الیت ورد وان

هتل الیت ورد وان یک هتل ۵ ستاره زنجیره ای بسیار شیک در شهر زیبای وان می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

الیت ورد وان و اطلاعاتی درباره این هتل ۵ ستاره قیل از سفر به وان که بد نیست بدانید

هتل الیت ورلد وان یکی از معروف ترین هتل های لوکس و ۵ ستاره ی شهر توریستی وان در ترکیه است. طراحی الیت ورد وان ترکیبی از معماری نئوکلاسیک است که با استفاده از شاخصه های طراحی مجلل و کاخ مانندش به همراه خدمات و امکانات مختلف، یک اقامتگاه مجلل و پر امکانات را برای کسانی که آن را برای اقامت انتخاب می کنند؛ به وجود آورده است. در الیت ورد وان نمی توانید حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشید. اگر به قصد کار و تجارت به این شهر سفر کرده اید و هتل الیت ورلد وان را برای اقامت انتخاب کرده اید،باید این نکته را بدانید که برای گروه های کاری و تجاری امکاناتی همچون دستگاه کپی، دستگاه فکس و همچنین سالن همایش و کنفرانس تهیه دیده شده است. البته قبل از استفاده ی از آن باید با مسئولین هتل الیت ورد وان هماهنگ کنید. می توانید از بین ساعت۲ بعد از ظهر به وقت محلی وان تا نیمه شب اتاق خود را دریافت نموده و از بین ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بعد از ظهر نیز آن را به هتل الیت ورد وان تحویل نمایید. در الیت ورد وان می توانید از خدمات سوئیت عروس و داماد و یا سوئیت های خصوصی استفاده نمایید. در خاطرتان باشد که در هتل الیت ورد وان ترکیه می توانید با کارکنان این مجموعه به زبان های فارسی، ترکی و انگلیسی ارتباط برقرار نمایید. در الیت ورد وان در اختیار مسافران، استخر شنای فضای باز قرار گرفته است. می توانید از خدمات حمام ترکی و جکوزی استفاده نمایید. خدمات آرامش و سونا هم در امکانات تفریحی این هتل قرار گرفته است. در فضای هتل برای مسافران فروشگاه محصولات زیبایی ایجاد شده است. ضمن این که سالن زیبایی و خدمات سلمانی و کوتاهی مو نیز در این هتل برای مسافران موجود است.

 

هتل الیت ورد وان

موقعیت هتل الیت ورد وان

 اتاق های هتل الیت ورلد

اتاق هایالیت ورد وان بسیار تمیز و به نسبت بزرگ هستند. همه ی این اتاق ها امکان اقامت دو بزرگسال به همراه یک کودک را در خود دارند و در ۴ نوع مختلف ارائه شده اند. در اتاق های هتل الیت ورلد وان برای مسافران، امکان انتخاب بالشت از منوی مخصوص بالشت وجود دارد. ضمن این که سرویس خواب الیت ورد وان بسیار راحت و استاندارد است. انواع اتاق های هتل هالیت ورد وان به شرح زیر می باشد سوییت استاندارد: این اتاق ها ۲۸ متری هستند و یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره در آن ها وجود دارد. سوئیت کینگ: ۱۲۷ متر مربع هستند و یک تخت دونفره در آن ها گذاشته شده است. اتاق اکسکیوتیو: این اتاق ها ۲۶ متر مربع هستند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره داخل آن ها موجود است. سوئیت: ۵۷ متر مربع فضا دارند و در آن ها یک تخت دونفره وجود دارد. تهویه ی هوای اتاق به همراه امکان کنترل دستی دمای اتاق، وجود یک تلویزیون LCD در اتاق ها با پوشش شبکه های جهانی و همچنین امکان پخش فیلم های روز دنیا، میز کار، تلفن،دید شهری،خدمات بیاری، دیوارهای مخصوص عایق صدا، سوفا، فرش، ساعت،کمد و دسترسی ویژه به راهروها از جمله خصوصیات اتاق های الیت ورد وان است. گاو صندوق دیجیتالی، دستگاه قهوه ساز و دستگاه چایی ساز، یخچال و بطری های آب معدنی از جمله امکاناتی است که در اتاق های این هتل برای شما در نظر گرفته شده است. در سرویس حمام اتاق ها می توانید دوش و وان جداگانه داشته باشید و لوازم آرایشی و بهداشتی ضروری هم به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت. سشوار، حوله و دیگر امکانات لازم از جمله مواردی است که باید به آن ها اشاره نماییم در ضمن برای مقایسه هتل های وان به شما پیشنهاد می می کنیم مقاله هتل دیمت پارک وان را نیز مشاهده فرمایید.

 

اتاق های الیت ورد وان

رستوران و کافی شاپ هتل الیت ورد وان

در الیت ورد وان، ۲ رستوران و ۲ کافی شاپ بسیار فوق العاده وجود دارد. از خدمات غذایی هتل الیت ورلد وان باید به این اشاره نماییم که در رستوران این هتل می توانید از منوی غذایی ترکیه ای و بین المللی غذایی خوشمزه سفارش دهید و در فضای شیک رستوران آن را به همراه دوستان و همراهان خود میل نمایید. برای افراد با رژیم های خاص، منوی غذایی مخصوص در صورت درخواست در اختیار قرار می گیرد. همچنین می توانید با قهوه و کیک های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. همچنین صبحانه ی هتل به صورت بوفه ارائه می شود که در هر نوبت از سرویسش به ۴۰ نفر به صورت هم زمان سرویس می دهد. رستوران ها و کافی شاپ هتل به شرح زیر می باشد. رستوران الیت: در این رستوران می توانید از بوفه صبحانه استفاده کنید و یا برای صرف وعده های ناهار و شام به اینجا بیایید. رستوران تپه اوجاک باشی: در این رستوران، غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای بین المللی سرو می شود. کافه کامپانی:این کافه با دکوراسیون کلاسیک خود، مکانی مناسب برای رفع خستگی روزانه است. در تور وان حتما هتل الیت ورد وان می تواند تمام نیازهای سفر خوب شما را فراهم کند

 

رستوران الیت ورد وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک الیت ورد

فروشگاه کیلر: تا این فروشگاه حدودا ۳۰۰ متر فاصله دارید که با ۴ دقیقه پیاده روی می رسید. موزه وان: هتل الیت ورلد وان تا این موزه تنها ۸۰۰ متر فاصله دارد. مرکز خرید استار پیازا: تا شما ۱ کیلومتر فاصله دارد که با ۱۳ دقیقه پیاده روی، آن را خواهید دید. مرکز خرید تورکواز ای وی ام: از شما ۱ کیلومتر دورتر است که ۷ دقیقه ای توسط تاکسی می رسید. استادیوم آتاتورک: تا این استادیوم، ۱٫۲ کیلومتر فاصله دارید که با تاکسی ۷ دقیقه ای می رسید. سالن نمایش وان استیت: مسافت ۱٫۲ کیلومتری تا این جاذبه را پیاده ۱۷ دقیقه ای طی خواهید کرد. ایستگاه اتوبوس وان: برای اینکه به این ایستگاه برسید، ۱٫۷ کیلومتر را باید طی کنید. قلعه وان: این جاذبه تا شما ۴٫۱ کیلومتر فاصله دارد که تاکسی شما را ۱۳ دقیقه ای می رساند. دانشگاه یوزونجوییل وان: این دانشگاه حدودا ۲۱ دقیقه توسط تاکسی زمانی می خواهد. مسافت آن تا هتل ۱۱ کیلومتر است. فرودگاه فرید ملن وان: فرودگاه ۷ کیلومتر تا هتل الیت ورلد وان فاصله دارد. 

الیت ورد وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
یخچال (مینی بار)
جکوزی
سونای خشک و بخار
رستوران
کافی شاپ
استخر سرپوشیده
چای / قهوه ساز
حمام
سرویس بهداشتی
خشکشویی
فروشگاه
تلویزیون
سیستم تهویه مطبوع
آسانسور
تاکسی سرویس
لابی
پارکینگ
روم سرویس 24 ساعته
تلفن
صبحانه
وای فای