تایتانیک مردان پالاس

برای ساخت تایتانیک مردان پالاس ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار رفته. 

به این مقاله امتیاز دهید

تایتانیک مردان پالاس آنتالیا در سال ۲۰۰۹ در منطقه لارا شهر آنتالیا با بهترین متریال موجود افتتاح شد.

برای ساخت این هتل بیش از ۱.۴ میلیارد دلار هزینه شده است. تایتانیک مردان پالاس گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب میشود. استخر آن جزء بزرگترین استخرهای اروپا می باشد. آکواریم آن با بیش از ۲۴۰۰ ماهی جزء بزرگترین های اروپا محسوب میشوند. تایتانیک مردان پالاسدارای ۵۴۶ اتاق میباشد. برای ساخت ساحل آن بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار رفته. این هتل مجلل دارای یکی از بزرگ ترین استخرهای قاره ی اروپا است.

 

مردان پالاس

موقعیت تایتانیک مردان پالاس

درباره هتل تایتانیک

تایتانیک مردان پالاس ۸ رستوران منوی سفارشی، یک ساحل اختصاصی و اتاق های لوکس کاملا مجهزی دارد. اتاق های این هتل دارای بالکنی رو به کوهستان تائوروس، دریای مدیترانه یا استخر عظیم هتل می باشند. تهویه هوا و چراغ های آن با کنترل از راه دور کار می کنند. استخر فضای باز آن دارای یک آکواریوم و فواره در مرکز آن می باشند. یک محوطه نیز مخصوص شناگرانی است که به شیرجه و غواصی علاقه دارند و می توانند در محیطی کنترل شده همراه با ماهیان زیبا شنا کنند. رستوران های این هتل به صورت جداگانه غذاهای روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای را سرو می کنند. کافه ی پشت بام آن نیز منظره ای زیبا از ریزورت و دریا بدست می دهد. سالن ورزشی بسیار پیشرفته به همراه اتاق مدیتیشن با منظره ای رو به استخر درون ساختمان دارد. مرکز درمان های زیبایی تالاسو نیز انواع ماساژهای مخصوص صورت و بدن را ارائه می دهد. مرکز آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و با ماشین در عرض ۲۰ دقیقه به آنجا خواهید رسید. در تور آنتالیا تایتانیک مردان پالاس بسیار لاکچری و گران قیمت اما فوق العاده می باشد.

 

رستوران تایتانیک مردان پالاس

اتاق‌های هتل تایتانیک مردان پالاس

اتاق‌های تایتانیک مردان پالاس با دکوراسیون بسیار لوکس تزئین شده‌اند.

اتاق‌های این هتل به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

۲۷۱ اتاق معمولی،۶۲ اتاق بسیار بزرگ،۱۶ سوئیت سلطنتی،۳۸ سوئیت حمام ترکی(دارای حمام ترکی و جکوزی)،۴۱ اتاق دوبلکس،۲ سوئیت ۶۰۰ متر مربعی،۴ آپارتمان سلطنتی ۲۲۰ متری،۸۲ جونیور سوئیت دارد که در تمامیه این اتاق ها شما راحتی فوق العاده ایی را احساس می کنید و تک تک اتاق های هتل با بهترین برندهای دنیا دیزاین شده است،وسایل مورد استفاده در اتاق ها به طرز شگفت انگیزی لوکس می باشد و در تمام اتاق های تایتانیک مردان پالاس امکانات زیادی مانند تلویزیون،تلفن،مبلمان فوق العاده شیک،تخت های برند با تشک های راحت،مینی بار رایگان لاکچری،حمام،وان و دیگر امکانات که فقط می توانید در تایتانیک مردان پالاس آنتالیا به دنبال آن باشید که همگی به لاکچری بودن این هتل اشاره می کنند در ضمن اگر به دنبال مقایسه با دیگر هتل های آنتالیا هستید پیشنهاد می کنیم مقاله هتل مکس رویال آنتالیا را حتما بخوانید تا درباره یکی دیگر از هتل های لاکچری در آنتالیا نیز اطلاعات خوبی را کسب کنید.

 

اتاق های تایتانیک مردان پالاس

آدرس

Merkez Özlü Köyü Tesisler Cd. No:450 Antalya, 07110 Lara, Turkey

 

لطفا جهت رزرو هتل تایتانیک مردان پالاس در آنتالیا و اطلاع از قیمت تور آن با ما در ارتباط باشید.

تایتانیک مردان پالاس

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
انیماسیون
آسانسور
نظافت روزانه اتاق
بدنسازی
حمام ترکی
ورزشهای آبی
رستوران
بار
اتاق بازی
ساحل اختصاصی
جکوزی
ماساژ
خدمات معلولین
صندوق امانات
کلوپ شبانه
خدمات 24 ساعته
اتاق جلسات
اتاق خانوادگی
سونا
استخر روباز
زمین بازی کودک
اسنک بار
تهویه مطبوع
نگهداری کودک
اتاق بالکن دار
استخر سرپوشیده
پارک آبی
اسنک بار ساحلی
وای فای