مکس رویال آنتالیا

بزرگترین و اولین هتل ۷ ستاره آنتالیا در منطقه بلک

به این مقاله امتیاز دهید

مکس رویال آنتالیا که در شهر زیبای بلک در نزدیکی آنتالیا قرار گرفته است که امکانات زیاد و منحصربه‌فردی دارد.

امکانات مکس رویال آنتالیا، مینی کلوپ با محیط بازی، پارک آبی و سالن ژیمناستیک است. در ساحل تعدادی سرگرمی و بازی بعلاوه یک منطقه ماسه‌ای مخصوص برای بازی بچه‌ها ساخته‌ شده است. سرویس هتل مکس رویال آنتالیا به‌صورت All Inclusive(صبحانه، ناهار، شام،میان وعده‌ها و آبمیوه )ارائه می‌شود. رستوران‌های هتل غذاهایی بین‌المللی ژاپنی، مدیترانه‌ای، یونانی و ترکی ارائه می‌دهند. همچنین چاکلاتیر (Chocolatier) در این هتل شکلات خانگی لذیذی را برای مهمانان آماده می‌کند. شیرینی‌پزی  لو مِلانژ (Le Melange) نیز انواع دسرها و کیک‌ها را سرو می‌کند. رستوران‌های مکس رویال شامل هفت رستوران لا کارت و یک رستوران اصلی و دو رستوران کودک است. هتل لوکس مکس رویال آنتالیا که در کنار ساحل مدیرانه قرارگرفته است. ۷ استخر و ۵ رستوران، یک مرکز سرگرمی، یک زمین گلف با استاندارهای جهانی تشکیل‌ شده است. همچنین امکان ورزش‌های آبی نیز در ساحل اختصاصی هتل فراهم‌ شده است. سوئیت‌های شیک هتل مکس رویال بلک در فضایی بزرگ و بسیار آرامش‌بخش طراحی و دکور شده‌اند. کفپوش‌های هر اتاق چوبی است و یک تلویزیون ال سی دی و مینی‌بار کامل در هر اتاق گذاشته شده است. این هتل دارای ۵۱۲ اتاق است که در همه اتاق‌ها اینترنت رایگان نیز وجود دارد. در مرکز اسپای هتل مکس رویال بلک اتاق ماساژ، درمان‌های پوستی و حمام ترکی سنتی به مهمانان ارائه می‌گردد. همچنین می‌توانید تحت سازماندهی تیم جان‌بخشی و انگیزشی مرکز اسپای هتل فعالیت‌های روزانه و ورزش‌های آبی را در ساحل اختصاصی هتل انجام دهید و لذت ببرید.

 

هتل مکس رویال آنتالیا

موقعیت مکس رویال آنتالیا

دسترسی های مکس 

همچنین مکس رویال آنتالیا در فاصله ۳۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا Antalya Airport قرار گرفته است. مسجد معروف بلک Belek Mosque نیز ۲.۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد. در تور آنتالیا حتما این هتل مجلل را از یاد نبرید و آن را انتخاب کنید.

 

اتاق های مکس رویال آنتالیا

جاذبه های گردشگری نزدیک مکس رویال

از هتل مکس رویال آنتالیا تا پارک آبی آکولاند ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله می باشد از مکس رویال تا آکواریوم شهر ۱ ساعت فاصله با ماشین می باشد تا مرکز خرید مارک آنتالیا ۴۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد

 

رستوران مکس رویال آنتالیا

آدرس

İskele Mevkii, Serik, Antalya, 07506 Belek, Turkey

 

لطفا جهت رزرو هتل مکس رویال آنتالیا و اطلاع از قیمت تور آن با ما در ارتباط باشید.

مکس-رویال-آنتالیا

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
مستر کارت
مینی بار
شبكه تلويزيوني
کنترل آب و هوا
لوازم آرایش طراحان معروف
اینترنت بیسیم رایگان در اتاق
سشوار در حمام
چاي ساز به همراه چاي
صندوق امانات اختصاصي
جکوزی
تلويزيون LCD
سيستم سرمايشي و گرمايشي
ماساژ
سونا
حمام ترکی
استخر سرپوشیده
استخر روباز
استخر روباز فصلی
پارک آبی رایگان
بار ساحلی
کافه
رستوران
بار کنار استخر
خدمات نگهداری از کودکان
ساحل اختصاصی
آسانسور
آرایشگاه
بازار
کتابخانه