هتل آرام قشم

هتل آرام قشم یک هتل ۳ ستاره ارزان در جزیره زیبای قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آرام قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به قشم که بد نیست بدانید

هتل آرام قشم واقع در بلوار ولیعصر در سال ۱۳۸۴ افتتاح و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۶ انجام گرفت ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۲۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد و همچنین دسترسی مناسبی به مرکز خرید ستاره قشم دارد پرسنل این مجموعه در تلاش‌اند تا اقامتی دلنشین را برای میهمانان گرامی رقم بزنند در طول پروژه بازسازی امکانات و تجهیزات رفاهی هتل نیز نوسازی گردید تا پاسخگوی نیاز مسافران باشند،از جمله مهمترین خدمات و امکانات رفاهی هتل آرام قشم می توان اشاره کرد به تلفن،تلویزیون،یخچال،مینی بار،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای اقامتی)،اینترنت بی سیم در لابی(حجم ترافیک محدود)،سیستم اعلام حریق،نمازخانه،آسانسور،صندوق امانات،تاکسی سرویس،کافی شاپ و رستوران که می توانید در زمان اقامت در این هتل می توانید از آنها استفاده کنید همچنین آرامش حاکم بر هتل آرام،تناسب هزینه با امکاناتی که ارائه می شود،فاصله اندک از ساحل خلیج فارس و دسترسی آسان به بازارها و مراکز خرید جزیره قشم،سبب شده که مسافران در هنگام رزرو هتل قشم،به انتخاب هتل آرام قشم فکر کنند لازم به ذکر است که هتل پارکینگ اختصاصی ندارد ولی میتوانید در پارکینگ های مجاور با هزینه ماشین خود را پارک کنید لازم به ذکر است برای قیمت هتل آرام قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل آرام قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر امکانات هتل پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

لابی هتل آرام قشم

موقعیت هتل آرام قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل آرام قشم درست در بلوار ولیعصر و در انتهای رضوان بنا شده است که فاصله ان تا ساحل زیبای دریای قشم چیزی در حدود ۵ دقیقه با ماشین تخمین زده می شود و از مراکز خرید نزدیک هتل آرام قشم هم می توانید از مرکز خرید ستاره استفاده کنید که یکی از مراکز خرید شلوغ در منطقه می باشد که به خاطر همین موقعیت مکانی شما هزینه های پنهان سفر خود به قشم را کاهش خواهید داد و قیمت هتل آرام قشم شما مقرون به صرفه خواهد شد،در کل هتل های منطقه قشم فاصله چندانی به دریا ندارند اما اینکه در نزدیکیه مراکز خرید باشند و دسترسی خوبی به شهر داشته باشند نکته مهمی می باشد که باید به آن دقت کنید که خوشبختانه هتل آرام قشم موقعیت مکانی خوبی دارد که می توانید در تور قشم خود از آن استفاده کنید.

اتاق های هتل آرام قشم

هتل آرام قشم دارای ۲۴ باب اتاق به شرح زیر می باشد اتاق های دبل یا ۲ تخته که برای استفاده ۲ نفر میهمان در اتاق تهیه شده است اتاق های ۳ تخته و چهار تخته خانوادگی برای رفاه حال بیشتر خانواده های عزیز لازم به ذکر است در تمامیه اتاق های هتل آرام خدماتی نظیر تلفن،تلویزیون،یخچال،مینی بار،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای اقامتی)،موجود می باشد که این خدمات موجب اقامت راحت شما در سفر خواهد شد لازم به ذکر است می توانید برای دیدن هتل های بیشتر مقاله هتل ریحان قشم را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل آرام قشم

رستوران و کافی شاپ هتل آرام قشم

رستوران هتل آرام قشم با ظرفیت ۴۰ نفر میزبانی شما مسافران عزیز را به دوش خواهد کشید رستوران هتل در لابی واقع شده است و با سرو انواع غذاهای ایرانی از میهمانان پذیرایی می کند. کافی شاپ هتل که در لابی قرار دارد در تمام ساعات شبانه روز با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرهای بسیار خوشمزه با دیزاین عالی در محیطی صمیمی و زیبا میزبان میهمانان است. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل آرام قشم

قوانین و مقررات هتل آرام

ساعت تحویل دادن هتل آرام ۱۴:۳۰ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل آرام قشم۱۲:۳۰ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۴ سال رایگان محاسبه می‌گردد.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل آرام

مراکز خرید و بازارهای قشم به دلیل قیمت هایی ارزان و تنوع اجناس وارداتی به یکی از مقاصد اصلی مسافران این جزیره مبدل شده است،از اینرو هتل هایی که به بازارهای و مراکز خرید دسترسی راحت تری دارند،بیشتر مورد توجه هستند از جمله هتل آرام قشم ارزان قیمت. علاوه بر این فاصله هتل آرام قشم از ساحل دریا نیز نسبتا کم است و میهمانان می توانند در مدت زمان کوتاهی به تماشای دریا بروند. ۱-فاصله تا فرودگاه ۵۱ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۵ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۵۱ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۵ دقیقه با ماشین ۵-فاصله هتل آرام قشم تا دره ستارگان ۴۰ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۵ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا درگهان قشم ۲۸ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا درمانگاه شهید دارا ۶ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا کلانتری مرکزی ۵ دقیقه با ماشین.

شماره تلفن هتل آرام قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آرام ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل آرام قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
مینی بار با هزینه
تلویزیون
یخچال
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
خدمات تهیه بلیط
تاکسی سرویس
صبحانه
چای ساز
سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات داخل اتاق
لوازم بهداشتی
لابی
خدمات تور
کافی شاپ
وای فای
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
آشپزخانه
حمام
بالکن
آسانسور
پذیرش ۲۴ ساعته
نمازخانه