رویال میلانو وان

رویال میلانو وان یک هتل ۴ ستاره در مرکز شهر می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

رویال میلانو وان هتلی ۴ ستاره در مرکز شهر و اطلاعاتی که قبل از سفر به وان بد نیست بدانید

هتل چهار ستاره رویال میلانو وان در مرکز شهر وان قرار گرفته است خدمات ترانسفر فرودگاهی یکطرفه هتل به فرودگاه یا فرودگاه به هتل رایگان است. اینترنت رایگان Wi-Fi در محوطه قابل دسترسی می باشد. اتاق های مدرن هتل رویال میلانو دارای یک مینی بار و امکانات چای ساز و قهوه ساز می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه فلت با شبکه های ماهواره ای و یک صندوق امانات برای نگهداری از اشیاء گرانبها هستند. حمام اختصاصی هر اتاق دارای دوش ، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشد. هر روز صبحانه سنتی وان در رستوران هتل رویال میلانو وان سرو می شود و شما می توانید درخواست کنید تا صبحانه را در اتاقتان نیز سرو کنند. کارکنان این هتل به صورت ۲۴ ساعته کار می کنند همچنین قسمت اجرای موسیقی زنده نیز در این هتل وجود دارد. هتل چهار ستاره رویال میلانو وان دارای اتاقهایی با طراحی مدرن بوده که داخل آن مینی بار،چای ساز برقی، تلویزیون ال سی دی و صندوق امانات برای استفاده مسافرین قرار دارد. سالن ماساژ، سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل است. هتل رویال میلانو با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل رویال میلانو وان موجود میباشد. امکانات هتل رویال میلانو شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار،آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ،بار ، گرمایش ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ،اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، فکس و کپی ،خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل و منطقه بدون سیگار می باشد. علاقه مندان میتوانند در رستوران هتل به صرف خوراکهای اصیل ترکی مشغول شوند. اینترنت Wi-Fi در همه اماکن هتل و بصورت رایگان وجود دارد . پارکینگ خصوصی رایگان نیز در اختیار میهمانان هتل رویال میلانو وان قرار می‌گیرد.

 

هتل رویال میلانو وان

موقعیت هتل رویال میلانو وان

اتاق های هتل رویال میلانو

هتل رویال میلانو وان دارای ۷۵ اتاق به شرح زیر می باشد ۶۳ اتاق آن به صورت دبل یا ۲ تخته می باشد که برای ۲ نفر تهیه شده است ۹ اتاق هتل نیز به صورت ۳ و ۴ تخته به مسافران ارائه می شود در هتل رویال میلانو  ۳ سوئیت بسیار بزرگ نیز موجود می باشد اتاقهای هتل رویال میلانو وان بسیار زیبا و متفاوت هستند. اتاقهای هتل دارای خدمات خانه داری ست و از تجهیزات اتاقها میتوان به سیستم تهویه مطبوع ،حمام شخصی و سشوار ، تلویزیون مسطح ، تهویه مطبوع و مینی بار ارائه می کنند. بوفه صبحانه در هزینه اتاق گنجانده شده است و در اتاق های هتل تخت تاشو وجود ندارد همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل های ما در شهر وان می توانید مقاله هتل دابل تری بای هیلتون شال و کلاه سفر را دنبال کنید که بتوانید بهترین تصمیم را در تور وان خود بگیرید.

 

اتاق های رویال میلانو وان

رستوران و کافی شاپ میلانو

رستوران هتل رویال میلانو وان با ظرفیت ۸۰ نفر از میهمانان خود پذیرایی می کند. همچنین رستوران این هتل غذاهای محلی را نیز برای وعده های غذایی دیگر سرو می کند. صبحانه رایگان این هتل متنوع بوده و همچنین مسافران می توانند در رستوران  آلا کارته از خوردن غذاهای محلی لذت ببرند. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم از شما پذیرایی می کند در تور وان هتل رویال میلانو را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید

 

رستوران رویال میلانو وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل رویال میلانو

نزدیکی به مرکز شهر و مراکز خرید و فروشگاههای برندهای معتبر ترک هتل رویال میلانو وان را در الوییتهای بالای انتخاب برای مسافران قرار داده است. فرودگاه شهر وان تا هتل رویال میلانو  ۷ کیلومتر فاصله دارد. مرکز خرید شهر وان تا این هتل فاصله بسیار کمی دارد و فقط ۵ دقیقه پیاده روی دارد و فاصله هتل رویال میلانو وان تا قلعه وان ۴ کیلومتر است. هتل رویال میلانو وان ۳۰۰ متر از موزه وان فاصله دارد. ۸۰۰ متر از تئاتر وان فاصله دارد. رویال میلانو وان ۱.۸ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس وان فاصله دارد.

رویال میلانو وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
سشوار
پارکینگ
ماساژ
صبحانه
وای فای