هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش یک هتل ۳ ستاره اقتصادی در جزیره زیبای کیش می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آرامش کیش و اطلاعات این هتل ۳ ستاره در جزیره

برای مسافرانی که به جزیره زیبای کیش سفر می کنند،هتل آرامش لحظه های توأم با آرامشی را رقم خواهد زد این هتل سه ستاره که در میدان ساحل جزیره قرار گرفته،در سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۹۷ نیز به امکانات مدرن تر تجهیز شده است هتل آرامش کیش در حال حاضر، ۳ طبقه و ۶۷ باب اتاق با انواع امکانات رفاهی دارد و به دلیل موقعیت مکانی مناسب پذیرای گردشگران بسیاری است سیستم اعلام و اطفای حریق،مینی بار،امکان شارژ وسایل برقی و صندوق امانات هم از دیگر تجهیزاتی هستند که در اتاق ها برای مهمانان تعبیه شده اند به علاوه امکانات عمومی هتل به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگوی تمام نیازهای مسافران باشند برای مثال ظرفیت لابی،۱۰۰ نفر است و روزنامه،تلفن،تلویزیون،اینترنت و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در آن وجود دارد اما تسهیلات رفاهی هتل را نمی توان به موارد بالا محدود کرد هتل آرامش کیش حتی برای رفت و آمد مهمانان خود نیز امکاناتی در نظر گرفته که از جمله آنها می توان به پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو،آژانس مسافرتی،تاکسی سرویس،کرایه اتوموبیل بدون راننده و خدمات باربری اشاره کرد در صورت نیاز هم می توانید از نمازخانه،کتابخانه،خشکشویی،آتلیه و فضای سبز هتل استفاده کنید و بالاخره اینکه خوشبختانه هتل آرامش به خدمات ویژه معلولین هم مجهز است و افرادی که همسفر آنها معلول هست نیز می تواند از اتاق های آن با خدمات ویژه استفاده کند همچنین برای قیمت هتل آرامش کیش و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر ارتباط بر قرار کنید تا بهترین قیمت هتل آرامش کیش را خریداری کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آرامش کیش پیشنهاد میکنیم حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل آرامش

موقعیت هتل آرامش کیش 

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هتل آرامش کیش در نزدیکی بلوار دریا و خیابان سنایی می باشد و دسترسی بسیار خوبی به ساحل دریا دارد که به راحتی می توانید خود را به ساحل زیبای کیش برسانید همچنین برای خریدهای خود مراکز خرید تا ۵ دقیقه فاصله نسبت به هتل آرامش کیش بنا شده اند و نگرانی از این بابت نخواهید داشت،اگر به دنبال هتل های ارزان قیمت در کیش هستید قیمت هتل آرامش کیش به اندازه ایی پایین است که شما تعجب خواهید کرد البته در فصول مختلف این قیمت ها بالا و پایین می شود اما در اکثر مواقع هتل آرامش کیش یک اقامتگاه ارزان قیمت می باشد که می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

اتاق های هتل آرامش کیش

اتاق های هتل آرامش کیش برای خانواده ها فوق العاده می باشد زیرا در این هتل اتاق های پنج تخته نیز به چشم می خورد که برای کم کردن هزینه های خود می توانید از این اتاق ها استفاده کنید و قیمت هتل آرامش کیش خود را تا حد زیادی کاهش دهید همچنین هتل آرامش کیش در ۳ طبقه و ۶۷ اتاق به مسافران گرامی خدمات میدهد هتل آرامش کیش و اتاق های خود را به صورت دو، سه،چهار و پنج تخته در اختیار مهمانان قرار می دهد؛اتاق هایی که در آنها از هیچ از امکانات رفاهی دریغ نشده است تلویزیون،یخچال،مبلمان،تلفن،دراور،کمد لباس،حمام و لوازم بهداشتی،سیستم سرمایش و گرمایش،سیستم تهویه مطبوع،سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت به شما حس ماندن در خانه را القا می کند ضمن اینکه اتاق ها هر روز نظافت شده و می توانید صبحانه را در آن میل کنید و برای سرگرم شدن از شبکه پخش فیلم استفاده کنید.

 

اتاق های هتل آرامش کیش

رستوران و کافی شاپ هتل آرامش

برای آنهایی که دوست دارند غذا یا نوشیدنی خود را در هتل آرامش کیش میل کنند نیز وجود کافی شاپ، چایخانه سنتی و رستورانی با ظرفیت ۲۰۰ نفر یک امتیاز بزرگ است و مسافران می توانند انواع غذا های اصیل و بین المللی را در این رستوران تجربه کنند همچنین کافی شاپ مسافران را با انواع نوشیدنی های سرد و گرم سورپرایز می کند در تور کیش مسافران میتوانند از این هتل با خدمات خوب استفاده کنند و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل آرامش کیش

قوانین و مقررات هتل آرامش

پذیرش اتباع خارجی بلامانع است. پذیرش صیغه نامه با مهر برجسته، به همراه ارائه ی مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. ترانسفر فرودگاهی رفت دارد. صبحانه بوفه رایگان می باشد. ساعت تحویل اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ می باشد. هزینه اقامت برای کودک زیر ۵ سال رایگان می باشد. اگر دو کودک زیر۵ سال داشته باشید، هزینه یک کودک دریافت می گردد. سرویس بهداشتی موجود دراتاق ها، فرنگی می باشد. چایخانه ندارد و در آن قلیان هم سرو نمی شود. استعمال سیگار و قلیان در داخل اتاق ممنوع است. پذیرش خانم مجرد بالای ۱۸ سال با مدرک شناسایی معتبر بلامانع است. چای ساز در اتاق های هتل آرامش کیش ارزان قیمت ندارد.لازم به ذکر است می توانید برای مقایسه با دیگر هتل های جزیره مقاله هتل آنا کیش را نیز مطالعه کنید.

جاذبه های گردشگری کیش نزدیک هتل آرامش

نمی توان انکار کرد که موقعیت مکانی هتل آرامش، در اقبال مسافران به آن بی تأثیر بوده است. برای دوستداران خرید همین که می توانید قدم زنان به مراکز خریدی چون جمله هایپر مارکت،بازار پانیذ، بازار ونوس، بازار مریم و مرکز خرید زیتون برسید، خود یک مزیت بزرگ است. علاوه بر این نزدیکی هتل به جاذبه های بی نظیر جزیره چون اسکله تفریحی،دریا، مرکز ورزش های دریایی و بولینگ مریم باعث شده تا مسافران زیادی مهمان این هتل شده و لذت پیاده روی تا این مکان ها را تجربه کنند. ۱-فاصله هتل آرامش کیش ارزان قیمت تا دریا — ۱ کیلومتر ۲-فاصله هتل آرامش کیش تا مرکز تجاری کیش — ۰.۷۵ کیلومتر ۳-فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز — ۶.۴ کیلومتر ۴-فاصله هتل آرامش تا شهر باستانی حریره — ۶.۷ کیلومتر ۵-فاصله تا کشتی یونانی — ۱۵.۷ کیلومتر ۶-فاصله هتل آرامش کیش تا مسیر ویژه دوچرخه سواری — ۱.۱ کیلومتر ۷-فاصله تا اسکله تفریحی — ۱.۲ کیلومتر ۸-فاصله هتل آرامش کیش ارزان قیمت تا پلاژ بانوان — ۲.۴ کیلومتر ۹-فاصله تا پلاژآقایان — ۱.۷ کیلومتر ۱۰-فاصله هتل آرامش کیش تا پارک درخت سبز — ۷.۱ کیلومتر ۱۱-فاصله تا کارتینگ — ۱.۲ کیلومتر ۱۲-فاصله هتل آرامش کیش تا آب انبار سنتی — ۷.۱ کیلومتر ۱۳-فاصله تا بولینگ مریم — ۰.۷ کیلومتر ۱۴-فاصله هتل آرامش کیش تا کیبل اسکی — ۱.۱ کیلومتر ۱۵-فاصله تا رستوران توتی فروتی — ۰.۸۵ کیلومتر ۱۶-فاصله تا رستوران حافظیه — ۴.۱ کیلومتر ۱۷-فاصله هتل آرامش کیش تا گذر هنرمندان — ۰.۶ کیلومتر ۱۸فاصله تا بازار عرب ها (صفین) — ۹.۳ کیلومتر

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل آرامش:   ۴۴۴۲۴۰۹۰-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آرامش ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل آرامش کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
مینی بار با هزینه
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
پذیرش ۲۴ ساعته
نمازخانه
کرایه اتومبیل (بدون راننده)
اینترنت در اتاق
صندوق امانات داخل اتاق
لابی
آسانسور
فضای سبز
صبحانه
آب رایگان
کافی شاپ
خدمات تور
چایخانه سنتی