هتل پوینت تکسیم

این هتل یکی از هتل های زنجیره ای می باشد که موقعیت فوق العاده خوبی در منطقه دارد.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل پوینت تکسیم و مشخصات آن

هتل پوینت تکسیم ۵۰۰ متر با میدان تقسیم و کمتر از ۱ کیلومتر با مرکز همایش لطفی کردار فاصله دارد. اتاق ها مدرن و مجهز به وای فای است. استخر سرپوشیده و سالن ورزشی هم از دیگر خدمات متمایز آن است. دکوراسیون اتاق های این هتل پوینت تکسیم از رنگ های ملایمی تشکیل شده و دارای شیشه های دوجداره و کاناپه های راحت می باشد. تلویزیون و ماهواره با شبکه های پولی و دی وی دی پلیر هم از دیگر امکانات اتاقهاست. سالن ورزشی هتل پویت از استخر سرپوشیده،اتاق بخار، سونا و حمام ترکی تشکیل شده است. انواع خدمات درمانی و ماساژی هم ارائه می شود. می توانید از پارکینگ رایگان و حمل و نقل رایگان تا فرودگاه که هر روز ساعت ۸:۳۰ صبح انجام می شود، استفاده کنید. همچنین مراکز خرید و سیستم حمل و نقل عمومی به راحتی در دسترس شماست.

 

لابی هتل پوینت تکسیم

موقعیت پوینت تکسیم

خدمات رفاهی هتل پوینت تکسیم

هتل پوینت تکسیم دارای سرویس شاتل می باشد و استفاده از اینترنت بی سیم رایگان در تمامی مکان ها قابل دسترس است. پارکینگ شخصی رایگان نزدیکی هتل وجود دارد که نیازی هم به رزرو کردن از قبل ندارد. با پرداخت هزینه اضافه خشکشویی، اتوشویی، واکس کفش و پرس شلوار انجام می شود. اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهد. تحویل دادن آن تا ساعت ۱۲:۳۰ ظهر فرصت خواهید داشت. البته در صورت فاصله زیاد با پروازتان می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید. کارمندان هتل پوینت تکسیم به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند لازم به ذکر است برای مقایسه با دیگر هتل های استانبول حتما مقاله هتل دبل تری هیلتون را مطالعه فرمایید تا از امکانات و خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل پوینت تکسیم

امکانات تفریحی پوینت تکسیم استانبول

مهمانان هتل پوینت تکسیم می توانند برای سرگرم شدن از استخر شنای چهار فصل هتل استفاده کنند. باشگاه بدنسازی برای افراد ورزشکار نیز ساخته شده و در آن کمدهایی قفل دار قرار داده شده است. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل پوینت تکسیم ممنوع است. از دیگر امکانات تفریحی هتل مرکز سلامتی، سولاریوم، سونا و امکان سرو صبحانه در اتاق وجود دارد. اگر با کودکان خردسال سفر کرده اید می توانید نگهداری آن ها را برای ساعتی به کارمندان هتل بسپارید. در تور استانبول هتل پوینت یکی از زیباترین و راحترین های ایم شهر زیبا می باشد.

 

رستوران هتل پوینت تکسیم

رستوران های هتل

رستوران ویو پوینت:

رستوران ویو  هتل پوینت تکسیم غذا های ترکی و بین المللی را در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند.

کافه افتر سیکس:

این کافه برای سپری کردن اوقاتی خوش با دوستان یا استراحت کردن در پایان یک روز سخت، مکان مناسبی است.

کافه جولی:

کافه جولی انواع قهوه، شکلات و کیک ها را سرو می کند. علاوه بر این از ساعت ۱۱:۰۰ به بعد می توانید از منو ی سالاد و ساندویچ کافه نهاری سبک و دلپذیر میل کنید.

رستوران اودُنیا:

این رستوران که در طبقه ی همکف واقع شده منویی متنوع و لذیذ از غذاهای ژاپنی ارائه می دهد.

 

کافه بار هتل پوینت تکسیم

فاصله تا جاذبه های استانبول

مسجد لالعلی: ۸ کیلومتر تا شما فاصله دارد اگر پیاده به آنجا بروید ۱ ساعت و با تاکسی ۱۶ دقیقه ای به آن خواهید رسید. بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۸ کیلومتر تا هتل پوینت تکسیم استانبول فاصله دارد. مسجد آبی: این مسجد حدودا ۱۱ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۳۰ دقیقه ای و با استفاده از تراموا ۳۰ دقیقه ای می رسید. ایاصوفیه:حدودا ۵ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۳۶ دقیقه ای به آنجا بروید. خیابان استقلال:تنها ۲۰۰ متر با شما فاصله دارد و با یک پیاده روی خیلی کوتاه شما در این خیابان خواهید بود. کاخ دلما باغچه:۲ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۴ دقیقه ای طی کنید. میدان تکسیم:تنها ۲۰۰ متر با شما فاصله دارد و با یک پیاده روی خیلی کوتاه شما در این خیابان خواهید بود. فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول: ۳ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا ۲۹ دقیقه ای می رسید. فرودگاه سابیها:۴ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۵۶ دقیقه در راه خواهید بود.

آدرس 

توپکو کادسی شماره ۲، تکسیم، بیوگلو، استانبول، ترکیه

Topcu Cad. No:2 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

هتل پوینت تکسیم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
سونا
حمام ترکی
استخر سرپوشیده
بار
آسانسور
صندوق امانات
تجهیزات کنفرانس
انبار چمدان
پذیرش ۲۴ ساعته
تلویزیون کابلی/ ماهواره ای
مینی بار
چاي ساز به همراه چاي
حمام با وان
سيستم سرمايشي و گرمايشي
خدمات لباسشوئی
۲ رستوران