آیما بیچ کوش آداسی

آیما بیچ کوش آداسی هتلی ۴ ستاره در منظقه اژه می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

آیما بیچ کوش آداسی یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر کوش آداسی، واقع در کشور ترکیه است.

این هتل ۱۲۸ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان،پذیرش ۲۴ ساعته، استخر رو باز، ماساژ، سونا، سالن ورزشی، اسپا و اجاره خودرو اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تهیه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و بالکن اختصاصی هستند. هتل آیما بیچ کوش آداسی از فرودگاه بین‌‌المللی سمس ۳۳.۹ کیلومتر،از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر ۵۰.۴ کیلومتر و از پارک ملی کالیون ۳۵ کیلومتر فاصله دارد. هتل آیما بیچ ریزورت کوش اداسی در چند قدمی ساحل بسیار معروف لیدیز بیچ قرار دارد. این موضوع همواره یکی از دلایل جذابیت هتل آیما بیچ ریزورت کوش اداسی برای توریست‌ها بوده است. در تور کوش آداسی هتل آیما بیچ کوش آداسی ارزان قیمت یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

 

هتل آیما بیچ کوش آداسی

موقعیت هتل آیما بیچ کوش آداسی

امکانات و خدمات آیما بیچ کوش آداسی

امکانات مجموعه هتل آیما بیچ کوش اداسی و لوازم و اثاثیه داخل اتاق‌های آن در حدی بسیار قابل قبول بوده و امکانات رفاهی ، تفریحی متعددی برای تمامی سنین مهیا شده است. هر روز صبحانه را به صورت رایگان در اینجا نوش جان خواهید کرد. بعد از آن می‌توانید تا پیش از فرا رسیدن زمان سرو ناهار یا شام،در بار اختصاصی هتل آیما بیچ کوش اداسی یک نوشیدنی گرم یا سرد انتخاب کنید. طبق انتظار، هتلی چهار ستاره در کوشی آداسی دارای رستوران و تعدادی بار اختصاصی است. داخل محوطه هتل، استخر سرباز برای افراد بزرگسال و کودکان جداگانه طراحی شده و هر یک داخل محوطه‌ای متفاوت قرار گرفته است، به عنوان یکی از تفریح‌های هیجان‌انگیزی که معمولا در هتل‌های پنج ستاره مشاهده می‌کنیم، اما در اختیار مهمانان هتل آیما بیچ کوش آداسی نیز قرار گرفته است، باید به تنیس اشاره کرد، در زمین تنیس بزرگ هتل می‌توانید دوستان یا اعضای خانواده خود را به چالش بکشید، علاوه بر آن، یک مرکز تناسب اندام مجهز به بهترین دستگاه‌های بدنسازی نیز در نظر گرفته شده تا بدون توجه به تعداد روزهای اقامت شما در آیما بیچ کوش آداسی، بتوانید برنامه ورزشی خود را به صورت مستمر همانند همیشه دنبال کنید. همچنین می‌توانید در این مرکز، انواع ورزشی‌های هوازی را انجام بدهید.

 

تفریحات آیما بیچ کوش آداسی

اتاق های آیما بیچ کوش آداسی

اتاق دو تخته استاندارد ( دبل ) که برای ۲ نفر طراحی شده که شامل یک تخت بزرگ یا ۲ تخت در اتاق می باشد. اتاق یک تخته ( سینگل ) که برای اقامت یک نفر در اتاق طراحی شده و یک تخت دارد. اتاق خانوادگی ( فمیلی روم ) که برای خانواده ها ی ۴ نفره طراحی شده که می توانید از آن استفاده کنید تمامیه اتاق‌های هتل آیما بیچ کوش آداسی مجهز به تهیه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای و بالکن اختصاصی هستند و داخل اتاق ها همگی با عایق صدایی پوشش داده شده اند تا سر و صدا مزاحم شما را در هنگام استراحت نشود و رنگ آمیزی اتاق ها نیز به زیبایی هرچه تمام تر در اتاق ها شگل گرفته است که همگی این ها می تواند در اینکه تعطیلات خوبی را سپری کنید بسیار مهم باشد در ضمن می توانید برای اینکه دیگر هتل های کوش آداسی را ببینید تا با دیدی بازتر هتل خود را انتخاب کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم مقاله هتل کامفورت آدا ما را نیز مطالعه فرمایید.  

 

اتاق های آیما بیچ کوش آداسی

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل آیما بیچ کوش آداسی

جزیره کبوتر | Güvercin Ada،پارک ملی دلتای آیدین،جزیره ساموس | samos island،غار کاراجا | Karaga Cave،کیرازلی | Kirazli،پاموک کاله | Pamukkale،منطقه بندری در بندر کوش آداسی،کادینلار دنیزى| Kadınlar Denizi،پریه نه | Priene،میلتوس | Miletus،دیدیما | Didyma که تمامیه این جاذبه ها را می توانید در تعطیلات خود به آنجا رفته و تجربه خوبی را داشته باشید که هر کدام از این جاذبه ها بسیار دیدنی و هیجان انگیز است. 

 

رستوران آیما بیچ کوش آداسی

سوالات متداول

سوال ۱:آیا هتل آیما بیچ کوش آداسی ساحلی می باشد؟

جواب ۱:خیر این هتل ۴ ستاره ساحلی نیست اما تا ساحل فاصله بسیار کمی دارد

سوال ۲:فاصله آیما بیچ کوش آداسی تا فرودگاه عدنان در ازمیر چقدر است؟

جواب ۲:از هتل تا فرودگاه ۷۰ کیلومتر فاصله ایت که می توانید با ماشید در ۱ ساعت آن را طی کنید

سوال ۳:آیا هتل خدمات یو آل به مسافران خود ارائه می دهد؟

جواب ۳:خیر هتل آل می باشد و تا زمان خاصی خدمات ارائه خواهد داد

آیما بیچ کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خشکشویی
استخر سرباز
باشگاه بدنسازی
تنیس
ساحل اختصاصی
صندوق امانات
تلویزیون
تهویه مطبوع
مینی بار
نظافت روزانه
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای