ریکسوس پریمیوم بلک

هتل ریکسوس پریمیوم بلک یک هتل لاکچری به تمام عیار

به این مقاله امتیاز دهید

ریکسوس پریمیوم بلک منحصر به فرد و دوست داشتنی

هتل ۵ ستاره ریکسوس پریمیوم بلک دارای ۱۰۰۰ متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان به وسعت ۱۲ هزار مترمربع می باشد. سالن ورزشی و مرکز خرید نیز از دیگر امکانات آن می باشند. تمام اتاق های آن شامل بالکن خصوصی، تلویزیون صفحه تخت،ماهواره، اتاق نشیمن جداگانه همراه با کاناپه های راحت و میز ناهار خوری می باشند. ۱۲ رستوران با غذاهای فرانسوی، ایتالیایی، ترکیه ای و آسیایی در آن وجود دارد. کافه های این هتل نیز انواع نوشیدنی و کوکتل های غربی را سرو می کنند که می توانید بر روی تراس عمومی هتل میل کنید، آکروبات بازها و رقاصان نیز عصرها برای سرگرمی شما برنامه اجرا خواهند کرد،مهمانان می توانند از زمین بازی اسکوآش،تنیس و بسکتبال استفاده کنند یا از ماساژهای بدن و صورت و درمان های دست و پا بهره ببرند. می توانید سفارش دهید که چای عصرانه را در یکی از ۱۴ زمین بازی گلف برای شما سرو کنند. پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان همواره در دسترس مهمانان خواهد بود. ریکسوس پریمیوم بلک بالاترین استانداردها را همراه با بهترین سرویس ها به شما مهمانان تقدیم میکند. ریکسوس پریمیوم بلک یکی از بهترین هتلهای ۵* است که در سال ۲۰۰۵ میلادی با مساحت ۴۰۵،۰۰۰ متر مربع واقع شده است. سرویس : ultr -All Inclusive ( شامل : صبحانه ، نهار ، شام ، سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ،پذیرایی های طول روز ، و کلیه نوشیدنی ها : چای قهوه ، نسکافه ، نوشابه ،آبمیوه و ۵ عدد رستوران در تمام ساعات شب و روز از این امکانات رایگان استفاده خواهید کرد.

 

ریکسوس پریمیوم

موقعیت هتل ریکسوس پریمیوم بلک

اتاق های ریکسوس پریمیوم

ریکسوس پریمیوم بلک دارای : اتاق استاندارد ، اتاق فامیلی و سوئیت ، ویلا و رویال پریمیوم سوئیت و خانه تروی است که تمام اتاق ها یا دید فضای سبز یا دریا دارند تمام اتاقهای ریکسوس پریمیوم بلک دارای خط تلفن مستقیم ، موزیک ، یخچال ، تلوزیون پلاسما با کانالهای ماهواره ای ،سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، توالت ، حمام ، سشوار و کولر می باشد. تهویه هوای اتاق : دارای بهترین سیستم تهویه هوای مطبوع میباشد. این سیستم به طور اتوماتیک درجه هوای اتاق را تنظیم میکند و وقتی شما درب بالکن را باز کنید خاموش میشود، برای سلامت خود و داشتن هوای مطبوع هوای داخل اتاق را بین ۲۴ تا ۳۰ درجه قرار دهید شما نمی توانید اتاق را گرم یا سرد کنید این هوا تنظیم شده است با درجه هوای اتاق . رزرواسیون  کارمندان در تمام ۲۴ ساعت در خدمت شما مهمانان عزیز هستند اگر سؤالی دارید یا برای هماهنگ کردن برنامه تورها یا رزرو برنامه ها باید به ساختمان ارتباط با مهمانان مراجعه فرمائید ریکسوس پریمیوم بلک دارای خدمات پستی و فکس و تلفن و اینترنت میباشد ساعت ورود به اتاق (check in ) 14:00 و ساعت تحویل اتاق (check out ) 12:00 مهمانان عزیز لطفآ برای رساندن خدمات بهتر و بیشتر برای شما با توجه به بعضی نکات ما را یاری فرمائید .شما برای ورود به رستوران و رزرواسیون کارت اتاق را همراه داشته باشید در تور آنتالیا ریکسوس پریمیوم بلک را حتما امتحان کنید

 

اتاق های ریکسوس پریمیوم بلک

رستوران های هتل ریکسوس پریمیوم

هتل مجلل ریکسوس پریمیوم بلک دارای ۱۰ رستوران می‌باشد که از این میان ۵ رستوران، آلاکارته می‌باشند:

رستوران LA PATISSERIE،رستوران VILLA،رستوران TURQOUIS،رستوران آلاکارته LA ROSETTA :غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند،رستوران LAYALI،رستوران آلاکارته L’AMANTE،رستوران آلاکارته  CHEF،رستوران آلاکارته A’LA TURKA،رستوران آلاکارته MERMAID: غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند،رستوران آلاکارته MANDARIN: غذاهای آسیایی،رستوران YUMMY: سلف سرویس برای کودکان می باشد که به لاکچری ترین شکل ممکن خدمات ارائه می شود در ضمن اگر این هتل برای شما گران است و نمی خواهید زیاد هزینه کنید می توانید هتل سوسسی لاکچری ریزورت را انتخاب کنید که هم هتل بسیار عالی می باشد و هم از نظر قیمتی بسیار ارزانتر از ریکسوس پریمیوم بلک می باشد.

 

رستوران ریکسوس پریمیوم بلک

پارک آبی ریکسوس پریمیوم بلک ( تروی )

پارک آبی تروی در ریکسوس پریمیوم بلک سرزمین آبی که در فضای ۲۵،۰۰۰ متر مربع قرار دارد لازم به ذکر است که بزرگترین سرسره آبی با استخر موج در سراسر اروپا است. این پارک آبی دارای ۱۸ سرسره است که ۵ تا از آن سرسره ها از اسب بزرگ تروی که ۲۵ متر می آیند. این پارک از ساعت ۰۹:۳۰ الی ۱۷:۰۰ آماده خدمات رسانی به شما مهمانان است. سرگرمی و فعالیت ها : تیم سرگرمی و فعالیت ما با اجرای برنامه های شاد و سرگرمی در رابطه با کودکان و نمایش روزانه ،‌فعالیتهای ورزشی و صبحگاهی و برنامه شبانه درخدمت شما هستند.

 

پارک آبی تروی

ریکسوس پریمیوم بلک

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
خدمات 24 ساعته در اتاق
رستوران
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری کودک
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
تیم انیمیشن
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای