانا از سال ۲۰۱۱ شروع به ساخت کرد و سال ۲۰۱۶ تکمیل شد این پروژه بسیار دوست داشتنی خیلی زود به یکی از شلوغ ترین جاذبه های گردشگری در کشور تایلند تبدیل شد که هر کسی دوست داشت در آن بخ تفریح بپردازد همچنین به دلیل نزدیک بودن به بانکوک نیز بسیاری از گردشگران با ۱ ساعت و نیم رانندگی می توانند خودشان را به پارک آبی رامایانا پاتایا برسانند و لذت ببرند

اینجا درست همان مکانی‌ است که پدر و مادرها می‌توانند با خیالی آسوده کنار استخرها دراز بکشند و تماشاگر بازی فرزندان خود باشند.در این پارک آبی همواره صدای فریاد شادی به گوش می‌رسد و در چشمان هرکسی می‌توان شور و هیجان را دید.

درباره پارک آبی رامایانا پاتایا
این پارک محوطه‌ای ۱۸۰۰۰۰ مترمربعی دارد و مالکانش تلاش کرده‌اند تا بهترین و مدرن‌ترین وسایل بازی را در آن قرار بدهند.اگر این پارک را برای گردش انتخاب کنید،دیگر لازم نیست نگران امنیت خود و همراهانتان باشید زیرا تمامی وسایل موجود در این مرکز بر اساس معیارهای بین‌المللی تدارک دیده شده‌اند و همواره بر سالم بودن و کارایی آنها نظارت می‌شود. بد نیست بدانید که ۲۱ وسیله‌ی تفریحی و ۳ استخر بزرگ در این پارک آبی وجود دارند که مراجعان اجازه‌ی استفاده از تمامی آنها را دارند. 

وسایل بازی و تفریحی در پارک آبی رامایانا پاتایا

پارک آبی رامایانا پاتایا دارای استخرهای بسیار بزرگ و سرسرهای گوناگونی است که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کردمت ریسر: این وسیله نوعی سرسره است که امکان رقابت را مهیا می‌کند به این معنا که چند لاین مختلف دارد و افراد می‌توانند به صورت چند نفره و همزمان سرسره بازی کرده و باهم رقابت کنند.

سرسره‌ی رقابتی این پارک دارای ۴ لاین است و در ابتدا باید از ۴ لوله داخل شوید تا به محوطه‌ی روباز و در نهایت استخر برسید. کسانی اجازه‌ی استفاده از این سرسره را دارند که وزنشان حداکثر ۱۳۵ کیلوگرم باشد.
اسپیرال: این سرسره برای کسانی که برای نخستین‌بار به پارک آبی رامایانا پاتایا می‌روند و یا ترجیح می‌دهند ابتدا با وسایل بازی کم هیجان تفریحشان را آغاز کنند، بسیار مناسب است. این سرسره شکلی مارپیچی دارد اما به دلیل شیب کم و دهانه‌ی گشادش، ترسناک نیست افرادی که وزنشان بین ۴۵ تا ۱۳۵ کیلوگرم باشد، اجازه‌ی ورود به این سرسره را دارند.

ریور ساید: این سرسره نیز شکلی ماپیچی دارد و به دلیل قرارگیری آن در کنار رودخانه‌ی مجموعه با نام ریور ساید شناخته می‌شود. تفاوت این سرسره با سایر هم‌نظیرانش در این است که سواران باید در تیوب‌های دو نفره وارد آن شوند و وزن دونفر نهایتا باید ۱۸۰ کیلوگرم باشد.
سرپانتین پارک آبی رامایانا پاتایا: نیمی از این سرسره روباز و نیم دیگرش دارای سقف است بنابراین به افرادی که دوست دار هیجان کم هستند، پیشنهاد می‌شود. استفاده از این وسیله‌ی بازی هم به صورت تک نفره و هم دونفره وجود دارد اما وزن دو نفر نباید بیش از ۱۸۰ کیلوگرم باشد.

بومرنگ: بومرنگ همان سرسره‌ایست که اغلب ما آن را با نام سرسره‌ی یو شکل می‌شناسیم. در این بازی سواران باید از سرسره‌ای که به شکل یک دیوار است به پایین سقوط کنند. توجه داشته باشید که استفاده از این وسیله تنها به صورت دونفره امکان‌پذیر است.
پیتون: پیتون در پارک آبی رامایانا پاتایا سرسره‌ایست که امکان استفاده‌ی آن برای ۱ تا ۴ نفر به صورت همزمان ممکن است.

سرسره به این صورت است که پر از پیچ و تاب می‌باشد و سواران با ورود به آن دیگر هیچ اختیاری روی تیوبشان ندارند و به این سو و آن سو پرتاب می‌شوند و می‌چرخند و می‌چرخند تا در آخر به استخر برسند و بسیاری دیگر از سرسره های هیجان انگیز که باید خودتان ببینید و از آن ها لذت ببرید.

وسایل بازی و تفریحی در پارک آبی رامایانا پاتایا

بسیار ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر جاذبه های گردشگری تایلند می توانید مقاله مرکز خرید فستیوال پاتایا را نیز مطالعه کنید و در صورت رزرو تور با شماره زیر تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

پارک آبی رامایانا پاتایا

تلگرام-شرکت