هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم یک هتل ۴ ستاره بسیار زیبا در جزیره قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آتامان قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۴ ستاره قبل از سفر به قشم که بد نیست بدانید

هتل آتامان قشم واقع در بلوار گلستان در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود ساختمان هتل آتامان قشم نوساز در ۴ طبقه اقامتی بنا و دارای ۵۸ باب واحد اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد موقعیت مکانی مناسب هتل آتامان قشم ارزان قیمت موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید جزیره از جمله سیتی سنتر ۱ و ۲ گردیده است هتل آتامان قشم ارزان قیمت در فضایی آرام و دلنشین با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه بهترین خدمات به گردشگران و میهمانان جزیره زیبای قشم می‌باشد رزرو هتل آتامان برای هر نوع سفری اعم از فردی،دونفره و خانوادگی مناسب است هتل آتامان قشم فاقد پارکینگ است اما نگران نباشید!تاکسی سرویس،خدمات تهیه بلیط و تور برای شما در نظر گرفته شده است اگر نیاز به تفریح داشتید سری به سالن بیلیارد و بدنسازی بزنید و خرید خود را هم در فروشگاه هتل انجام دهیدTخوشبختانه این هتل خشکشویی،خودپرداز،خدمات ویژه معلولین،خدمات خانه داری و اتاق چمدان نیز دارد ضمن اینکه تلویزیون،اینترنت و تلفن در لابی هم علاوه بر اتاق ها وجود دارد که در صورت نیاز می توانید از آنها استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل آتامان قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل آتامان قشم را بتوانید تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آتامان قشم پیشنهاد میکنیم حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل آتامان

موقعیت هتل آتامان قشم

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل آتامان قشم در اواسط خیابان گلستان به سمت ساحل بنا شده و فاصله زیادی تا ساحل دریای قشم ندارد که به راحتی می توانید خودتان را به کنار ساحل برسانید همچنین برای خریدهای خود نیز می توانید از مراکز خرید بسیار بزرگ قشم سیتی سنتر ۱ و قشم سیتی سنتر ۲ استفاده که که قطعا تمام نیازهای شما را در خود جای داده و می توانید با خیال راحت خریدهای خود را انجام دهید به همین خاطر شما هزینه بسیار کمی را برای تاکسی پرداخت میکنید و در نتیجه هزینه های پنهان سفر خود را بسیار کم میکنید و در مجموع قیمت هتل آتامان قشم نیز برای شما مقرون به صرفه خواهد شد البته این هتل در فصول مختلف سال قیمت های متفاوتی دارد اما پیشنهاد میکنیم حتما یکبار از این هتل در تور قشم خود استفاده کنید.

اتاق های هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم دارای ۵۸ اتاق به شرح زیر می باشد واحدهای اقامتی آن شامل اتاق های دونفره دبل و توئین، سه نفره دبل-سینگل،چهارنفره دبل-توئین و نیز سوئیت های یکخوابه دو نفره، دوخوابه چهر نفره و VIP رویال سه نفره می شود. اتاق های دلباز و نورگیر هتل آتامان از تمام امکانات لازم رفاهی، بهداشتی و سرگرمی برخوردار هستند. برای نمونه باید از خدماتی چون تلفن، تلویزیون، اینترنت، مبلمان، دراور، میزتحریر،یخچال، آب رایگان و چای ساز نام برد. واحدها همچنین به صندوق امانات،حمام و لوازم بهداشتی، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. سوئیت ها هم بسیار بزرگ و نورگیر بوده و شما حس می کنید که در خانه خود هستید.

 

اتاق های هتل آتامان قشم

رستوران و کافی شاپ هتل آتامان قشم

رستوران هتل آتامان که گنجایش ۷۰ نفر را دارد، یک منوی کامل و خوشمزه از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در فضایی شیک و مجلل در اختیار شما قرار می دهد.  در سالن صبحانه خوری هم شما می توانید از صرف صبحانه ای خوشمزه در فضایی دوست داشتنی لذت ببرید. ناگفته نماند که هتل آتامان قشم کافی شاپ هم دارد و این یعنی اگر دنبال یک فنجان نوشیدنی یا دسر در یک محیط دنج هستید، سری به آنجا بزنید. از دیگر خدمات پذیرایی هتل آتامان هم باید به سالن کنفرانس اشاره کرد که در طبقه منفی یک واقع شده و مجهز به ویدئو پروژکتور و خدمات صوتی و تصویری است. بیزینس روم نیز اتاقی با گنجایش ۱۵ نفر است که بیشتر برای ملاقات های کاری مناسب است.همچنین می توانید برای رزرو دیگر هتل های جزیره مقاله هتل شمس قشم را نیز مطالعه کنید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل آتامان قشم

قوانین و مقررات هتل آتامان قشم

ساعت تحویل دادن هتل آتامان قیمت ۱۲ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل آتامان قشم ۱۴ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۴ سال رایگان، بین ۴ تا ۱۰ سال نیم‌بها و بالای ۱۰ سال تمام‌بها محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل آتامان

اطراف هتل آتامان قشم پر است از جاذبه های تفریحی و تجاری. نخست آنکه کافیست ۵ الی ۶ دقیقه وقت بگذارید تا از هتل به مراکز خریدی چون زیتون،سیتی سنتر ۱ و ۲ و بازار بین المللی ستاره برسید. علاوه بر این می توانید تا ساحل زیبای خلیج فارس هم پیاده روی کنید و از دیدنی های مسیر نیز لذت ببرید. گفتنی است که بازار قدیم درگهان در فاصله نیم ساعت و فرودگاه قشم نیز ۴۷ دقیقه از هتل واقع شده اند. اگر دوست دارید طعم غذاهای خوشمزه جنوب را در جایی غیر از رستوران هتل تجربه کنید،باید به شما بگوییم که با رزرو هتل آتامان قشم درست در چند قدمی رستوران های خوب جزیره هستید! ۱-فاصله تا فرودگاه ۴۷ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۱۰ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۵۹ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۱۰ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۲۳ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار قدیم قشم ۱۰ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بیمارستان تامین اجتماعی ۲ دقیقه پیاده ۸-فاصله تا کلانتری مرکزی ۸ دقیقه با ماشین

شماره تلفن هتل آتامان قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آتامان قشم ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل آتامان قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
تلویزیون
حمام
بالکن
چای ساز
آب رایگان
تاکسی سرویس
کافی شاپ
خدمات تهیه بلیط
صبحانه
سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات داخل اتاق
مینی بار با هزینه
یخچال
لابی
سالن بیلیارد
پذیرش ۲۴ ساعته
خدمات تور
وای فای
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
پاورسوئیچ
لوازم بهداشتی
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
آسانسور
نمازخانه
فضای سبز
لاندری (خشکشویی)