آدلیا الیت لارا

هتل آدلیا الیت آنتالبا یک هتل ۵ ستاره زیبا در ساحل لارا

به این مقاله امتیاز دهید

آدلیا الیت لارا یک هتل آل اینکلوسیو است که در آنتالیا واقع شده است.

هتل آدلیا الیت لارا دارای یک باغ ، یک استخر روباز و ساحل ‏اختصاصی می باشد. اینترنت ‏Wi-Fi‏ به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد.‏ تمامی اتاق های این هتل به صورتی مدرن دکور شده اند و دارای تلویزیون صفحه تخت هستند. هر اتاق حمام اختصاصی نیز ‏دارد،‏ در هتل آرایشگاه ، فروشگاه خرید هدیه ،مرکز اسپا و امکانات ورزشهای آبی نیز موجود می باشد، ‏ صبحانه ، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می شوند .میهمانان هتل می توانند نواع غذاهای محلی و بین المللی را در رستوران ‏هتل امتحان کنند.‏ امکان کرایه کردن ماشین نیز وجود دارد. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا است که ۹.۳ مایل از این هتل فاصله ‏دارد. ‏هتل آدالیا الیت لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا در زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع ساخته شده است. هتل آدلیا الیت لارا دارای ساحل اختصاصی شنی به طول ۱۰۰ متر است. هتل آدالیا الیت لارا با سرگرمی‌های متنوع در طول روز و برنامه‌های گوناگون در شب،محیط شاد و مفرحی برای میهمانان خود فراهم کرده است.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد. در تور آنتالیا هتل آدلیا الیت لارا گزینه مناسب و تقریبا ارزانی می باشد.

 

هتل آدلیا الیت لارا

موقعیت هتل آدلیا الیت لارا

اتاق‌های آدلیا الیت

هتل آدلیا الیت لارا در مجموع دارای ۵۲۵ اتاق ۱۳۵۲ تختخواب است که به شرح زیر تفکیک می‌گردند:تعداد ۴۰۲ اتاق استاندارد با مساحت ۳۱ متر مربع تعداد ۱۲۰ اتاق خانوادگی با مساحت ۳۶ متر مربع تعداد ۳ اتاق ویژه معلولین به مساحت ۳۰ متر مربع کلیه اتاقها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سرویس کتری برقی،تهویه مطبوع، صندوق امانات و بالکن می‌باشند. همچنین سرویس بهداشتی اتاقها نیز بسیار بزرگ و شیک و با پوشش سنگ مرمر است و دارای خدمات رایگان از جمله مواد شوینده، سشوار و حوله می‌باشد که روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های آنتالیا و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها مقاله هتل رویال تاج محل آنتالیا را مطالعه کنید.

 

اتاق های آدلیا الیت لارا

رستوران‌های هتل آدلیا الیت

هتل آدلیا الیت لارا بزرگ و لوکس دارای ۲۴۰۰ متر رستوران است که شامل ۶ رستوران مجزا می شود رستوران اصلی،رستوران آلاکارته BOSPHORUS،رستوران آلاکارته BASILICO،رستوران آلاکارته CAI،رستوران آلاکارته ESPECIAS،رستوران آلاکارته HALIKARNAS.

 

رستوران و کافه آدلیا الیت لارا

کافه‌ها ی هتل آدلیا

هتل آدالیا الیت لارا دارای ۷ کافه است: کافه لابی،کافه MAHALL،کافه کنار استخر HEAVEN،کافه ساحلی و کنار رودخانه،کافه PIER

آدلیا الیت لارا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
فروشگاه
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای