اورنج کانتی بلک

ارنج کانتی بلک هتلی ۵ ستاره در منطقه بلک آنتالیا و جزء هتل های زنجیره ای ارنج می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل اورنج کانتی بلک،هتلی لوکس ۵ ستاره با خدمات یوآل میباشد.

اورنج کانتی بلک آنتالیا زیر مجموعه غول گردشگری هلدینگ اورنج کانتی است که فقط در آنتالیا سه شعبه دارد که در اینجا راجب شعبه منطقه بلک صحبت میکنیم تقریبا ۴۵ کیلومتری شهر آنتالیا و با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا حدود ۱۱ کیلومتری فاصله دارد. یک منطقه گردشگری نزدیک بلک وجود دارد به نام سریک که چند دقیقه ای هتل است. اورنج کانتی بلک دارای ساحل خصوصی شنی با پرچم آبی،سرسره و پارک آبی،استخر و اسلاید آب،استخر کودکان است. هتل ۵ ستاره اورنج کانتی بلک از آن هتل‌هایی است که فکر همه نوع تفریح و آسایشی را برای مهمانانش کرده و فضایی خاطره‌انگیز را فراهم کرده است. بر خلاف بیش‌تر هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا که فضای داخلیشان با دکوراسیون‌های خشک و مدرنی چیده شده در هتل اورنج کانتی بلک آنتالیا گل‌های رنگارنگ و فضاهای سرسبز چهره زیباتری به بخش‌های مختلف این هتل داده‌اند. با آمدن ماه‌های گرم سال، هتل ارنج کانتی بلک امکان تفریح در استخر روباز بزرگش را میسر می‌کند و می‌توانید هیجان را در سرسره‌های آبی این استخر تجربه کنید. سالن اسپای هتل جای خوبی برای رفع خستگی‌تان خواهد بود به خصوص که می‌توانید درخواست ماساژ را داشته باشید و یا از سونا و جکوزی این سالن بهره‌مند شوید. تفریح و هیجان اصلی در بازی‌های دسته‌جمعی مثل والیبال ساحلی است که هتل اورنج کانتی بلک جایی را به آن اختصاص داده و حتی علاقه‌مندان می‌توانند تنیس بازی کنند. برای اعضای کوچک خانواده‌ها استخر و زمین بازی نیز در نظر گرفته شده و حتی کودکان سنین ۴ تا ۱۲ سال می‌توانند لحظات مفرحی در تور آنتالیا در مینی کلوب هتل اورنج کانتی بلک تجربه کنند و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

هتل اورنج کانتی بلک

موقعیت هتل اورنج کانتی بلک

اتاق های هتل اورنج کانتی

هتل اورنج کانتی بلک دارای ۲۹۲ اتاق استاندارد، ۷۴ اتاق خانواده،۳ اتاق سوئیت با امکانات شامل کفپوش موکت، تلویزیون صفحه تخت،تراس، حمام با وان ،سیستم تهویه مطبوع با منظره دریا و استخر و جنگل است. در چیدمان تمامی اتاق‌های اورنج کانتی بلک آنتالیا مبلمان امروزی استفاده شده و نورگیری خوبشان فضای دل‌نشینی را به وجود آورده است. این اتاق‌ها دارای اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و مجهز به حمام مدرنی هستند که دمپایی و حوله تن‌پوش را در اختیار مهمانان می‌گذارند. علاوه بر این در هر اتاقی با یک ظرف میوه و نوشیدنی پذیرایی خواهید شد و در صورتی که اتاق‌های دارای بخش نشیمن را انتخاب کنید می‌توانید دورهمی کوچکی نیز داشته باشید.

 

اتاق های اورنج کانتی بلک

رستوران های هتل ارنج

در اورنج کانتی بلک تعداد بیشماری رستوران و کافه و اسنک بار در انتظار شماست رستوران‌های هتل اورنج کانتی بلک که به زیبایی تمام با گل و گیاه‌های رنگارنگی تزیین شده‌اند فرصت سفارش هر نوع غذایی را به شما می‌دهند و برای انتخاب مکان صرف غذا گزینه‌های مختلفی را پیش رو دارید. ناگفته نماند که با وجود پارکینگ هتل می‌توانید به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوید. رستوران های این هتل دارای تنوع غذایی بین المللی،دریای و ترکی میباشد که با هر نوع سلیقه ایی می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید،همچنین می توانید برای دیدن هتل میراژ پارک ریزورت نیز روی لینک مورد نظر کلیک کنید و از آن هتل نیز اطلاعات خوبی را کسب کنید.

 

رستوران اورنج کانتی بلک

درباره هتل

امکانات این هتل شامل:استخر سرپوشیده،استخر رو باز،استخر کودکان،رستوران،بار ساحلی و … میباشد. همچنین هتل دارای وای فای رایگان در لابی،اتاق ها و در کنار استخر ها هست. اتاقهای هتل دارای تهویه مناسب و حمام اختصاصی مدرن و دمپایی و هر اتاق به مبل و تلوزیون کابلی مجهز شده است. اورنج کانتی بلک داری حمام ترکی و سونا و ماساژ است که لحظات لذت بخشی را همراه با آرامش برای شما میهمانان عزیز فراهم میکند. این هتل در ۵۰۰ متری از مرکز Bogazkent-Serik واقع شده است و انمیشن و سرگرمی و ورزشهای آبی همراه با میز بیلیارد بخش کوچکی از تفریحات هتل اورنج کانتی ریزورت بلک آنتالیا است.سالن اسپا ، حمام ترکی،انواع ماساژهای درمانی منو سلامتی هتل را تشکیل میدهد. سالن کنفرانس پیشرفته برای جلسات کاری نیز وجود دارد.

 

استخر اورنج کانتی بلک

اورنج کانتی بلک

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
تنیس
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای