بوتیک هتل ایرمان قشم

بوتیک هتل ایرمان قشم یک هتل ۴ ستاره و بسیار شیک با خدمات عالی در جزیره قشم است

به این مقاله امتیاز دهید

بوتیک هتل ایرمان قشم ارزان قیمت و اطلاعاتی درباره این هتل ۴ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید

بوتیک هتل ایرمان قشم واقع در خیابان پژوهش در بهمن ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود ایرمان بعنوان اولین بوتیک هتل جزیره قشم با ساختار و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد و به سبک سنتی مدرن در ۵ طبقه بنا که هر طبقه دارای طراحی و دکوراسیون خاص که برگرفته از هنر زیبای هنرمندان زبردست و چیره دست ملی و بین المللی است و ۳۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی زیبا و متفاوت با امکانات رفاهی کامل می‌باشد از امتیازات بوتیک هتل ایرمان قیمت می‌توان به دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره از جمله سیتی سنتر ۱ و ۲ اشاره نمود بوتیک هتل ایرمان قشم با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و در تلاش است تا اقامتی دلنشین و بیادماندنی را برای میهمانان عزیز فراهم آورد طراحی داخلی بوتیک هتل ایرمان قشم ارزان قیمت نوساز بسیار زیبا و دلنشین است،به گونه ای که مسافران از بدو ورود احساس آرامش خواهند کرد که شما هم می توانید به صف این مسافران اضافه شوید و از اقامت در بوتیک هتل ایرمان قشم لذت ببرید همچنین برای قیمت بوتیک هتل ایرمان قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت بوتیک هتل ایرمان قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بوتیک هتل ایرمان قشم پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

بوتیک هتل ایرمان

موقعیت بوتیک هتل ایرمان قشم

همانطور که در بالا مشاهده می کنید بوتیک هتل ایرمان قشم در نزدیکیه خیابان پژوهش و در خیابان پیام بنا شده است که از نظر موقعیتی بسیار دسترسی خوبی دارد اما تا ساحل چیزی در حدود ۵ دقیقه با تاکسی راه خواهید داشت که بسیار کم می باشد همچنین برای خریدهای خود نیز می توانید مراکز خرید خورشید و آتلانتیس را انتخاب کنید و خریدهای خود را به راحتی انجام دهید در کل هتل های قشم قیمت بالایی ندارند و قیمت بوتیک هتل ایرمان قشم نیز در فصول سال به نسبت دیگر هتل ها ارزان می باشد که می توانید در تعطیلات خود از این هتل استفاده کنید و لذت ببرید.

اتاق های بوتیک هتل ایرمان

بوتیک هتل ایرمان قشم دارای ۳۸ باب اتاق و سویت به شرح زیر می باشد واحدهای اقامتی هتل ایرمان شامل اتاق های دبل کلاسیک، دبل لوکس،دبل اکسکلوسیو، توئین و تریپل و نیز سوئیت های رویال یک خواب می شود. هر کدام از این اتاق ها مساحت متفاوتی دارند، اما معماری خاص جزیره،نورپردازی هنرمندانه و رنگ های گرم چیزی است که در تمام واحدها به چشم می خورد. به علاوه با رزرو بوتیک هتل ایرمان قشم ارزان قیمت شما به امکانات مدرن دسترسی خواهید داشت که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت بی سیم (همراه با هزینه)،تهویه مطبوع، صندوق امانات، پاور سوئیچ، روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی،چای ساز (برخی از واحدهای اقامتی)، سیستم اعلام حریق، آسانسور، اتاق چمدان، کافی شاپ و پارکینگ.

 

اتاق های بوتیک هتل ایرمان قشم

رستوران و کافی شاپ هتل بوتیک ایرمان

متاسفانه بوتیک هتل ایرمان قشم رستوران ندارد و در آینده ای نزدیک مجهز به رستوران می شود و مسافران محترم در سالن مخصوصی صبحانه خود را میل می کنند و برای وعده نهار و شام نیز می توانید از رستوران های اطراف هتل استفاده کنید و اما کافی شاپ بوتیک هتل ایرمان قشم نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه با دیزایم عالی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد که به نوعی توانسته باشد کمبود رستوران هتل را جبران کرده باشد در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

رستوران و کافی شاپ بوتیک هتل ایرمان قشم

قوانین و مقررات بوتیک هتل ایرمان

ساعت تحویل دادن بوتیک هتل ایرمان قشم ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن بوتیک هتل ایرمان قشم ۱۲ می باشد. اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها امکان‌پذیر نمی‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته یا نامه اماکن امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان از ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم‌بهای سرویس اضافی تعلق خواهد گرفت.لازم به ذکر است برای دیدن دیگر هتل های جزیره قشم و اطلاع از خدمات آنها می توانید مقاله هتل پرشین گلف قشم را مطالعه کنید.

 جاذبه های گردشگری قشم نزدیک بوتیک هتل ایرمان

بوتیک هتل ایرمان قشم ارزان قیمت در منطقه ای آرام و به دور از هیاهو قرار گرفته است،اما در عین حال به راحتی به بازارهای قشم نظیر ستاره و ستی سنتر دسترسی دارد. امکانات رفاهی مطلوب بوتیک هتل ایرمان قشم ارزان قیمت نوساز و پرسنلی مجرب،آن را به یکی از محبوب ترین هتل های قشم بدل کرده است. ۱-فاصله تا فرودگاه ۵۹ دقیقه با ماشین ۲-فاصله بوتیک هتل ایرمان قشم تا قلعه پرتغالی‌ها ۹ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۵۲ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۶ دقیقه با ماشین ۵-فاصله بوتیک هتل ایرمان قشم تا دره ستارگان ۴۱ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۵ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بازار قدیم قشم ۱۰ دقیقه با ماشین ۸-فاصله بوتیک هتل ایرمان تا ژئو پارک جهانی قشم ۴ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا سد تاریخی پی پشت قشم ۴۴ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا مسجد جامع قشم ۷ دقیقه با ماشین ۱۱-فاصله بوتیک هتل ایرمان تا حیات وحش قشم ۲۵ دقیقه با ماشین ۱۲-فاصله تا کاسه سلخ ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه با ماشین ۱۳-فاصله بوتیک هتل ایرمان قیمت تا کلانتری ۸ دقیقه با ماشین ۱۴-فاصله تا بیمارستان شهید محمدی ۱ ساعت و ۴۴ دقیقه با ماشین.

برای اطلاع از لیست هتل های قشم اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل ایرمان :   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل ایرمان  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹بوتیک هتل ایرمان قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
پاورسوئیچ
تلویزیون
صندوق امانات داخل اتاق
لوازم بهداشتی
چای ساز
آسانسور
پذیرش ۲۴ ساعته
آب رایگان
روم سرویس
حمام
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
لابی
کافی شاپ
مینی بار با هزینه
سیستم گرمایش و سرمایش
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
یخچال
پارکینگ
فضای سبز