شرایتون سیتی سنتر

هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول  یکی از هتل های زیبا و مورد علاقه مسافران می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

شرایتون سیتی سنتر استانبول از جمله هتل ها زنجیره ای Sheraton می باشد

درنزدیکی کلیسای ارتدکس استانبول واقع شده و دارای طراحی مدرن می باشد. هتل شرایتون استانبول  در فاصله ۷۰۰ متری کلیسای سن آنتونی آف پادونا واقع شده است. شرایتون سیتی سنتر ۲۵۴ اتاق با دکوراسیون شیک دارد. شرایتون یک استخر روباز و سرویس رفت و برگشت رایگان ارائه می دهد. مهمان ها می توانند از مرکز تناسب اندام و مرکز آبگرم هتل استفاده کنند. مهمان های این هتل می توانند در رستوران نوی لوکما از بوفه صبحانه لذت ببرند. یکی از رستوران های هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند. کانترهای پذیرش انگلیسی و ترکی زبان هتل آماده سرویس دهی به شما هستند. تمام اتاق ها امکاناتی نظیر فضای نشیمن، میز مطالعه، دستگاه اسپرسو،چای ساز، تهویه هوای مطبوع، وان و حمام اختصاصی با کلیه وسایل بهداشتی رایگان،سشوار، کمد دیواری و گاوصندوق، تلوزیون صفحه تخت و یخچال می باشند. یک سالن مجهز و بزرگ برای برگزاری مراسم عروسی در هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول قرار دارد که محبوبیت زیادی در بین مردم استانبول دارد. از صرف صبحانه دربوفه رستوران لذت ببرید و برای وعده های ناهار و شام سری به رستوران بزنید و از میان منوی بی نظیرآن با غذاهای بین المللی و ترکی یک طعم جدید را تجربه کنید. در تور استانبول یکی از هتل های مورد علاقه ایرانیان شرایتون سیتی سنتر می باشد.

 

هتل شرایتون سیتی سنتر

موقعیت شرایتون سیتی سنتر

اتاق های هتل شرایتون سیتی سنتر

اتاق ۲ نفره استاندارد،اتاق ۱ نفره استاندارد،سوئیت،اتاق های شرایتون سیتی سنتر دارای میز هستند و تمامی اتاق های مهمان شامل کمد،سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت،سرویس بهداشتی خصوصی و دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم هستند که می توانید کار های خود را به راحتی از این طریق انجام دهید همچنین می توانید مقاله هتل آراچ استانبول را نیز مطالعه کنید اگر به دنبال قیمت ارزان در تور استانبول خود هستید.

 

اتاق های شرایتون سیتی سنتر

اماکن تاریخی و گردشگری نزدیک هتل

اماکن گردشگری مهم واقع در نزدیکی هتل عبارتند از میدان تکسیم و برج گلاتا. خیابان استقلال،نزدیکترین فرودگاه به هتل فرودگاه بین المللی استانبول است که ۴۰ کیلومتربا هتل فاصله دارد.

 

رستوران شرایتون سیتی سنتر

شرایتون سیتی سنتر

هتل-شرایتون-سیتی-سنتر-تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
آسانسور
مینی بار رایگان
پارکینگ
صندوق امانات
سشوار
پذیرش 24 ساعته
یخچال
سرویس فرنگی
بار
اتاق خانواده
سیستم تهویه هوا
صبحانه
استخر
سونا
جکوزی
حمام ترکی
ماساژ