بدروم بای ریزورت

بدروم بای ریزورت

به این مقاله امتیاز دهید

بدروم بای ریزورت در منطقه توربا ( Torba) در بدروم واقع شده است.

بدروم بای ریزورت در کنار ۱۰۰۰ متر ساحل زیبا و همچنین دریای اژه قرار گرفته است و یک ساحل اختصاصی وسیع نیز دارد. از لوازم بهداشتی بولگاری گرفته تا کتری های بوگاتی و جکوزی های طلایی ،به خوبی مشخص است این هتل امکانات و خدمات خود را به لوکس ترین شکل ممکن ارائه می دهد. هتل بای ریزورت ۱۳۴ اتاق ، سوییت و ویلا دارد که بین ۱۹۵ تا ۹۰۰ مترمربع هستند. اتاق های کوچک تر این هتل از استودیوهای ۳۰ متری آغاز می شوند که ظرفیت دو نفر را دارند. تمامی اتاق ها فضای وسیعی دارند و به زیبایی و بسیار مجلل دکور شده اند. داخل اتاق ها تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه تخت ،پخش کننده DVD ، مینی بار و صندوق امانات وجود دارد. در برخی از اتاق ها نیز آیپد در اختیار میهمانان قرار می گیرد. همچنین اکثر اتاق ها بالکن اختصاصی با چشم اندازی رو به دریا و محوطه جداگانه برای نشستن دارند. سوییت های بزرگتر و ویژه استخر اختصاصی و در صورت درخواست خدمتکار شخصی نیز خواهند داشت. تمامی میهمانان این هتل در اتاق هایشان به اینترنت رایگان دسترسی خواهند داشت. هتل بدروم بای ریزورت در مرکز شهر بدروم قرار دارد. این هتل در چند ماه از سال فقط برای بزرگسالان سرویس دهی می‌کند. هتل دارای ساحل اختصاصی سنگی در روبروی هتل می‌باشد. سرویس دهی هتل به صورت UALL می‌باشد.

 

هتل بدروم بای ریزورت

موقعیت بدروم بای ریزورت

اتاق های هتل بدروم بای ریزورت

هتل بدروم بای ریزورت در مجموع دارای ۲۰۷ اتاق در ساختمان اصلی و ساختمان کلاب است. اتاق های هتل به شرح زیر تفکیک می‌شوند:اتاق های ساختمان اصلی همگی مجهز به بالکن، مینی بار (شارژ)،تلویزیون، صندوق امانات (شارژ)، سشوار، حمام اختصاصی می‌باشد. اتاق های کلاب نیز همگی مجهز به بالکن، تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع،صندوق امانات،سشوار، تلفن، حمام اختصاصی و اینترنت می‌باشد. در تور بدروم ارزان هتل بدروم بای ریزورت این گزینه هیجان انگیز می باشد..

 

اتاق های بدروم بای ریزورت

رستوران ها و کافه های بدروم

رستوران اصلی: این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ نفر در سالن و ۳۰۰ نفر در فضای باز را دارد. ساعت کار:صبحانه: ۰۷:۰۰ – ۱۰:۰۰ صبحانه دیر وقت: ۱۰:۰۰ – ۱۱:۰۰ ناهار: ۱۲:۳۰ – ۱۴:۰۰ شام: ۱۹:۰۰ – ۲۱:۰۰ شام دیروقت: ۲۳:۰۰ – ۰۰:۰۰ اسنک بار رستوران آلاکارته BODRUM EAGEAN کافه لابی: نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می‌کند. کافه ساحلی: یا چشم انداز دریا نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می‌کند. کافه RELAX: نوشیدنی های محلی و بین المللی سرو می‌کند.

 

رستوران بدروم بای ریزورت

امکانات و تفریحات بدروم ریزورت

هتل بدروم بای ریزورت امکانات و تفریحات زیر را ارائه می‌دهد:

استخر روباز،مرکز SPA،باشگاه بدن سازی،ماساژ،سونا،حمام ترکی،خدمات زیبایی پوست و صورت،تنیس روی میز،نمایش های شبانه،خشکشویی،فاصله این هتل تا فرودگاه مرکز شهر بدروم حدود ۳ کیلومتر و تا فرودگاه بدروم ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. لازم به ذکر است می توانید برای تصمیم گرفتن بهتر درباره رزرو هتل خود مقاله بدروم هالیدی ریزورت را نیز مطالعه کنید تا از آن نیز اطلاعات خوبی دستگیرتان شود.

 

ساحل اختصاصی بدروم بای ریزورت

بدروم بای ریزورت

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صندوق امانات
آسانسور
اسنک رایگان
سالن و خدمات اسپا
پذیرش ۲۴ ساعته
کافی نت
والیبال ساحلی
استخر سرپوشیده
استخر روباز
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
پارک آبی
ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
سونا بخار
ماساژ
جکوزی
سالن بولینگ
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار
تهویه مطبوع
کافی شاپ
رستوران
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای