ماوی توانا وان

هتل ماوی توانا وان یک هتل ۴ ستاره با صرفه و کاملا اقتصادی با خدمات مناسب می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

ماوی توانا وان و اطلاعاتی درباره این هتل ۴ ستاره که قبل سفر به وان بد نیست بدانید

هتل ماوی توانا وان دارای اتاقهایی است که بسیار مدرن دکور شده اند و مجهز به تهویه کننده هوا و اینترنت Wi-Fi رایگان هستند. کفپوش اتاق ها پارکت است و داخل اتاق ها تلویزیون LCD و شبکه های ماهواره ، مینی بار وجود دارد. خدمات تمیز کردن اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته انجام می گیرد. روز زیبای خود را با صرف بوفه صبحانه و طعم های محلی آغاز کنید و با نشاطی وافر برای روزی خاطره انگیز آماده شوید. هتل ماوی توانا دارای تراس و اتاق های مدرن مبله می باشد. کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین می باشند. شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت میزنید؛ جلوگیری میکند. زوج‌ها به طور خاص مانند محل سکونت ماوی توانا وان را دوست دارند و امتیاز – ۸.۳ برای سفر دو نفره به آن داده اند. کارکنان هتل ماوی توانا وان به زبان های ترکی ،ایتالیایی ،انگلیسی ،عربی صحبت می‌کنند صندلی چرخدار قابل دسترسی است و کسانی که نیاز دارند می توانند از آن استفاده کنند یک کودک زیر ۷ سال در هنگام استفاده از تخت های موجود رایگان است. یک کودک زیر ۲ سال در یک مهد کودک آزاد است. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. برخی از خدمات هتل نیز به رفاه بیشتر مسافران در هتل ماوی توانا وان کمک می کند که به شرح زیر است استخر،اتاق‌های ویژه خانوادگی،خدمات،اتو کشی،امکانات اتاق VIP،امکانات جلسه و ضیافت،پذیرش و ترخیص خصوصی،ترانسفر فرودگاه،خانه داری،فکس و کپی،لباسشویی وسایر امکانات اتاقهای ضد صدا ،انبار بار و چمدان،بالکن،پذیرش شبانه روزی،پذیرش و تحویل سریع،تهویه،روزنامه،گاوصندوق،گرمایش،محل مخصوص کشیدن سیگار هر نوع تخت یا تخت اضافی بر اساس درخواست است و باید توسط مدیریت تایید شود. شاتل فرودگاه (هزینه اضافی)منطقه سیگار کشیدن ،تهویه مطبوع همه فضاهای غیر سیگاری (عمومی و خصوصی)گرمایش اتاق‌های ضد صدا اتاق های خانواده ،امکانات برای مهمانان غیر فعال اتاق های غیر سیگاری سرویس اتاق،میوه ،بطری آب ،وعده های غذایی کودکان (هزینه اضافی) صبحانه در اتاق ،خانه داری روزانه ،سرویس اتو ،تمیز کردن خشک.

 

لابی ماوی توانا وان

موقعیت هتل ماوی توانا وان

اتاق های ماوی توانا

هتل ۴ ستاره ماوی توانا وان دارای ۴۳ اتاق به شرح زیر می باشد. اتاق های ۲ تخته یا دبل که برای ۲ نفر تهیه و تدارک دیده شده است اتاق های ۳ تخته و سوئیت خانوادگی برای رفاه بیشتر خانواده ها تمام اتاق های هتل ماوی توانا وان بسیار لوکس طراحی شده اند و با ارائه امکاناتی نظیر دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان،سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای و خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی از داخل اتاق) ۲۴ ساعته از میهمانانش در شهر دیدنی وان پذیرایی می کند و همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل های وان و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها مقاله گرند هتل وان را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های ماوی توانا وان

رستوران و کافی شاپ هتل ماوی توانا

رستوران هتل ماوی توانا وان جای بسیار هیجان انگیزی می باشد زیرا در آن انواع غذاهای محلی و با کیفیت در آن یافت می شود صبحانه به صورت بوفه سرو می شود که شامل انواع غذاهای محلی می شود. شما می توانید از صبحانه محلی وان که از تخم مرغ محلی ، کره و آرد تهیه می شود لذت ببرید و نهار و شام را نیز می توانید از رستوران هتل تهیه کنید و از آن لذت ببرید کافی شاپ هتل ماوی توانا وان نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه از میهمانان پذیرایی می کند شما می توانید در تور وان این هتل فوق العاده را انتخاب کنید.

 

رستوران ماوی توانا وان

جاذبه های گردشگری وان نزدیک هتل ماوی توانا

۱-فاصله این هتل تا دریاچه وان ۷ کیلومتر است. ۲-قلعه وان ۵ کیلومتر و فرودگاه فریت ملن ۶.۵ کیلومتر از این هتل فاصله دارند ۳-موزه وان ۰.۶ کیلومتر تا هتل ماوی توانا فاصله دارد ۴-وان تئاتر ایالت ۱ کیلومتر فاصله دارد ۵-وان ایستگاه اتوبوس ۱.۶ کیلومتر فاصله دارد ۶-ورزشگاه آتاتورک تا هتل ۱.۷ کیلومتر فاصله دارد ۷-خانه های قدیمی وان ۵ کیلومتر فاصله دارد ۸-دانشگاه Yuzuncu Yil یازده کیلومتر می باشد ۹-سوپرمارکت bakkal کنار هتل با دسترسی راحت ۱۰-zırhlıoğlu narket بازار ۰.۱ کیلومتر که فوق العاده می باشد ۱۱-دریاچه vangölü پنج کیلومتر فاصله دارد.

ماوی توانا وان

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
پذیرش ۲۴ ساعته
سیستم سرمایش و گرمایش
تهویه مطبوع
حمام
سرویس بهداشتی
صندوق امانات
لابی
خدمات تور
تاکسی سرویس
اجاره اتومبیل
صبحانه
وای فای