دیمت پارک وان

هتل دیمت پارک وان یک هتل ۳ ستاره ارزان قیمت با خدمات معمولی می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

دیمت پارک وان و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به وان که باید بدانید

هتل دیمت پارک وان در شهر وان در شرق آناتولی واقع شده است،اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت و ماهواره هستند. برخی از اتاق ها نیز دارای محوطه ای جدا برای نشستن هستند. چشم ‏انداز اتاق ها به سوی کوهستان یا شهر است. حمام اختصاصی هر اتاق نیز دارای وان ، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان می باشد. ‏اینترنت ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل دیمت پارک وان به صورت رایگان در دسترس است. ‏امکان کرایه کردن دوچرخه در هتل دیمت پارک وان وجود دارد. این هتل همچنین در فاصله کوتاهی از کاستل گاندولفو، ساحل تابستانی پاپ قرار دارد. زیبایی اطراف هتل که هم اهمیت تاریخی و هم طبیعت دارد، از دریاچه های نیمی و آلبانی است. هتل دیمت پارک وان ۳ طبقه دارای تهویه مطبوع و باغ های زیبا و تراس است.هتل دیمت پارک وان در مجموع ۴۷ اتاق دارد. امکانات هتل شامل یک فضای باز با میز پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات،رختکن، اتاق نگهبانی و صندوق امانات می باشد. امکانات اضافی شامل بار، لابی با دسترسی به اینترنت WiFi و صبحانه دراتاق است. سرویس فکس در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در فضای باز، استخر برای استفاده در ماههای گرم وجود دارد. نزدیکترین زمین گلف حدود ۵ دقیقه فاصله دارد. مهمانان می توانند صبحانه خود را از یک بوفه صبحانه انتخاب کنند. هتل Dimet Park یک رستوران برای غذاهای ترکیه‌ای دارد. کارمندان هتل به زبان های انگلیسی، فارسی و ترکی صحبت می کنند هتل دارای ماشین کرایه ای بوده و ایستگاه اتوبوس ون در ۲.۳ کیلومتری آن واقع شده است. زوج ها به ویژه هتل را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره ۸.۵ امتیاز دادند.

 

لابی دیمت پارک وان

موقعیت دیمت پارک وان

اتاق های هتل دمیت پارک وان

هتل دیمت پارک وان در مجمع ۴۷ اتاق دارد که به شرح زیر می باشد یک اتاق دو نفره، دو نفره و خانوادگی (حداکثر ۳ نفر) با حمام اختصاصی، سشوار،خط تلفن مستقیم، تلویزیون و دسترسی به اینترنت وجود دارد. ویژگی های استاندارد دیگر شامل تخت دو نفره یا تختخواب کینگ، تهویه مطبوع به صورت جداگانه قابل کنترل،گرمایش مرکزی، گاوصندوق اجاره ای و بالکن یا تراس است. هر اتاق دارای یک کمد بزرگ است تا بتوانید همه وسایلتان را در قسمتی مشخص، شیک و مرتب، قرار بدهید. داخل هر اتاق تلویزیونی مسطح به همراه یک میز قرار گرفته که همچنان از سطح انتظار ما بالاتر است. داخل اتاق‌های هتل دیمت پارک وان به اینترنت بدون سیم دسترسی دارید. در نتیجه به راحتی پشت میز نشسته و بعد از اتصال به شبکه اینترنت وای فای با لپ تاپ، مشغول به کار شوید. در تور وان هتل دیمت پارک وان هتلی ارزان و اقتصادی می باشد.

 

اتاق های دیمت پارک وان

رستوران و کافی شاپ هتل دیمت 

رستوران هتل دیمت پارک وان یک سری غذا را به صورت وعده‌هایی آماده در اختیارتان قرار داده و تماما سلف سرویس نیست. با توجه به وجود امکانات پخت و پز کباب، در هر زمان می‌توانید با تهیه گوشت،کباب‌های دست‌ پخت خودتان را امتحان کنید! البته در صورت درخواست،رستوران نیز غذاهای مورد علاقه شما را طبخ خواهد کرد. در صورت تمایل به میل کردن نوشیدنی، به بار اختصاصی هتل دیمت پارک وان قدم بگذارید. در طول روز، برای خوردن انواع میان وعده به اسنک بار بروید. با توجه به موقعیت استثنایی هتل دیمت پارک وان در سطح شهر همواره می‌توانید برای خوردن ناهار و شام یا سرو نوشیدنی در کنار میل کردن میان وعده،به یکی از رستوران‌ها، بارها، کافی شاپ‌ها یا اسنک بارهای اطراف محل اقامت خود بروید و از آن ها استفاده کنید همچنین اگر برای تعطیلات خود به دنبال هتل عالی در وان می گردید ما به شما هتل الیت ورد وان را پیشنهاد می کنیم تا با خدمات آن نیز آشنا شوید.

 

رستوران دیمت پارک وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل دیمت پارک

تئاتر شهر وان در فاصله ۶۰۰ متر از هتل دیمت پارک قرار دارد و فاصله نزدیک ترین ‏ایستگاه اتوبوس ۲.۳ کیلومتر است. ‏فاصله این هتل تا موزه وان ۵۰۰ متر است. فقط چند دقیقه به ایستگاه قطار فاصله دارد. علاوه بر این، تنها ۲ کیلومتر تا فرودگاه Ciampino فاصله دارد. موقعیت ایده آل هتل در نزدیکی به فرودگاه (۲ دقیقه ) باعث می شود که این نقطه ایده آل برای کسانی است که مایل به کشف ترکیه هستند. فرودگاه دیگر شهر Fiumicino در فاصله ۳۵ کیلومتری است. ورزشگاه آتاتورک در فاصله ۲.۵ کیلومتری از دیمت پارک وان می باشد. ون قلعه ۵.۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. خانه های قدیمی وان ۵.۹ کیلومتر. دانشگاه Yuzuncu Yil دوازده کیلومتر

دیمت پارک وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
گاو صندوق
ورود حیوانات
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
سونا
ماساژ
صبحانه
وای فای