تور اکسکلوسیو بدروم

هتل تور اکسکلوسیو بدروم یکی از ۵ ستاره های درجه یک منطقه اژه می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

تور اکسکلوسیو بدروم ( Thor Exclusive Bodrum ) در کنار خلیج اوسولو منطقه اژه واقع شده است.

تور اکسکلوسیو بدروم ساحل اختصاصی ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده و امکانات اسپا دارد. اتاق های هتل بسیار لوکس دکور شده اند و امکاناتی مدرن دارند. اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس است. اتاق های زیبا و شیک هتل تور دارای تلویزیون LCD و ماهواره ،تهویه کننده هوا ، مینی بار و صندوق امانات هستند. همچنین بالکن با چشم اندازی به سوی باغ یا دریا دارند. رستوران اصلی هتل انواع غذاهای بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. همچنین می توانید انواع غذاهای لبنانی را در رستوران Keyf-i-ala ،غذاهای ایتالیایی را در رستوران Caliente و غذاهای دریایی را در رستوران Rocca میل کنید. در لابی و کنار استخر و کنار ساحل نیز کافه وجود دارد که در آن می توانید انواع ویتامین ها و غذاهای سبک و اسنک را میل کنید. مرکز اسپا و سلامتی هتل شامل حمام ترکی ، حمام بخار و خدمات ماساژ می شود. همچنین یک باشگاه بدنسازی نیز دارد. مرکز شهر بدروم تا این هتل ۷ کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه میلاس بدروم در فاصله ۳۰ کیلومتری این هتل واقع شده است. خدمات اسکی روی برف همراه با آموزش نیز ارائه می شود. در تور بدروم ارزان این هتل بسیار زیبا را از دست ندهید.

 

هتل تور اکسکلوسیو بدروم

موقعیت هتل تور اکسکلوسیو بدروم

اتاق‌های اکسکلوسیو

تمامی ۱۸۷ اتاق هتل تور اکسکلوسیو بدروم دارای دکوراسیونی رویایی و امکاناتی مانند مینی بار رایگان،حوله حمام، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای همراه با کانال های ماهواره ای و اینترنت وای فای می باشند. دیگر امکانات مورد نیاز مهمانان شامل بالکن های مجهز،خدمات اتاق ۲۴ ساعته و ملافه های اضافی موجود می باشد اتاق استاندارد که مجهز به بالکن، تهویه، صندوق امانات، تلویزیون LED، حمام با وان، سشوار و مینی‌بار است. اتاق خانوادگی مجهز به بالکن، تهویه، صندوق امانات، تلویزیون LED، حمام با وان، سشوار و مینی‌بار می‌باشد. اتاق های مخصوص ماه عسل نیز موجود می باشد اتاق استاندارد دلوکس،جونیور سوئیت،رویال سوئیت هم در این هتل به چشم می خورد که می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را رزرو کنید و استفاده کنید.لازم به ذکر است برای مقایسه با دیگر هتل های این منطقه نیز می توانید مقاله هتل مندرین ریزورت بدروم را مطالعه کنید تا از خدمات و امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های تور اکسکلوسیو بدروم

رستوران‌ها و کافه های هتل

هتل تور اکسکلوسیو بدروم دارای ۲ رستوران می‌باشد این هتل دارای ۳ کافه می باشد که انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

 

رستوران تور اکسکلوسیو بدروم

فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری بدروم

تور اکسکلوسیو بدروم در ۶ مایلی (۱۰ کیلومتری) ساحل توربا، ساحل بدروم و بندرگاه بدروم قرار دارد. فرودگاه میلاس بدروم در فاصله ۳۰ کیلومتری،بدروم مارینا و موزه دریایی بدروم نیز در فاصله ۶ مایل (۱۰ کیلومتری) هتل واقع شده است. میهمانان می توانند پس از یک روز گشت در شهر زیبای بدروم از خدمات هتل استفاده کرده و لذت ببرند. 

 

استخر تور اکسکلوسیو بدروم

تور اکسکلوسیو بدروم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
آسانسور
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای