آلکان هتل مارماریس

آلکان هتل مارماریس ۴ ستاره ارزان قیمت

به این مقاله امتیاز دهید

آلکان هتل مارماریس مکانی بدور از همه تنش های زندگی روزمره در ساحل طبیعی شن و ماساه ای زیبا مارماریس است

با ۵۵ اتاق و ۱۳۰ تخت ظرفیت پذیرایی در خدمت شما است. آلکان هتل مارماریس یک تجربه تعطیلات صلح آمیز در سواحل با جلبک دریایی را ارائه می دهد. اتاق ها با تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون و بالکن با تراس و منظره دریا و ساحل، حمام ، سشوار و لوازم آرایشی رایگان است. رستوران Bedline hostel شامل صبحانه، ناهار و شام بوده و تمام وعده های غذایی و نوشیدنی قابل پرداخت است به جز سه وعده غذا. این هتل سه ستاره با احترام به حقوق مهمانان، آسایش و امکانات را برای عزیزان به ارمغان آورده است. امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. در باغ هتل استراحت کنید و برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید. میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر قایقرانی با کانو، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند. هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد. بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید. کارکنان ما به انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. در این هتل اینترنت وای فای ارائه می شود.

 

آلکان هتل

موقعیت آلکان هتل مارماریس

انوع اتاق های آلکان هتل مارماریس 

اتاق دو نفره یا دو نفره استاندارد،اتاق خانواده یک خوابه،اتاق سه نفره استاندارد،اتاق دو نفره با منظره دریا،اتاق خانواده دو خوابه،سوئیت لوکس با حمام اسپا که می توانید در تور مارماریس خود از این خدمات در آلکان هتل مارماریس استفاده کنید لازم به ذکر است اتاق های هتل به شکل بسیار خوبی عایق صدایی شده اند و حتی کوچک ترین صدا نیز به داخل اتاق ها راه پیدا نخواهد کرد و در این اتاق های زیبا خدماتی نظیر تلویزیون،تلفن،مبلمان،سیستم سرمایش و گرمایش و همچنین تهویه مطبوع نیز وجود دارد و یک صندق امانات کوچک در اتاق به چشم می خورد و برای استحمام یک حمام لوکس همراه با حوله و لوازم بهداشتی که همگی این خدمات برای راحی شما مسافران گرامی تهیه شده تا اقامت خوبی را تجربه کنید. 

 

اتاق های آلکان هتل مارماریس

امکانات آلکان 

اتاق خانواده،اینترنت رایگان،پارکینگ رایگان،ساحل،رستوران و استخر از جمله امکانات آلکان هتل مارماریس می باشد که تازه بخشی از این امکانات را ما به شما گفته ایم و برای اینکه بتوانید بیشتر با آلکان هتل مارماریس آشنا شوید حتما باید خودتان به این هتل بروید و از نزدیک این خدمات را ببینید.

 

کافی شاپ آلکان هتل مارماریس

مناطق نزدیک به آلکان

آمفی تئاتر مارمیس تا آلکان هتل مارماریس ( ۱۵۰۰ متر ) فاصله دارد. بازار روز پنج شنبه مارماریس (۱۷۰۰ متر ). قلعه مارماریس ( ۲۰۰۰ متر ). مجسمه آتاتورک( ۲۱۰۰ متر ). فرودگاه دالامان ( ۵۰.۵ کیلومتر ) که اگر بعد از تفریحات در آلکان هتل مارماریس وقتی برای خود کنار گذاشتید می توانید به صورت آپشنال از لیدرهای شال و کلاه سفر تهیه کنید و به این مکتن ها تشریف ببرید در ضمن برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که چه هتلی را در تور مارماریس خود انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم مقاله هتل لابراندا مارس ما را نیز مطالعه کنید.

آلکان هتل مارماریس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
سشوار
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
استخر سرباز
صبحانه
نهار
نوشیدنی