میراژ پارک ریزورت

هتل میراژ پارک در منطقه کمر آنتالیا می باشد و خدمات ویژه ایی برای مسافران خود فراهم کرده که آن را بررسی میکنیم

به این مقاله امتیاز دهید

میراژ پارک ریزورت در گوینوک واقع شده و توسط کوه های توروس و دریای مدیترانه و همچنین درختان کاج و نارنجستان احاطه شده است.

از امکانات هتل میراژ پارک می توان به استخرهای شنا، اتاق هایی با منظره ای رو به دریا و جنگل، و اسپا با حمام ترکی و سونا اشاره کرد. اتاق های هتل میراژ پارک دارای پنجره های قدی از کف تا سقف هستند و بهمین دلیل روشن و دلباز بنظر می آیند. همه ی اتاق های هتل میراژ پارک ریزورت بالکن خصوصی،تلویزیون ال سی دی، مینی بار، و فضای نشیمن مبله دارند. منطقه ای برای استراحت و بالکن خصوصی نیز در تمام اتاقها وجود دارد. غذاهای ترکی و نقاط مختلف جهان در رستوران آلاکارته ی هتل میراژ پارک سرو می شود و شما می توانید غذا خود را در داخل یا خارج از رستوران میل کنید. هتل میراژ پارک دارای ۶ کافه بار است و مهمانان می توانند کوکتل های خوشمزه ای را در میا کازا بار نوش جان کنند. استخر رو باز هتل میراژ پارک شامل یک سرسره آبی نیز می باشد. مهمانان هتل میراژ پارک، می توانند مینی گلف بازی کنند و یا از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوند. مرکز اسپای هتل میراژ پارک ماساژ های مختلفی را برای آرامش شما ارائه می دهد. از هتل میراژ پارک ریزورت تا مرکز شهر کمر تنها ۳.۷ مایل راه است. فرودگاه آنتالیا نیز ۲۸ مایل از هتل میراژ پارک فاصله دارد. پارکینگ رایگان نیز در سایت هتل میراژ پارک ارائه می شود. هتل میراژ پارک ریزورت از لحاظ موقعیتی یکی از بهترین ها در گوینوک بشمار می رود. میراژ پارک ریزورت دارای ۴۵۰ متر ساحل اختصاصی در امتداد دریای زیبای مدیترانه است. هتل میراژ پارک با مساحتی حدود ۱۱۰ هزار متر مربع نمایی چشم نواز دارد. سرویس‌دهی هتل به صورت UALL  می‌باشد. برای خرید تور آنتالیا این هتل گزینه مناسبی از نظر کیفیت و قیمت می باشد.

 

هتل میراژ پارک ریزورت

موقعیت میراژ پارک ریزورت

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هتل میراژ پارک ریزورت درست در کنار ساحلی بسیار زیبا از مدیترانه بنا شده و دسترسی بسیار خوب و عالی نسبت به مرکز شهر آنتالیا و مراکز خرید کمر دارد که در تور زمینی آنتالیا می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

ویدیو هتل میراژ پارک ریزورت

 

 

اتاق‌های میراژ پارک ریزورت

هتل میراژ پارک ریزورت در مجموع دارای ۵۲۲ اتاق است که به شرح زیر می باشد

۴۸۲ اتاق استاندارد ۳۰ متری با ظرفیت ۳ نفر که بسیار با سلیقه دیزاین شده و برای ۲ الی ۳ نفر فضایی زیادی می باشد که مجهز به تلویزیون ال ای دی بسیار شیک که می توانید کانال کشور ترک و بین المللی را در آن مشاهده کنید،مینی‌بار رایگان که به صورت روزانه در اتاق ها شارژ می شود و می توانید از آن استفاده کنید،تهویه مطبوع و سیستم سرمایش و گرمایش بسیار عالی که که فضای اتاق ها را از نظر هوایی بسیار مطبوع می سازد، لوازم بهداشتی اعم از مسواک-خمیر دندان-حوله-لوازم ضد عفونی،دستمال و دیگر لوازم مورد نیاز شما،مبلمان بسیار عالی و تخت کینگ که به راحتی می توانید استراختی فوق العاده را داخل این اتاق ها تجربه کنید و همچنین بالکن اتاق ها که می تواند جذابیتی ۲ چندان به اتاق ها بدهد. ۱۶ سوئیت ۶۰ متری با ظرفیت ۵ نفر که مجهز به تلویزیون،مینی‌بار،تهویه مطبوع و بالکن هستند. ۱۶ جونیور سوئیت ۵۶ متری با ظرفیت ۴ نفر که مجهز به تلویزیون،مینی‌بار،تهویه مطبوع و بالکن می‌باشند. ۸ اتاق سوپریور ۴۵ متری با ظرفیت ۴ نفر که مجهز به تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و بالکن هستند. سرویس بهداشتی این هتل بسیار بزرگ و دارای خدمات رایگان از جمله مواد شوینده،سشوار و حوله است که روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرند. میراژ پارک ریزورت را می توان یکی از بهترین هتل های منطقه کمر نام برد  که برای اقامت می توانید از آن استفاده کنید و تعطیلات بسیار خوبی را پشت سر بگذارید،همچنین در نزدیکی هتل میراژ پارک ریزورت هتل‌های مانند رویال پالم،کارمیر ریزورتو کوئینز پارک قرار دارند اما هیچ یک از این هتل ها امکانات و خدمات هتل میراژ پارک ریزورت را ارائه نخواهند داد پس پیشنهاد می کنیم تا دیر نشده برای رزرو هتل میراژ پارک ریزورت اقدام کنید.

 

اتاق های میراژ پارک ریزورت

رستوران‌های هتل میراژ پارک ریزورت

هتل میراژ پارک ریزورت ۵ رستوران دارد که ۴ تا از آن‌ها آلاکارته می‌باشند.

رستوران OLYMPOS بصورت بوفه بوده و صبحانه، صبحانه دیرهنگام، ناهار و شام سرو می‌کند که به دلیل اینکه خدمات هتل یو آل می باشد تمام وعده های غذایی در هتل میراژ پارک ریزورت به صورت دیر هنگام نیز سرو می شود. اسنک بار کنار استخر که همبرگر، پیتزا و چیپس سرو می‌کند. اسنک بار SANDWICH CORNER که ساندویچ سرو می‌کند. ۴ رستوران آلاکارته که در آن می توانید غذاهای دریایی بسیار عالی را نوش جان کنیدهمچنین می توانید برای خودتان و همسفرتان یک شام ۲ نفره بسیار رمانتیک ترتیب دهید که باید از قبل رزرو کنید و مبلغ بسیار ناچیزی نیز از شما گرفته خواهد شد که واقعا ارزش امتحان کردن را دارد. همچنین می توانید برای مقایسه با دیگر هتل های آنتالیا مقاله هتل تایتانیک دلوکس آنتالیا را مطالعه کنید و از خدمات آن هتل نیز مطلع شوید.

 

رستوران میراژ پارک ریزورت

کافه‌های هتل میراژ پارک ریزورت

میراژ پارک ریزورت ۸ کافه دارد که عبارتند از:

کافه لابی که در لابی میراژ پارک ریزورت واقع شده است و در بین ساعات ۰۸:۳۰-۰۰:۰۰ نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند. کافه TROPICANO که در طبقه اول میراژ پارک ریزورت واقع شده است و در بین ساعات ۰۵:۰۰-۰۱:۰۰ نوشیدنی‌های متفاوت سرو می‌کند. کافه استخر که در کنار استخر هتل واقع شده است و در بین ساعات ۱۰:۰۰-۱۸:۰۰ نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی سرو می‌کند. کافه PUB که در بین ساعات ۱۶:۰۰-۰۰:۰۰ نوشیدنی‌های متفاوت محلی و بین‌المللی سرو می‌کند. کافه ساحلی که در کنار ساحل واقع شده است و در بین ساعات ۱۰:۰۰-۱۸:۰۰ و ۰۱:۰۰-۰۵:۰۰ نوشیدنی‌های محلی سرو می‌کند. کافه پارک آبی که در کنار پارک آبی هتل میراژ پارک ریزورت واقع شده است و در بین ساعات ۱۰:۰۰-۱۸:۰۰ و ۲۰:۳۰-۲۳:۰۰ نوشیدنی‌های محلی سرو می‌کند. کافه MIA CASA که در بین ساعات ۱۹:۰۰-۰۰:۰۰ نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی سرو می‌کند. کافه نایت کلاب که در بین ساعات ۲۳:۰۰-۰۲:۰۰ نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی سرو می‌کند.

 

کافه میراژ پارک ریزورت

جوایر میراژ پارک ریزورت

هتل میراژ پارک ریزورت تاکنون موفق به کسب گواهینامه‌ها و جوایز بسیاری از کشور ترکیه شده است که تمامیه آن ها برای خدمات و امکانات آن و حتی برخورد کارکنان خود با مسافرین کسب کرده که می توانید در زیر تعداد اندکی از آن ها را مشاهده کنید تا بیشتر با این هتل لاکچری آشنا شوید.

ISO 14001،ISO 22000،ISO 9001،ISO 10002،ZOOVER 2013،QUALITY SELECTION 2012،QUALITY SELECTION 2013،GREEN STAR،RENTOKIL،BLUE FLAG،BEYAZ YILDIZ

امکانات ورزشی و تفریحی

از جمله امکانات ورزشی میراژ پارک ریزورت می‌توان به

نمایش سرگرمی، دارت، مرکز تناسب اندام، بیلیارد، تنیس روی میز،تیر و کمان ، مینی‌فوتبال، مینی‌گلف و والیبال ساحلی اشاره کرد. مرکز SPA در هتل مجلل مجستی میراج پارک شامل امکاناتی چون حمام ترکی،سونا، ماساژ، جکوزی، اتاق بخار و باشگاه بدنسازی می‌باشد. همچنین میراژ پارک ریزورت دارای استخر سر پوشیده، استخر روباز و پارک آبی با سرسره آبی است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. برای کودکان و نوجوانان نیز استخر مخصوص کودکان و مینی باشگاه فراهم است. لازم به ذکر است که خدمات نگهداری از کودکان، در این هتل ارائه می‌شود.

تفریحات شبانه

میراژ پارک ریزورت پارک تفریحات شبانه‌ای چون دیسکو،گروه نمایش و موزیک زنده را برای مسافرانش در نظر گرفته است. فاصله میراژ پارک ریزورت تا مرکز آنتالیا حدود ۳۸ کیلومتر است تا فرودگاه آنتالیا حدود ۵۲ کیلومتر فاصله دارد همچنین پارکینگ به صورت رایگان در اختیار میهمانان می‌باشد.

میراژ-پارک-ریزورت

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
تلویزیون کابلی/ ماهواره ای
مینی بار
سشوار در حمام
صندوق امانات اختصاصي
سيستم سرمايشي و گرمايشي
ماساژ
سونا
حمام ترکی
استخر کودکان
استخر سرپوشیده
استخر روباز
سرسره آبی
استخر روباز فصلی
بار ساحلی
رستوران
صرافی
والیبال ساحلی
تنیس
بولینگ
اتاق بازی
مینی گلف
ساحل اختصاصی
خودپرداز
کافه اینترنت
انبار چمدان
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای