لارا هادریانوس آنتالیا

لارا هادریانوس آنتالیا هتلی ۴ ستاره در منطقه لارا می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

لارا هادریانوس آنتالیا یک هتل چهار ستاره در لارا می باشد.

لارا هادریانوس آنتالیا ۲۹۳ متر از ساحل لارا فاصله دارد و دارای استخر بیرونی روباز همراه با سرسره های آبی برای کودکان می باشد. علاوه بر آن برای کودکان زمین بازی نیز وجود دارد. اینترنت رایگان Wi-Fi در محوطه هتل در دسترس می باشد. اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا ، بالکن اختصاصی ،تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و حمام خصوصی دارای شامپو و صابون می باشد. میهمانان هتل می توانند صبحانه را به صورت منوی باز و بوفه در رستوران هتل میل کنند و برای ناهار و شام نیز این رستوران انواع غذاها از جمله کباب ، ماهی و غذاهای گریل را سرو می کند. خدمات ماساژ نیز در این هتل وجود دارد و میهمانان می توانند از سونا نیز استفاده کنند ،سرگرمی ها و برنامه های تفریحی هتل نظیر موزیک زنده و انواع نمایش ها هفته ای دو روز می باشد. این هتل ۸.۹ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا و ۱۱.۳ کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. پارکینگ رایگان و خصوصی برای میهمانان موجود است. هتل لارا هادریانوس آنتالیا دارای ساحل اختصاصی در فاصله ۱ کیلومتری از هتل است. سرویس‌دهی این هتل به صورت ALL می‌باشد. هتل لارا هادریانوس تا مرکز خرید فقط ۳۰۰ متر فاصله دارد و دارای اتوبوس (شاتل) رایگان برای مراکز خرید می‌باشد. هتل‌های CLUB SERA LARA PARK HOTEL، LARA DINC HOTEL در نزدیکی هتل لارا هادریانوس قرار دارند.

 

لارا هادریانوس

موقعیت لارا هادریانوس آنتالیا

اتاق های هادریانوس

لارا هادریانوس آنتالیا مجموعاً دارای ۱۲۰ اتاق می باشد که عبارتند از 

Standard Room،FAMILY ROOM،همه اتاق ها دارای حمام خصوصی، تلویزیون ، مینی بار، ، تهویه مطبوع هوا،سرویس بیدار باش، صندوق امانات، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، اینترنت وایرلس و سشوار می باشند. لارا هادریانوس آنتالیا شامل ۱ رستوران و ۱ کافی شاپ می باشد که انواع غذاهای ترکی استانبولی و بین المللی در آن سرو می شود در تور آنتالیا لارا هادریانوس آنتالیا را از نظر قیمت خوب توصیه می کنیم.

 

اتاق های لارا هادریانوس آنتالیا

برنامه های تفریحی روزانه 

لارا هادریانوس آنتالیا دارای یک سالن تلویزیون، کافی نت، بازی‌های الکترونیکی،زمین بازی کودکان، بیلیارد، تنیس روی میز، دارت و ورزش‌های آبی می‌باشد. برای کودکان و نوجوانان نیز استخر مخصوص کودکان با سرسره‌های آبی فراهم است. خدمات SPA در هتل لارا هادریانوس شامل یک حمام ترکی،سونا، باشگاه بدن سازی و استخر با سرسره های آبی است که می توانید از آن استفاده کنید همچنین می توانید مقاله هتل نظر بیچ آنتالیا را نیز مطالعه کنید تا درباره آن نیز اطلاعات خوبی را بدست بیاورید.

 

رستوران لارا هادریانوس آنتالیا

لارا هادریانوس آنتالیا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
رستوران فضای باز
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
استخر سرباز
سونا
پارک آبی
ماساژ
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای