آستریا بدروم ریزورت

آستریا بدروم ریزورت هتلی ۵ ستاره در منطقه اژه می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

آستریا بدروم ریزورت یا با نام قدیم وُو بدروم  در ساحل گومبت که به داشتن زندگی پر جنب و جوش شبانه مشهور است، قرار دارد.

در همان بدو ورود، مناظر خیره کننده خلیج گومبت به مهمانان خوشامد می گوید! مهمانان آستریا بدروم ریزورت می توانند در فضایی آرام و با تماشای مناظر طبیعی منحصر به فرد، انواع غذاهای خوشمزه را مزه مزه کنند. در آستریا بدروم انواع برنامه های مهیج شبانه از جمله رقص و نمایش ، مسابقات، موسیقی زنده و سالن آواز کاراکوئه ارائه می شود. در این هتل امکان پرداختن به طیف وسیعی از ورزش های آبی و نیز والیبال ساحلی،فوتبال، بسکتبال، دارت، جاگینگ ، توپ آبی ، تنیس،تور دوچرخه سواری، بیلیارد، کاتاماران ، بادسواری،قایق سواری، اسکی روی آب، جت اسکی و پاراسیلینگ فراهم است. از دیگر امکانات هتل می توان به کلاس های آموزش غواصی، کافی نت،مرکز بازی مجهز به پلی استیشن، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی،سونا، مرکز مراقبت از پوست، مرکز زیبایی و آرایشگاه مو اشاره کرد. در آستریا بدروم مهمانان می توانند از انواع ماساژها شامل ماساژ با روغن،ماساژ با کف، ماساژ ورزشی، ماساژ ضداسترس، شیاتسو (ماساژ ژاپنی) و ماساژهای ترکیبی لذت ببرند. آستریا بدروم ریزورت به آن دسته از زوج های جوانی که قصد دارند ماه عسل را در این هتل سپری کنند، خدمات ویژه ای ارائه می نماید. در این هتل محوطه خاصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته نشده است.

 

هتل آستریا بدروم ریزورت

موقعیت آستریا بدروم ریزورت

اتاقهای هتل آستریا بدروم 

آستریا بدروم ریزورت با سرویس های فراوان و متنوع، دارای ۴۹۶ اتاق در تیپ های استاندارد و خانوادگی و سوئیت ماه عسل می باشد است که همگی آنها دارای بالکن و یا تراس هستند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به تلفن، وان حمام، سرویس بهداشتی، دوش،سشوار، شامپو و ژل شستشو، سیستم تهویه مطبوع و حرارت مرکزی، مینی بار رایگان،تلویزیون های ماهواره ای و گاو صندوق رایگان اشاره کرد. در تور بدروم می توانید این هتل فوق العاده را انتخاب و از آن لذت ببرید.

 

اتاق های آستریا بدروم ریزورت

رستوران آستریا 

در آستریا بدروم ریزورت هتل ۵ ستاره می توان بهترین غذاهای آسیایی، ترکی، مکزیکی، مدیترانه ای،ژاپنی، دریایی و سوشی را با بالاترین کیفیت نوش جان کرد. این هتل با استفاده از بهترین مواد اولیه لذیذترین غذاها را پیشکش میهمانان خویش می کند. علاوه بر رستوران مرکزی هتل به نام آمادئوس و چهار رستوران سفارش از منو (A’la Carte)،شیرینی فروشی، اسنک شبانه و سرویس صرف چای در کنار استخر نیز در خدمت مهمانان هتل است. در رستوران آمادئوس صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. این رستوران دارای مکان مخصوص کودکان و بوفه رژیمی و گیاهی است همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل ها در این منطقه مقاله هتل لابلانچ آیلند بدروم را مطالعه کنید.

 

رستوران آستریا بدروم ریزورت

آستریا بدروم ریزورت

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای