ریکسوس لند اف لجندز

هتل ریکسوس لند اف لجندز یکی از بهترین هتل های منطقه آنتالیا در منطقه بلک

به این مقاله امتیاز دهید

ریکسوس لند اف لجندز یکی از هتل های زنجیرهای آنتالیا می باشد

هتل ریکسوس لند آف لجندز تم پارک دارای یک سینمای ۵ بعدی است ، یک رودخانه ، استخر و تونل وحشت آبی نیز دارد، طراحی اتاق ها ‏و سوییت های این هتل برگرفته از داستان های فانتزی و افسانه ای می باشد و علاوه بر امکانات معمول هتل های دیگر نظیر ‏تهویه کننده هوا و دیوارهایی با عایق صدا ، دارای تلویزیون ‏LED‏ با دو صفحه نمایش و پلی استیشن نیز می باشند، حمام ‏اختصاصی هر اتاق دارای دوش و وان می باشد و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان ، دمپایی و سشوار نیز هستند.‏ صبحانه و ناهار به صورت بوفه باز در رستوران اصلی این هتل سرو می شود. در این رستوران انوع غذاهای ایتالیایی ، ‏آمریکای جنوبی و اروپایی سرو می گردد. مرکز اسپای هتل انواع ماساژهای ریلکسی و درمانی را ارائه می کند و حمام ترکی ،سونا ، استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی ‏نیز دارد، پارک آبی هتل ۵۵ سرسره آبی دارد که تجربه ای هیجان انگیز را برای افرادی که آنها را امتحان می کنند فراهم می کند. ‏برای کودکان استخر جداگانه و زمین بازی نیز موجود می باشد و میهمانان این امکان را دارند تا کودکان خود را نزد پرستار هتل ریکسوس لند اف لجندز ‏بسپارند.‏ رسپشن هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد ، در این هتل یک فروشگاه برای خرید نیز وجود دارد و پارکینگ هتل ‏رایگان در اختیار مسافرین قرار می گیرد. خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز به درخواست میهمانان هتل انجام می گیرد. اینترنت ‏رایگان ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل ریکسوس لند اف لجندز در دسترس است.‏ فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۲۷ کیلومتر است،خدمات ترنسفر به فرودگاه نیز با ‏هزینه جداگانه ارائه می شود.‏

 

هتل ریکسوس لند اف لجندز

موقعیت ریکسوس لند اف لجندز

درباره هتل ریکسوس لند اف لجندز

هتل ریکسوس لند اف لجندز در سال ۲۰۱۶ در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. هتل ریکسوس لند اف لجندز یکی از هتل های زنجیره ای ریکسوس می باشد. گروه هتل های ریکسوس یکی از موفق ترین گروه هتلهای زنجیره ای در دنیا هست که سال ۲۰۰۰ تاسیس شد. ریکسوس بیش از ۲۷ هتل در سراسر دنیا دارد و هتل The Land of Legends Theme Park که نام دیگر آن Rixos World می باشد ، یازدهمین هتل ریکسوس در قالب تم پارک در آنتالیا می باشد. این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۳۰ دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل لند آف لجندز تا فرودگاه آنتالیا ۲۷ کیلومتر می باشد. این هتل ، تنها ۱۲ دقیقه با ساحل فاصله دارد. مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا حدود ۱۲ کیلومتر تا هتل ریکسوس لند فاصله دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است. در تور آنتالیا حتما از این هتل یا پارک آبی زیبای آن دیدن فرمایید.

 

رستوران و کافی شاپ ریکسوس لند اف لجندز

اتاق های ریکسوس لند اف

هتل ریکسوس لند اف لجندز در مجموع دارای ۴۰۱ اتاق دارد  که شامل اتاق های استاندارد ، سوئیت های لوکس و سوئیت های خانوادگی می باشد. اتاق های هتل ریکسوس لند آف لجندز طراحی های منحصر بفردی دارند. این طراحی برگرفته از داستان های فانتزی و افسانه ای می باشد و  علاوه بر امکانات معمول هتل های دیگر نظیر ‏تهویه کننده هوا و دیوارهایی با عایق صدا ،دارای تلویزیون ‏LED‏ با دو صفحه نمایش و ایکس باکس نیز می باشند. حمام ‏اختصاصی هر اتاق دارای دوش و وان می باشد و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان ،دمپایی و سشوار نیز هستند، در مورد اتاق ها باید این مورد را اضافه کرد که این هتل برای خانواده هایی که فرزند پسر دارند ، اتاق هایی به رنگ آبی و شخصیت های پسرانه و برای خانواده هایی که فرزند دختر دارند ، اتاق هایی به رنگ صورتی و شخصیت های دخترانه دارد. همچنین نوعی اتاق های کانکشن دارد وجود دارد که یک اتاق مخصوص والدین و اتاقی دیگر مخصوص فرزندان می باشد،اتاق فرزندان مجهز به ایکس باکس و همچنین پروژکتور می باشد که می توانند با بازی های رایانه ایی سرگرم شوند. اتاق ها نیز علاوه بر امکانات رایج ، Sofa Bed نیز دارند. همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل های مجموعه ریکسوس مقاله هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های ریکسوس لند اف لجندز

درباره لند اف لجندز

صبحانه و ناهار به صورت بوفه باز در رستوران اصلی این هتل سرو می شود. در این رستوران انوع غذاهای ایتالیایی ، ‏آمریکای جنوبی و اروپایی سرو می گردد. مرکز اسپای هتل انواع ماساژهای ریلکسی و درمانی را ارائه می کند و حمام ترکی ،سونا ، استخر سرپوشیده و مرکز ورزشی ‏نیز دارد. پارک آبی هتل ۵۵ سرسره آبی دارد که تجربه ای هیجان انگیز را برای افرادی که آنها را امتحان می کنند فراهم می کند. در این هتل برای کودکان استخر جداگانه و زمین بازی نیز موجود می باشد و میهمانان این امکان را دارند تا کودکان خود را نزد پرستار هتل ‏بسپارند. رسپیشن هتل ریکسوس لند اف لجندز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو می باشد ،در این هتل یک فروشگاه برای خرید نیز وجود دارد و پارکینگ هتل ‏رایگان در اختیار مسافرین قرار می گیرد ،خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز به درخواست میهمانان هتل انجام می گیرد. اینترنت ‏رایگان ‏Wi-Fi‏ در سراسر هتل در دسترس است. هتل ریکسوس لند آف لجندز آنتالیا از سیستم غذایی اولترا آل اینکلوسیو برخوردار است و تمام رستوران ها و کافه تریا های این هتل از مسافرین پذیرایی میکنند. هتل دارای کافه ها و رستوران های متعددی ست و باید برای سرو شام در این رستوران ها از قبل نسبت به رزرو اقدام نمایید.

ریکسوس لند اف لجندز

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
پارک آبی
ماساژ
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای