آکوا فانتاسی کوش آداسی

آکوا فانتاسی هتلی ۵ ستاره در شهر زیبای کوش آداسی

به این مقاله امتیاز دهید

آکوا فانتاسی کوش آداسی در ساحل Pamucak قرار گرفته و اطراف آن جنگل های زیبای درخت کاج است.

آکوا فانتاسی کوش آداسی ۷ رستوران و یک پارک آبی اختصاصی دارد. امکانات دیگر آن شامل سونا ، حمام ترکی ، ماساژ و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد. اتاق های هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی دارای بالکن های اختصاصی و میز کار هستند. امکاناتی نظیر چای ساز یا قهوه ساز نیز در اتاق ها موجود است. برای کودکان در این هتل علاوه بر پارک آبی سرسره های آبی و زمین بازی نیز وجود دارد. رستوران ماریو غذاهای مخصوص ایتالیایی دارد و رستوران ماندرین غذاهای آسیایی سرو می کند. دیگر رستوران های این هتل غذاهای ترکی ، استیک و غذاهای دریایی سرو می کنند. فرودگاه عدنان مندرس ۶۹.۲ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی در تور کوش آداسی یکی از پر مسافر ترین ها می باشد.

موقعیت هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

امکانات رفاهی هتل فانتاسی کوش آداسی

به طور کلی می توانید از خدمات رفاهی گوناگونی در هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی بهره مند شوید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و دارای امکاناتی نظیر تبدیل ارز، استفاده از دستگاه خودپرداز و انبار چمدان و همچنین صحبت با راهنمای گردشگری می باشد. روزانه در هتل نظافت انجام می گیرد و سرویس های اتوکشی و اتوشویی هتل با هزینه مجزایی است. در هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی فروشگاه های مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها مغازه ای برای خرید سوغاتی است. شما می توانید با رزرو هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی از هتل یک ماشین اجاره کنید و از پارکینگ رایگان بهره ببرید. سوئیت های ماه عسل، خدمات VIP، آرایشگاه مردانه و زنانه و آسانسور بخشی از امکانات هتل هستند. امکانات گوناگونی برای مهمانان کم توان تهیه شده و همچنین این هتل اتاق هایی برای برگزاری کنفرانس دارد. اینترنت رایگان در تمام بخش های هتل قابل دسترسی و رایگان است. ورود حیوانات خانگی به هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی مجاز نیست. کارکنان هتل به زبان های فرانسوی، آلمانی، ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است.

 

اتاق های آکوا فانتاسی کوش آداسی

امکانات تفریحی هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

سرگرمی های بسیار زیادی در هتل انتظار شما را می کشد. اول از همه به سراغ پارک آبی می رویم؛ این پارک پر از سرسره های آبی هیجان انگیز و گوناگون است که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد و هم برای بزرگسالان و هم کودکان مناسب است. علاوه بر پارک آبی، شما می توانید از سونا، جکوزی و حمام ترکی موجود هم استفاده کنید. یک باشگاه بدنسازی تجهیز شده در هتل موجود است و خدمات زیبایی گوناگون در سالن آرایش انجام می گیرد. ساحل اختصاصی، تراس آفتابگیر و باغ، از دیگر تفریحات موجود محسوب می شود. شما می توانید در اطراف هتل طبیعت گردی کنید و یا به ساحل اختصاصی رفته و ورزش های آبی گوناگون را تجربه کنید،کودکانی که به این هتل می آیند، علاوه بر استخر،باشگاه بازی و زمین بازی دارند که حسابی سرشان را گرم خواهد کرد که بسیار فوق العاده می باشد لازم به ذکر است آکوا فانتاسی کوش آداسی یکی از هتل های بسیار عالی در منطقع اژه می باشد ولی هتل های دیگری هم وجود دارند که می توانید برای سفر به منطقه اژه از آن ها نیز بهرمند شوید مانند هتل ل بلو ریزورت کوش آداسی که برای دیدن اطلاعات آن نیز می توانید به لیک هتل مراجعه فرمایید.

 

پارک آبی آکوا فانتاسی کوش آداسی

رستوران های هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی رستوران و کافه های گوناگونی دارد که برخی از آن ها را در فهرست زیر آورده ایم.

کافه افسوس بیچ (Ephesus Beach Cafes):این کافه غذاهای مختلفی سرو می کند و همه روزه باز است. کسل برگر (Castle Burger):برگرهای این رستوران همگی طعمی متفاوت دارند که انتخاب میان آن ها بسیار سخت است. پیتزا پاروتز (Parrot’s Pizza):در ترکیه سری به ایتالیا بزنید! پیتزاهای این رستوران، از جمله غذاهایی هستند که حتما باید تست کنید. کپتنز گریل (Captain’s Grill):این رستوران غذاهای باربیکیو و گریل شده ای سرو می کند که هرگز از یادتان نخواهد رفت. دونر کباب (Doner Kebab): انواع و اقسام غذاهای ترکی در این رستوران سرو می شوند که امتحان آن حتما به یاد ماندنی خواهد بود.

 

رستوران آکوا فانتاسی کوش آداسی

فاصله هتل تا جاذبه های کوش آداسی

۱-آکوا فانتاسی آکواپارک: این پارک جزوی از هتل است که با چند دقیقه پیاده روی به آنجا خواهید رسید. ۲-بنای هادریان: ۴ کیلومتر تا شما فاصله دارد که ۱۵ دقیقه ای توسط تاکسی به آنجا می رسید. ۳-کوش آداسی مارینا:۹ کیلومتر از شما دورتر است که با ۱۵ دقیقه تاکسی سواری به آنجا می رسید. ۴-کلیسای مری: این کلیسا تا شما ۵٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

سوالات متداول

سوال ۱:آیا پارک آبی آکوا فانتاسی کوش آداسی رایگان است یا باید هزینه جداگانه پرداخت کنیم؟

جواب ۱:برای مسافرانی که در هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی اقامت دارند رایگان می باشد

سوال ۲:آیا امکان رزرو اتاق های خانوادگی در هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی مهیا می باشد؟

جواب ۲:بله می توانید اتاق های خانوادگی هم در آکوا فانتاسی کوش آداسی رزرو کنید 

سوال ۳:از فرودگاه تا هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی چقدر باید در ترانسفر باشیم؟

جواب ۳: بستگی به فرودگاه داره ولی از فرودگاه ازمیر ۵۰ کیلومتر و در حدود ۱ ساعت راه با ماشین می باشد

آکوا فانتاسی کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
استخر سرپوشیده
استخر روباز
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
پارک آبی
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
تنیس
ماساژ
جکوزی
حمام ترکی
دارت
اجاره اتومبیل
غواصی
مینی‌گلف
تنیس روی میز - پینگ پونگ
سونا خشک
تهویه مطبوع
رستوران
اسنک بار
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای