الگانس هتل مارماریس

هتل الگانس مارماریس ۵ ستاره بسیار زیبا و ساحلی

به این مقاله امتیاز دهید

الگانس هتل مارماریس در فاصله ۳ کیلومتری از مرکز شهر مارماریس واقع شده است.

هتل ۵ ستاره ساحلی الگانس هتل مارماریس واقع در خیابان Siteler و در فاصله تقریبی ۲ کیلومتری میدان آتاترک واقع شده است. برای رفت و آمد به مرکز شهر و بالعکس از دلموشهای سبز رنگ میتوانید استفاده نمایید. الگانس دارای ساحل شنی و یک اسکله چوبی زیبا می‌باشد. الگانس هتل مارماریس در سال ۱۹۹۲ ساخته شده و سرویس دهی آن به صورت ALL می‌باشد. از هتل های نزدیک به الگانس میتوان به هتل POSEIDON HOTEL GOLD KAYA HOTEL، ORKIDE HOTEL و SUNBAY HOTEL اشاره کرد. برای رفت و آمد به مرکز شهر و بالعکس از دلموش های سبز رنگ میتوانید استفاده نمایید. از امکانات رفاهی الگانس می توان به سالن بدنسازی ، سونا ، حمام ترکی ،۲ استخر شنا و یک استخر مخصوص کودکان اشاره کرد. مسافران و گردشگران تور مارماریس می توانند در باغهای دوست داشتنی به قدم زدن پرداخته و یا با آبتنی در استخر روباز و صرف نوشیدنی های گوارا روی عرشه های معلق بر دریا و مشرف به کوه به استراحت بپردازند.

 

هتل الگانس مارماریس

موقعیت الگانس هتل مارماریس

اتاق های الگانس هتل

الگانس هتل مارماریس در مجموع دارای ۱۹۳ اتاق میباشد که به شرح زیر اند:

۱۵۲ اتاق استاندارد،۱۶ اتاق گوشه،۱۱ اتاق خانوادگی،۷ جونیور سوئیت،۴ کینگ سوئیت،۱ رویال سوئیت،۲ اتاق ویژه معلولین اتاق های الگانس هتل مارماریس دارای کیفیت بین المللی هستند و به گرمی با رنگ های نرم و روشن تزئین شده اند. هر اتاق دارای یک مکان استراحت روی مبل است و اتاق های هتل بالکن هایی زیبا رو به دریای مدیترانه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به حمام اختصاصی با سشوار ، خط تلفن مستقیم ،تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای ، رادیو ، مینی‌بار/یخچال ، تهویه‌ی مطبوع مجزا ،گرمایش مرکزی ، بالکن (با محوطه‌ای برای نشستن) و گاوصندوق اجاره‌ای اشاره کرد.

 

اتاق های الگانس هتل مارماریس

رستوران ها و کافه های الگانس

رستوران BOUGAINVILLE: با ظرفیت ۳۵۰ نفر. رستوران ORCHIDE: با ظرفیت ۲۰۰ نفر.رستوران آلاکارته HANA BEACH: با ظرفیت ۱۸۴ نفر. کافه ROSA. کافه کنار استخر SILENCE. کافه ویتامین. کافی شاپ. کافه ساحلی می باشد که می توانید در این کافه ها و رستوران ها بروید و غذا و نوشیدنی مد نظر خود را انتخاب کنید و نوش جان بفرمایید در ضمن اگر در برای انتخاب و رزرو هتل خود هنوز می خواهید بیشتر تحقیق کنید می توانید مقاله هتل کلاب توربان شال و کلاه سفر را مطالعه کنید که و از امکانات و خدمات آن هتل نیز با خبر شوید و بعد از آن انتخاب کنید که در تور مارماریس کدام هتل را می خواهید رزرو کنید.

 

رستوران الگانس هتل مارماریس

مناطق نزدیک به الگانس هتل مارماریس

آمفی تئاتر مارمیس،بازار روز پنج شنبه مارماریس،قلعه مارماریس،مجسمه آتاتورک

الگانس هتل مارماریس

تلگرام-شرکت

 

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری کودک
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
استخر ویژه کودکان
تیم انیمیشن
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای