رویال تاج محل آنتالیا

هتل رویال تاج محل آنتالیا یکی از هتل های بسیار زیبا در منطقه سیده و به سبک تاج محل هندوستان می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

رویال تاج محل آنتالیا هتلی خاص با فضای آرامش بخش ، باغ های با شکوه و ساحل اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه است.

هتل رویال تاج محل آنتالیا در مساحت ۴۰٫۰۰۰ متر مربع بنا شده و از هتل های نوساز  شهر آنتالیا محسوب می شود. هتل رویال تاج محل آنتالیا در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۵ افتتاح شد و به دلیل شباهت و الهام گرفتن معماری آن از بنای تاج محل، به این نام خوانده می شود، هتل تاج محل در ماناوگات سیده قرار دارد و بهترین شرایط آب و هوایی برای علاقمندان به ساحل، حمام آفتاب، پیاده روی و گشت و تفریح آبی دارد، این هتل در ۷۰ کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در ۴۸ کیلومتری فرودگاه آنتالیا است.  این هتل دارای ۴۵۰ اتاق و سوئیت با طرح ها و سایز های مختلف می باشد که آن ها را با امکانات مدرن تجهیز نموده است، اتاق های هتل دارای سرویس تهیه چای و قهوه هستند و تلویزیون با کانال های ماهواره ای موجود است، همچنین حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی در دسترس است و برای محافظت از اشیای گران بهای مهمانان گاوصندوق در واحد های اقامتی هتل تعبیه شده است، خط تلفن مستقیم، کارت کلید الکترونیکی، بالکن،سیستم تهویه مرکزی و سشوار از دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند.

 

رویال تاج محل

موقعیت رویال تاج محل آنتالیا

اتاق های رویال تاج محل

هر ۴۵۰ اتاق هتل رویال تاج محل آنتالیا که از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا است ، دارای بالکن هست و از بعضی اتاقها منظره دریا قابل تماشا است ، اتاق های هتل به زیبایی چیده و مبله شده اند و امکانات اتاق ها شامل تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار،  گاوصندوق ، سیستم برودتی و حرارتی ، اینترنت بی سیم ، تلفن ، دستشویی و حمام مجهز با  سشوار می شود. روم سرویس ۲۴ ساعته است و نظافت روزانه بوده و حوله ها و روتختی هر روز عوض می شوند. از خدمات و امکانات هتل رویال تاج محل آنتالیا می توان به استخر سرپوشیده و رو باز ، پارک آبی ، سولاریوم ، سالن بدنسازی ، ایروبیک ، یوگا ، مراکز ماساژ ، حمام ترکی ،مرکز بازی های ویدئویی ، سینما ، زمین والیبال ساحلی ، امکانات ورزش های آبی (جت اسکی قایقرانی و…) ،بیلیارد ، سرگرمی شبانه ، سرویس کودک ، اتاق بازی ، سینمای کودک ، استخر و پارک آبی کودکان ، محل نگه داری کودک ، رستوارن و کافه ، خدمات پزشکی ،فروشگاه ، خشکشویی ، صرافی ، آرایشگاه و سالن زیبایی ، اینترنت ، پارکینگ اختصاصی رایگان ،اجاره اتومبیل ، پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد،سرویس پذیرایی در هتل رویال تاج محل آنتالیا بصورت UAll است و بدون شک در سفر با تور آنتالیا و اقامت در هتل رویال تاج محل آنتالیا،هیچ درغدغه درباره خوراک و تفریح و سرگرمی نخواهید داشت.

 

اتاق های رویال تاج محل آنتالیا

رستوران هتل

در رستوران های هتل ۵ ستاره رویال تاج محل آنتالیا در یک محیط لوکس انواع غذا های لذیذ بین المللی، ایتالیایی، هندی، شرقی، مدیترانه ای و دریائی سرو می گردد. مهمانان می توانند بخشی از اوقات فراغت خود را به شنا در استخر های سرپوشیده و روباز هتل اختصاص دهند و یا از پارک آبی با سرسره های متعدد استفاده کنند. مرکز اسپا نیز با متخصصان آموزش دیده و مجرب خود آماده سرویس دهی به مسافران می باشد. کلوب کودکان با انواع فعالیت های سرگرم کننده و خلاقانه پذیرای کودکان ۴ تا ۱۲ سال می باشد.همچنین اگر به دونبال دیگر هتل های آنتالیا هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل آدلیا الیت لارا را نیز مطالعه فرمایید.

 

رستوران رویال تاج محل آنتالیا

رویال تاج محل آنتالیا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
سونا
زمین تنیس
ماساژ
کلوب کودکان
سالن ورزشی
زمین بازی کودکان
تنیس روی میز
دارت
پارک آبی
ساحل اختصاصی
فروشگاه
پذیرش ۲۴ ساعته
خشکشویی
رستوران
تهویه مطبوع
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای