رامادا ریزورت کوش آداسی

رامادا ریزورت کوش آداسی را با بهترین قیمت از شال و کلاه سفر بخواهید

به این مقاله امتیاز دهید

رامادا ریزورت کوش آداسی بر کرانه دریای اژه واقع شده است و جزو گروه هتل‌های رامادا می‌باشد.

هتل رامادا ریزوررت کوش آداسی دارای ۶ استخر روباز همراه با سرسره آبی می باشد علاوه بر آن یک استخر سرپوشیده داخل هتل موجود است که دارای مرکزی برای ماساژ ،یک سونا و حمام بخار و ساحل شنی اختصاصی است. این هتل دارای زمین گلف و تنیس می باشد،اینترنت Wi-Fi به صورت رایگان در تمام محوطه هتل در دسترس است. اتاق های هتل رامادا دارای بالکن اختصاصی رو به دریای اژه می باشد که تمامی آنها مجهز به سیستم تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره و مینی بار هستند. هتل رامادا ریزورت کوش آداسی تا مرکز شهر کوش آداسی ۱ کیلومتر فاصله دارد و فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله ۸۰ کیلومتری هتل قرار دارد و امکان ترنسفر از هتل به فرودگاه وجود دارد که هزینه آن باید به صورت جداگانه پرداخت شود. این هتل در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع بنا شده است. ساحل اختصاصی درست در روبروی هتل قرار دارد، این ساحل در قسمتی به صورت سنگی و در قسمتی به صورت شنی می‌باشد. سرویس‌دهی این هتل به صورت ALL می‌باشد. هتل‌های SUHAN360 HOTEL & SPA ،ADA CLASS و THE PANORAMA HILL در مجاورت هتل رامادا ریزورت قرار دارند. هتل رامادا ریزورت کوش آداسی در تور کوش آداسی گزینه مناسبی می باشد.

 

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی

موقعیت رامادا ریزورت کوش آداسی

اتاق های رامادا ریزورت کوش آداسی

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی در مجموع دارای ۳۸۵ اتاق می‌باشد که به شرح زیر تفکیک شده‌اند:

۲۱۹ اتاق سوپریور،۴۹ اتاق خانوادگی سوپریور،۴ اتاق ویژه معلولین،۱۰۲ اتاق جونیور خانوادگی،۴۹ اتاق خانوادگی،۵ اتاق خانوادگی گرند،۲ سوئیت،۱ کینگ سوئیت،شما مسافر گرامی وقتی وارد ایت اتاق ها در هتل رامادا ریزورت کوش آداسی می شوید واقعا متعجب خواهید شد زیرا رنگ آمیزی این اتاق و نور پردازی های بسیار ساده اما عالی به شما انرژی می دهد و برای استراحت می توانید از این اتاق ها لستفاده کنید لازم به ذکر است تمامی اتاق‌ها دارای بالکن، تلفن، صندلی، مینی‌بار،سشوار، تهویه، صندوق امانات و حمام اختصاصی می‌باشند که همه این خدمات و امکانات برای شما مسافران گرامی تهیه شده است تا بتوانید یک تعطیلات بی نظیر را سپری کنید همچنین به جز هتل رامادا ریزورت کوش آداسی هتل های دیگری هم در منطقه اژه موجود دارد مانند هتل آکوا فانتاسی که برای مشاهده و اطلاعات بیشتر از آن می توانید به لینک آن مراجعه کنید.

 

اتاق های رامادا ریزورت کوش آداسی

رستوران‌های رامادا ریزورت کوش آداسی

هتل رامادا ریزورت کوش آداسی داری رستوران های زیادی می باشد که می توانید از آن استفاده کنید مثلا رستوران اصلی PETRUS  که درآن صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می‌شود و در این رستوران غذاهای سنتی ترکیه‌ای سرو می‌کند که بسیار لذیذ بوده و با یک بار امتحان کردن مشتری پرو پا قرص آن خواهید شد زیرا این غذاها با تخصصی مثال زدنی طبخ می شود و همچنین می توانید برای غذاهای دریایی و بین المللی نیز به رستوران آلاکارته SUNSET،رستوران آلاکارته GUSTO و رستوران آلاکارته EGE سر بزنید و از طعم بی نظیر آن ها نهایت استفاده را ببرید و اگر به دنبال غذاهای سبک و میان وعده هستید اسنک بارهای رامادا ریزورت کوش آداسی می توانند به شما کمک کنند.

 

رستوران رامادا ریزورت کوش آداسی

کافه های رامادا ریزورت کوش آداسی

کافه SILENCE HAVUZ،کافه لابی ROYAL،کافه THE SOCIAL LIVE،کافه ویتامین،اگر علاقه مند خرید و بازدید از مکان‌های تاریخی کوش آداسی هستید باید بگوئیم که این هتل دسترسی عالی به شما ارائه می‌دهد که از میان آنها می‌توان به مرکز خرید گرند کوش آداسی در ۲.۶ کیلومتری، و قلعه کوش آداسی در ۲.۷ کیلومتری  رامادا ریزورت اند گلف اشاره کرد. 

 

محوطه رامادا ریزورت کوش آداسی

سوالات متداول

سوال ۱:آیا هتل رامادا ریزورت کوش آداسی می تواند تعطیلات خوبی برای ما مهیا کند؟

جواب ۱:این هتل جزء هتل های زنجیره ایی می باشد و خدمات آن بسیار عالی می باشد و می توان گفت بله

سوال ۲:آیا هتل رامادا ریزورت کوش آداسی نزدیک به ساحل است و ساحل اختصاصی دارد؟

جواب ۲:بله رامادا ریزورت کوش آداسی یک هتل ساحلی در دریای اژه با ساحل اختصاصی بسیار خوبی است 

سوال ۳:از فرودگاه تا هتل رامادا ریزورت کوش آداسی چقدر راه است؟

جواب ۳: بستگی به فرودگاه داره ولی از فرودگاه ازمیر ۶۳ کیلومتر و در حدود ۱ ساعت راه با ماشین می باشد

رامادا ریزورت کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
استخر سرباز
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای