آتالوس اسمارت آنتالیا

آتالوس اسمارت آنتالیا یکی از هتل های زیبا در منطقه لارا می باشد و نام قدیم این هتل لارا فمیلی استار است

به این مقاله امتیاز دهید

آتالوس اسمارت آنتالیا در فاصله ۵.۶ کیلومتری پارک پروانه های آنتالیا قرار گرفته است.

این هتل فوق العاده و لوکس شامل رستوران، پارکینگ اختصاصی و رایگان، مرکز تناسب اندام و یک بار می باشد. آتالوس اسمارت آنتالیا دارای یک مجموعه فرهنگی برای کودکان است که بچه ها نیز در این هتل بتوانند خوش گذرانی و تفریح کنند. مجوعه آتالوس دارای امکاناتی همانند استخر روباز، پذیرش ۲۴ ساعته که به مهمانان در تمامی ساعات شبانه روز کمک می کنند و همچنین اینترنت رایگان در سرتاسر محیط هتل است. تمام اتاق های آتالوس اسمارت آنتالیا مجهز به کتری برقی و تلویزیون های مدرن هستند. هر اتاق به صورت مجزا تهویه مطبوع دارند تا هوایی تمیز و مناسب را در اختیار مهمانان قرار دهند. برخی واحدهای هتل دارای بالکن اختصاصی هستند که در صورت تمایل به داشتن بالکن می توانید هنگام رزرو هتل، این موضوع را ذکر نمایید. در هرکدام از اتاق ها محل نشیمن قرار داده شده تا مهمانان بتوانند به راحتی استراحت نمایند. میهمانان می توانند از بوفه صبحانه هر روز صبح نهایت لذت را ببرند. این هتل ۵ ستاره دارای سونا می باشد، همچنین شما می توانید بازی پینگ پنگ و دارت را نیز در این هتل تجربه نمایید و در فاصله ۱.۷ کیلومتری آنتالیم پریمیوم مال لارا / کندو ، هتل دارای یک بار و یک باغ است. هتل ۵ ستاره آتالوس اسمارت آنتالیا در منطقه دیدنی و توریستی آنتالیا و جزء یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره در آنتالیا می باشد. هتل در سال ۲۰۰۷ به طور کامل بازسازی شده است تا مهمانان بتوانند از خدمات بیشتری بهره مند گردند. یکی از مزیت های هتل فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا که حدود ۲۰ دقیقه می باشد و نزدیکی تا فرودگاه می باشد. هتل داری ساحل ماسه ای اختصاصی به وسعت ۲۰۰ متر مربع می باشد که در فاصله ۱۰ دقیقه تا هتل قرار دارد. هتل آتالوس اسمارت آنتالیا دارای یک مجموعه فرهنگی برای کودکان است که بچه ها نیز در این هتل بتوانند خوش گذرانی و تفریح کنند. همچنین هتل دارای برنامه های شبانه و موزیک های لایو و زنده می باشد.

 

آتالوس اسمارت

موقعیت هتل آتالوس اسمارت آنتالیا

رستوران های هتل آتالوس اسمارت

رستوران هتل لارا فامیلی استار انواع غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می دهد. رستوران اصلی: سه وعده غذای اصلی را به  صورت روزانه سرو می کند. بار لابی: مسافران می توانند صبحانه و یا شام خود را از بار داخل لابی سفارش دهند و همانجا نیز میل کنند. بار کنار ساحل: این بار نیز روزانه صبحانه و شام سرو می کند. بار کنار استخر: که این بار نیز همیشه باز است و از آن می توانید انواع فست فود و نوشیدنی ها را تهیه کنید تا در کنار استخر میل کنید. در تور آنتالیا ارزان قیمت این هتل تعطیلات خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

 

رستوران آتالوس اسمارت آنتالیا

اتاق های هتل آتالوس

هتل آتالوس اسمارت آنتالیا دارای ۳۳۲ اتاق در انواع ذیل می باشد. هتل آتالوس اسمارت آنتالیا ۱۳۶ اتاق ۳۶ متری جادار دارد که همه اتاق ها مجهز به مینی بار، صندوق امانات، تلفن مستقیم، تلویزیون ال سی دی، کمد،وای فای رایگان ۳۰۰ مگابایتی، سشوار، سیستم تهویه هوا و بالکن می باشد. همچنین هتل دارای دو اتاق ویژه معلولین می باشد. تمامی اتاق ها به صورت روزانه تمیز می شوند و مینی بار هر روز شارژ می شود،تمامی اتاق ها دارای حمام با دوش و لوازم بهداشتی رایگان می باشند. مدل اتاق ها به شکل زیر می باشد اتاق استاندارد (Standard Double Room) اتاق خانوادگی (Family Room) اتاق دو تخته (Double Single Use Standard) اتاق سینگل ( single ) که می توانید بسته به نوع نیاز خود از آن ها استفاده کنید و همچنین می توانید مقاله هتل آتالوس اسپرت که هم خانواده با اسمارت هست را نیز مطالعه کنید تا از امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های آتالوس اسمارت آنتالیا

جاذبه های گردشگری آنتالیا نزدیک آتالوس

بازار کندو از آتالوس اسمارت آنتالیا (Antalium Premium Mall Lara/Kundu) حدود (۱.۴km). باغ پروانه ها آنتالیا (Butterfly Park Antalya) حدود (۳.۶km). باشگاه گلف ملی (National Golf Club) حدود (۸.۲km). دروازه هادریان (Hadrian’s Gate) حدود (۱۶.۷km). برج ساعت (Clock Tower) حدود (۱۷km). شهر قدیمی مارینا (Old City Marina) حدود (۱۷.۲km). موزه آنتالیا (Antalya Museum) حدود (۱۹.۲km)

آتالوس اسمارت آنتالیا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
آسانسور
فروشگاه
نگهداری کودک
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
سونا
پارک آبی
ماساژ
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
تنیس
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای