لارا فمیلی کلاب

لارا فمیلی کلاب یکی از هتل های دلخواه خانوادگی در منطقه لارا میباشد.

به این مقاله امتیاز دهید

لارا فمیلی کلاب و مشخصات آن

لارا فمیلی کلاب هتلی در منطقه لارا می باشد. دارای یک استخر بزرگ روباز ، پارک و سرسره آبی و مرکز اسپا می باشد. لارا فمیلی کلاب دارای ساحل اختصاصی است که فقط ۳۵۰ متر از این هتل فاصله دارد. رستوران هتل به صورت بوفه می باشد و غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. دو رستوران دیگر هتل لارا فمیلی کلاب که دارای منو می باشند غذاهای ترکی و دریایی سرو می کنند. مرکز سلامتی و اسپای این هتل شامل حمام ترکی ، سونا ، سونای بخار و خدمات ماساژ می شود. مرکز ورزشی هتل لارا فمیلی کلاب نیز مجهز به امکانات و تجهیزات بدنسازی مدرن می باشد. آکاپارک و مرکز خرید سلطان بازار فقط ۱۰۰ متر از این هتل فاصله دارند. فرودگاه آنتالیا در فاصله ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. هتل لارا فامیلی کلاب به تازگی بازسازی شده است. هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه های دیدنی شهر و نقاط توریستی آن همچون پلاژ لارا دارد. امکانات تفریحی منحصر بفردی همچون آبگرم ، باغ ، زمین تنیس ، حمام آب داغ و کلوپ برای کودکان دارد. اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق ها در دسترس است. هتل لارا فامیلی کلاب در مجاورت هتل رامادا ریزورت لارا قرار دارد. هتل لارا فامیلی کلاب نیز مانند هتل رامادا ریزورت در آن سوی خیابان قرار دارد و چسبیده به ساحل نیست. برای رفتن به ساحل اختصاصی هتل باید حدود ۵ دقیق پیاده روی کنید و از خیابان عبور کنید. یک ون مخصوص جهت جا به جایی مسافران از درب هتل تا محوطه ساحلی دارد که هر ۱۰ دقیق یک بار مسافران را جا به جا می کند.در باشگاه کودک هتل لارا فامیلی کلاب، کودک شما لحظات شادی را تجربه می‌نماید هتل لارا فامیلی کلاب در مجموع دارای ۳۳۲ اتاق است.

 

هتل لارا فمیلی کلاب

موقعیت لارا فمیلی کلاب

اتاق‌های هتل لارا فامیلی کلاب

استاندارد ۳۰ متری که شامل بالکن،صندوق امانات، تلویزیون LCD، حمام با دوش، تلفن، مینی بار می‌باشد. سوپریور ۳۵ متری که شامل بالکن،صندوق امانات، تلویزیون LCD، حمام با دوش، تلفن، مینی بار می‌باشد. خانوادگی ۸۰ متری که شامل اتاق پذیرایی جداگانه، بالکن،صندوق امانات، تلویزیونLCD، حمام با دوش، تلفن، مینی بار می‌باشد. تمامیه اتاق های لارا فمیلی کلاب مجهز به امکانات خوبی می باشد در تور آنتالیا هتل لارا فمیلی یک هتل اقتصادی و مناسب می باشد.

 

اتاق های لارا فمیلی کلاب

کافه ها و بارهای فامیلی کلاب 

نوشیدنی های گرم ،سرد الکلی و بدون الکل که به صورت ۲۴ ساعته آماده در لابی آماده سرو میباشد .Pool Bar & Appetizers :سرو انواع اسنک های خوشمزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر. Pier Bar : سرو انواع نوشیدنی ها در کنار ساحل از ساعت ۱۰صبح تا ۱۲ شب. Gozleme House : سرو اسنک و نوشیدنی از ساعت ۱۱ تا۱۶ در کنار استخر ساحل . PATISSERIE: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در لارا فمیلی کلاب سرو می شود. beach club :نوشیدنی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ و  میان وعده از ساعت ۱۲ تا ۱۶ می باشد همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل ها مقاله هتل دایما بیز آنتالیا را مطالعه کنید.

 

رستوران لارا فمیلی کلاب

لارا فمیلی کلاب

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
فروشگاه
نگهداری کودک
گاو صندوق
رستوران فضای باز
کافی شاپ فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
سونا
پارک آبی
ماساژ
سالن بازی کودکان
تیم انیمیشن
باشگاه بدنسازی
تنیس
وای فای
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی