ایسیس گادس بدروم

ایسیس گادس بدروم ۵ ستاره شیک در منطقه اژه ، ساحل بدروم

به این مقاله امتیاز دهید

ایسیس گادس بدروم یک ساحل اختصاصی رو به دریای مدیترانه دارد.

اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه هوا و بالکن می باشند. این هتل دارای استخر ، سالن ماساژ و ۵ رستوران می باشد. اتاق های هتل نمایی رو به دریای مدیترانه دارند و امکانات اتاق ها شامل تلویزیون و ماهواره ، مینی بار ، چای ساز ، حمام اختصاصی و سشوار می باشد. امکانات ریلکسیشن این هتل شامل جکوزی ، ماساژ درمانی و حمام ترکی می شود. فعالیت هایی نظیر موج سواری ، قایقرانی و شیرجه نیز در ساحل هتل امکان پذیر است. ایسیس گادس تا مرکز بدرون ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد. دروازه میندوس و Bodrum Windmils هر دو در یک کیلومتری آن قرار دارند. ایسیس گادس بدروم در منطقه گومبت شهر بدروم واقع شده است. این هتل بر روی زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع بنا شده است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است. هتل ایسیس از دو ساختمان اصلی و فرعی تشکیل شده است.هتل های METREQUBE OASIS RESIDENCE، PEDA HOTELS AKVARYUM، ROSSO VERDE وPEDA HOTELS GUMBET HOLIDAY BEACH در مجاورت قرار دارند.

هتل ایسیس گادس بدروم

موقعیت ایسیس گادس بدروم

اتاق های هتل ایسیس گادس بدروم

ایسیس گادس بدروم در مجموع دارای ۴۰۰ اتاق است که به شرح زیر تفکیک می‌شوند:

سوئیت SULTAN (با جکوزی و دوش)،سوئیت VIZIER (با جکوزی و دوش)،سوئیت PRINCE (با جکوزی و دوش)،سوئیت JUNIOR (با جکوزی و دوش)،اتاق های خانوادگی،اتاق های دونفره کلاب،اتاق های خانوادگی کلاب،اتاق های ویژه افراد معلولتمام اتاق ها دارای بالکن، تهویه، حمام با دوش، صندوق امانات،مینی بار، تلویزیون و تلفن مستقیم است. مینی بار هر روز با آب، نوشابه و آبمیوه شارژ می‌شود. در تور بدروم ارزان قیمت هتل ایسیس گادس را فراموش نکنید.

 

اتاق های ایسیس گادس بدروم

رستوران ها و کافه های ایسیس گادس بدروم

رستوران ISIS: رستوران اصلی که در آن صبحانه، صبحانه دیروقت، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می‌شود. رستوران NAR KEBAB: از غذاهای ترکی در این رستوران رو باز و با چشم انداز دریا لذت ببرید. هتل ایسیس گادس بدروم ۳ رستوران آلاکارته دارد کافه کنار استخر: نوشیدنی های محلی و غیر الکلی را سرو می‌کند. کافه لابی: نوشیدنی های محلی و متفاوت سرو می‌کند. کافه DEJAVU: نوشیدنی های محلی و متفاوت را سرو می‌کند. کافه TAMBA TUMBA: نوشیدنی های محلی و غیر الکلی را سرو می‌کند. کافه BULVAR: نوشیدنی های محلی و غیر الکلی به صورت ۲۴ ساعته سرو می‌کند. کافه دیسکو: نوشیدنی های محلی و متفاوت را سرو می‌کند همچنین می توانید مقاله هتل سان دنس ریزورت بدروم را مطالعه کنید تا از خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

رستوران ایسیس گادس بدروم

ایسیس گادس بدروم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
خدمات 24 ساعته در اتاق
فروشگاه
پارکینگ
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
تنیس
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای