ریچموند افسوس کوش آداسی

هتل ریچموند افسوس کوش آداسی هتلی ۵ ستاره با قیمت عالی

به این مقاله امتیاز دهید

ریچموند افسوس کوش آداسی در منطقه ای زیبا رو به دریای اژه قرار گرفته است.

دریا و ساحل آن همچنین استخر روباز و سرپوشیده فقط چند نمونه از امکاناتی است که این هتل در اختیار میهمانانش قرار می دهد، اتاق های هتل دارای بالکن رو به نمای زیبایی از باغ سرسبز اطراف هتل می باشند. علاوه بر این ، هتل دارای باشگاه ورزشی، زمین تنیس و اتاق بازی برای کودکان است. اینترنت رایگان Wi-Fi در محوطه هتل قابل استفاده می باشد. خدمات هتل به صورت ۲۴ ساعته است و امکان ترنسفر به فرودگاه با هزینه جداگانه وجود دارد. در تور کوش آداسی حتما هتل ریچموند افسوس کوش آداسی را با قیمت مناسب از شال و کلاه سفر بخواهید.

 

هتل ریچموند افسوس کوش آداسی

موقعیت هتل ریچموند افسوس کوش آداسی

خدمات هتل ریچموند افسوس

ایستگاه شارژ برقی برای ماشین های برقی از گزینه های ممتاز این هتل است. پارکینگ خیابانی و پارکینگ محافظت شده در اختیارتان است با این حال،پارکینگ رایگان خصوصی هم ارائه شده است و جدای از اینترنت وای فای رایگان در همه اتاق ها،در تمام فضاهای عمومی هتل هم اینترنت پیدا خواهید کرد. خدمات پذیرش شامل انبار چمدان، تبدیل ارز و خدمات شبانه روزی می باشد. خدمات نظافت شامل اتوشویی، شستشو، خشکشویی و پرس شلوار است که هر کدام هزینه جداگانه دارد. نظافت اتاق ها هر روز انجام می گیرد. ترانسفر فرودگاهی به صورت رایگان فراهم شده است برای خرید تور یا بلیط هواپیما،می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید، ورود به هتل ریچموند افسوس کوش آداسی از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. اتاق همایش و جلسات به همراه مرکز تجاری و فکس و فتوکپی در اختیارتان قرار می گیرد فقط هزینه جداگانه ای در بر خواهد گرفت. امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به عنوان مثال ویلچر فراهم شده است و یادتان باشد که حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند. سری به آرایشگاه، مغازه ها و مغازه خرید سوغاتی هتل بزنید. به هیچ وجه نگران کودکان خود نباشید، چرا که خدمات نگهداری از کودکان به همراه اتاق تلویزیون،فضای بازی در بیرون با امکانات فراوان، صفحه بازی و پازل برای کودکان،در هتل ریچموند افسوس کوش آداسی فراهم شده است. کارکنان ریچموند افسوس کوش آداسی به زبان های انگلیسی، روسی، فرانسوی، آلمانی، و ترکی صحبت می کنند.

 

استخر ریچموند افسوس کوش آداسی

اتاق های هتل ریچموند افسوس کوش آداسی

اتاق های ریچموند افسوس کوش آداسی بسیار عالی و به شکل زیر می باشند

اتاق های استاندارد ویلا در ریچموند افسوس کوش آداسی با مساحت ۲۷ مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره بزرگ دارد. سوئیت جونیورهای ریچموند افسوس کوش آداسی با مساحت ۶۲ مترمربع است نمایی رو به طبیعت و یک تخت دو نفره دارد. اتاق استاندارد: با مساحت ۲۷ مترمربع است که نمایی رو به طبیعت و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد. سوئیت جونیور ویلا: با مساحت ۳۲ مترمربع است که یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی دارد. اتاق سوپریر: با مساحت ۲۷ مترمربع است که نمایی رو به دریا و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد. سوئیت جونیور: با مساحت ۳۲ مترمربع است که نمایی رو به طبیعت و یک تخت دو نفره به همراه یک تخت سفری دارد که به عنوان یک اتاق بسیار بزرگ می باشد و شما می توانید در آن با خیال راحت استراحت کنید همچنین اگر برای تور کوش آداسی خودتان به دنبال بهترین هتل هستید و می خواهید اطلاعات خود را تکمیل کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید به شما پیشنهاد میدهیم حتما مقاله هتل چاریسما دلوکس ما را نیز دنبال کنید و عکس ها و خدمات این هتل را نیز ببینید تا شاید در انتخاب هتل بتواند کمکتان کند.

 

اتاق های ریچموند افسوس کوش آداسی

فاصله تا جاذبه های معروف کوش آداسی

فاصله ریچموند افسوس کوش آداسی تا بنای تاریخی آرتمیس: ۹ کیلومتر است که با تاکسی تنها ۱۰ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا خانه مریم مقدس: ۱۶ کیلومتر است که با تاکسی ۲۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا مسجد ایزا بی: ۹٫۸ کیلومتر است که با تاکسی ۱۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا باسیلیکای سنت جان: ۱۰٫۱ کیلومتر است که با ۱۳ دقیقه رانندگی به این محل خواهید رسید. فاصله تا موزه معماری افسوس: ۹٫۵ کیلومتر است که با تاکسی ۱۰ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا ساحل بانوان: ۱۴٫۶کیلومتر است که با تاکسی ۳۰ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا پارک ملی مری: ۱۶٫۲ کیلومتر است که با تاکسی ۲۵ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.

سوالات متداول

سوال ۱: آیا هتل ریچموند اتاق های مخصوص ماه عسل نیز دارد؟

جواب ۱: بله این هتل مجلل انواع اتاق های خاص اعم از ماه عسل نیز دارد و آن ها را با گل و میوه دیزاین می کنند

سوال ۲: آیا امکان اجاره ماشین بدون راننده در این هتل مهیا می باشد؟

جواب ۲: بله مهیا می باشد ولی برای رانندگی باید گواهینامه ین المللی معتبر داشته باشید

سوال ۳: فاصله هتل ریچموند کوش آداسی تا فرودگاه عدنان مندرس چقدر است؟

جواب ۳: فاصله هتل تا فرودگاه چیزی در حدود ۵۸ کیلومتر و ۱ ساعت ماشین می باشد

ریچموند افسوس کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
استخر سرپوشیده
استخر روباز
استخر ویژه کودکان
پارک آبی
ساحل اختصاصی
تنیس
سونا بخار
جکوزی
کافی شاپ
رستوران
بار
بار در کنار استخر
اسنک بار
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای