سوسسی لاکچری ریزورت

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا هتلی در قلب منطقه بلک

به این مقاله امتیاز دهید

سوسسی لاکچری ریزورت هتلی زیبا در منطقه بلک آنتالیا می باشد.

هتل سوسسی لاکچری با بالکن های وسیعش در میان مجموعه ای از استخرها،درختان عظیم نخل و باغات سرسبز قرار گرفته است. ساحل شنی زیبای مدیترانه نیز در راستای هتل گسترده شده است. دو استخر با آب گرم و سقف شیشه ای، دو حمام سنتی ساخته شده از سنگ مرمر و درمان های زیبایی بسیار پیشرفته، درمان سنگی و انواع ماساژهای دیگر ازجمله امکانات مورد توجه این هتل می باشند. تمام اتاق های وسیع و لوکس سوسسی با تلویزیون صفحه تخت تجهیز شده اند. برخی از آنها در اطراف استخر دارای بالکن خصوصی می باشند و بالکن محافظ باد دارد. رستوران های متنوع این امکان را به مهمانان می دهد که نه تنها تصمیم بگیرند که در فضای باز یا در فضای سرپوشیده غذا میل کنند بلکه انواع غذاهای ایتالیایی،دریایی و غذاهای سنتی ترکیه ای را می توانند از منوی سفارشی انتخاب و سفارش دهند. سالن بازی بولینگ و یوگای سحرگاه از فعالیت های ورزشی اینجا می باشند. سرگرمی های انیمیشن نیز صبح تا شب در دسترس است. برای علاقه مندان به تنیس نیز زمین تنیس فراهم شده است. در تور آنتالیا این هتل لاکچری را حتما انتخاب کنید.

 

سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا

موقعیت هتل سوسسی لاکچری ریزورت

درباره لاکچری ریزورت

سوسسی لاکچری ریزورت در منطقه بلک شهر آنتالیا واقع شده است. در حاشیه صنوبرهای محافظت شده و جنگلی زیبا با درخت‌های اوکالیپتوس،این هتل در میان باغ وسیعی کنار ساحل بلک واقع شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی می‌باشد. سوسسی از سال ۲۰۰۷ پذیرای مهمانان بوده است و در زمینی به مساحتی حدود ۹۰ هزارمتر مربع در ۲ ساختمان مجزا بنا گشته است. سرویس‌دهی این هتل به‌صورت UALL می‌باشد و بیشترین مسافران آن را روس‌ها، قزاق‌ها و ترک‌ها تشکیل می‌دهند.

 

استخر سر باز سوسسی لاکچری ریزورت

اتاق‌های سوسسی لاکچری ریزورت

هتل سوسسی لاکچری ریزورت در مجموع دارای ۵۵۲ اتاق است که در ساختمان‌های زیر قرار دارند:

ساختمان اصلی

۵ طبقه و ۳۸۷ اتاق دارد. اتاق‌های سوسسی لاکچری ریزورت به شرح زیر تقسیم شده‌اند:۱۵۲ اتاق استاندارد دلوکس،۱۸۲ اتاق دلوکس رو به دریا،۳۲ سینیور سوئیت،۴ جونیور سوئیت،۱۵ رویال سوئیت،۲ کینگ سوئیت

ساختمان تراس

۴ طبقه و ۱۶۵ اتاق دارد. اتاق‌های سوسسی لاکچری ریزورت به شرح زیر تقسیم شده‌اند:۲۶ اتاق استاندارد دلوکس،۸۲ اتاق خانوادگی،۲۳ اتاق خانوادگی،۱۰ سینیور سوئیت،۲۴ سوئیت،۲ ویلای،تمامی اتا‌ق‌ها دارای بالکن، تهویه مطبوع، کاناپه، مینی‌بار، صندوق امانات، میز، صندلی، آینه و تلفن مستقیم می‌باشند. مینی‌بار هر روز با نوشیدنی، آب، آب میوه و نوشابه شارژ می‌شود.

 

اتاق های سوسسی لاکچری ریزورت

رستوران‌های سوسسی لاکچری ریزورت

رستوران اصلی سوسسی لاکچری ریزورت TURQUOISE: صبحانه، ناهار و شام را در سالن و فضای باز سوسسی لاکچری ریزورت سرو می‌کند. رستوران آلاکارته  TUĞR: سرو غذاهای سنتی ترکی با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر رستوران آلاکارته  CASSIA: سرو غذاهای چینی. رستوران آلاکارته  ALEST: سرو ماهی و غذاهای دریایی. رستوران آلاکارته  PAPRIK: سرو غذاهای ایتالیایی. رستوران آلاکارته  TUMANN: سرو استیک و غذاهای گوشتی. رستوران آلاکارته ADA: سرو غذاهای مکزیکی، اسنک بار،رستوران کودک که در تمام این رستوران ها می توانید بسته به سلیقه خود غذای مورد نظر را میل کنید و لازم به ذکر است اگر هنوز برای رزرو هتل خود اقدام نکرده اید حتما قبل از آن مقاله هتل سوئنو دلوکس آنتالیا را مطالعه کنید تا بعد از آن بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

 

رستوران سوسسی لاکچری ریزورت

سوسسی-لاکچری-ریزورت

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای