رنسانس لایف وان

هتل رنسانس لایف وان یک هتل ۴ ستاره بسیار شیک در شهر وان می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

رنسانس لایف وان و اطلاعاتی درباره این هتل ۴ ستاره قبل از سفر به وان که بد نیست بدانید

رنسانس لایف وان (Ronesans life hotel ) یک هتل چهار ستاره در وان در کشور ترکیه است که از استخر و پارک آبی کاگداس آکوا ۰.۳ و از موزه اوراتو وان ۳.۸ کیلومتر فاصله دارد. از برخی اتاق‌ها و تراس اصلی هتل رنسانس لایف وان می‌توان به تماشای کوه باعظمت رو به روی آن نشست. یکی از ویژگی‌های آن برای دوست‌داران تماشای مکان‌های دیدنی، فاصله ۱۵ دقیقه‌ای این هتل تا موزه شهر وان است. لوازم پخت و پز کباب به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید برای تنوع، برخی شب‌ها به جای رفتن به رستوران اختصاصی هتل،در تراس مشغول پخت کباب شوید! در صورتی که حیوان خانگی همراه داشته باشید، برخلاف بسیاری از هتل‌های شهر، هتل رنسانس لایف وان اجازه می‌دهد آن را همراه خود به داخل مجموعه بیاورید. احتمال دریافت هزینه به خاطر این موضوع وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، در صورت برنامه‌ریزی برای بردن حیوان خانگی همراه خود در تور وان حتما موضوع را با آژانس مسافرتی خود مطرح کنید تا هماهنگی‌های لازم را برایتان انجام بدهد. طی روز برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای همچون پخش موزیک زنده برگزار می‌شود. هتل رنسانس لایف وان کلاس‌هایی را برای آشنایی با شهر و مکان‌های دیدنی آن،به همراه آداب و رسوم ترکیه و مخصوصا شهر وان برای توریست‌ها برگزار می‌کند. در صورت تمایل برای گشت و گذار در شهر به صورت دست جمعی، تحت نظر یک لیدر باتجربه،می‌توانید در تورهای پیاده‌روی که هتل برای مهمانان خود برگزار می‌کند شرکت کنید. طی برخی بازه‌های زمانی، گالری‌های هنری خاصی در هتل رنسانس لایف وان برگزار می‌شوند. اگر خوش شانس باشید، یکی از آن‌ها با زمانی که شما به شهر وان سفر کرده‌اید همزمان خواهد شد.

 

هتل رنسانس لایف وان

موقعیت هتل رنسانس لایف وان

درباره هتل رنسانس

در سرتاسر مجموعه به اینترنت وای فای دسترسی دارید. استفاده از آن همانند زمان بهره بردن از پارکینگ اختصاصی هتل رایگان است. در صورتی که اتومبیلی کرایه کردید، هتل رنسانس لایف وان به شما اجازه می‌دهد آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در پارکینگ اختصاصی قرار بدهید. امکاناتی برای رفت و آمد راحت افرادی که از معلولیت‌های جسمانی رنج می‌برند در نظر گرفته شده است. هتل رنسانس لایف وان دارای یک مرکز اسپا است. طبق انتظار، اینجا متشکل از سونا، جکوزی، اتاق بخار و حمام ترکی است. در صورت تمایل می‌توانید زیر نظر افرادی باتجربه ماساژ دریافت کنید. در کنار آن یک سالن زیبایی پیدا خواهید کرد که خدمات متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد. در این بخش آرایشگرهایی حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند. می‌توانید از فروشگاه‌های اطراف به صورت تلفنی خرید کرده و اجناس را در اتاق تحویل بگیرید. برای دریافت این سرویس به همراه گستره‌ای از انواع خدمات دیگر با بخش پذیرش در تماس باشید. پرسنل این قسمت از هتل رنسانس لایف وان شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی بوده و می‌توانند به زبان‌های ترکی، ارمنی، فارسی و انگلیسی صحبت کنند. البته میزان تسلط آن‌ها به زبان‌های یاد شده مخصوصا فارسی و انگلیسی مشخص نیست،اما در هر صورت قادر به ارتباط برقرار کردن با آن‌ها خواهید بود. قسمتی ویژه مخصوص کشیدن سیگار در رنسانس لایف وان وجود دارد. یک فروشگاه کادویی در مجموعه ایجاد شده تا توریست‌هایی که فرصت کافی برای رفتن به مراکز خرید نداشته‌اند، برای عزیزان خود سوغاتی‌هایی خریداری کنند. در صورتی که به تازگی ازدواج کرده‌اید، هتل رنسانس لایف وان سوئیت‌های مخصوصی در اختیارتان قرار می‌دهد تا ماه عسلی فراموش نشدنی رقم بزنید.

 

رنسانس لایف

اتاق های هتل رنسانس لایف وان

هتل رنسانس لایف وان ۶۶ اتاق دارد که به شرح زیر می باشد. اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر تهیه دیده شده است اتاق هخای سینگا یا یک تخته و ۳ تخته و چند سوئیت که تمامیه این اتاق ها زیبا و با سلیقه دیزاین شده و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش،سشوار و میز کار در تمامیه اتاق ها برای راحتی مسافران به چشم می خورد که از این حیث بسیار خوب است در ضمن می توانید برای مشاهده دیگر هتل های وان در سایت شا و کلاه سفر به قسمت هتل های وان بروید و یا مقاله هتل دابل تری بای هیلتون وان را مشاهده کنید.

 

اتاق های رنسانس لایف وان

رستوران و کافی شاپ رنسانس لایف وان

هتل رنسانس وان دارای رستوران، بار و حتی کافی شاپ اختصاصی است. در منوی رستوران، که گستره‌ای از انواع غذاهای بین المللی را طبخ می‌کند،تعدادی گزینه مخصوص کودکان هم دیده می‌شود که بسیار خوب است. در دل مجموعه می‌توانید به انواع نوشیدنی، میوه و میان وعده دسترسی داشته باشید. که تمام این خدمات برای راحتی شما در هتل رنسانس لایف وان فراهم شده است

 

رستوران رنسانس لایف وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل رنسانس

فاصله از محل اقامت شما تا تئاتر وان استیت (Van State) برابر ۲ کیلومتر است. برای رفتن به استادیوم آتاتورک سیتی باید ۲.۵ کیلومتر طی کنید. فاصله تا فرودگاه بسیار کم بوده و فقط ۷ کیلومتر فاصله بین فرودگاه شهر وان و هتل رنسانس لایف وان وجود دارد. برای رفت و آمد راحت می‌توانید از شاتل فرودگاه استفاده کنید که توسط هتل به توریست‌ها ارائه می‌شود. به لطف این سرویس در بدو ورود به فرودگاه اتومبیلی شما را به هتل رنسانس لایف وان برده و در آخرین روز تور، بعد از تحویل اتاق نیز به فرودگاه برمی‌گرداند. به لطف مجاورت با اولین ایستگاه اتوبوس می‌توانید از طریق سرویس حمل و نقل عمومی در شهر بگردید. فاصله تا اولین ایستگاه اتوبوس ۱.۴ کیلومتر است. در صورت تمایل به دیدن قلعه وان باید ۴ کیلومتر طی کنید. به لطف قرارگیری در منطقه‌ای خوبی، به تعدادی سوپرمارکت، کافه، بار و رستوران خوب دسترسی دارید.

رنسانس لایف وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
پارکینگ
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
گاو صندوق
ورود حیوانات
سشوار
سرویس رایگان رفت و آمد
سونا
ماساژ
باشگاه بدنسازی
لابی
تهویه مطبوع
سیستم سرمایشی و گرمایشی
صبحانه
وای فای