هتل آرمان قشم

هتل آرمان قشم یک هتل ۳ ستاره با خدمات خوب در جزیره زیبای قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آرمان قشم ارزان قیمت و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به قشم که بد نیست بدانید

هتل آرمان قشم واقع در بلوار ساحلی وحدت شهر درگهان نزدیک به سواحل نیلگون خلیج فارس و همچنین نزدیک به مجتمع های تجاری دو دلفین،مروارید،دریا،صدف،نور و بازار قدیم بوده و آماده پذیرش مسافران و گردشگران گرامی می‌باشد هتل سه ستاره آرمان قشم در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در بلوار ساحلی درگهان آغاز کرد هتل دارای ساختمانی ۳ طبقه است که مجموعا ۲۷ واحد اقامتی شامل اتاق دو،سه و چهار تخته می باشد از مهمترین امکاناتی که میهمانان با اقامت در هتل آرمان می توانند از آن بهره مند شوند،می توان اشاره کرد به تلفن،تلویزیون،یخچال،مینی بار،اینترنت بی سیم،سرویس بهداشتی فرنگی(بعضی از واحدهای اقامتی)،سیستم سرمایش و گرمایش،روم سرویس،خشکشویی،خدمات بیدار باش،آسانسور، ترانسفر رفت و برگشت (با هزینه)،تاکسی سرویس،کافی شاپ،رستوران،تور گردشگری و پارکینگ که با اقامت در هتل ارمان قشم می توانید از اینخدمات استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل ارمان قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا ارزان ترین قیمت هتل ارمان قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل ارمان قشم پیشنهاد میکنیم حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل آرمان

موقعیت هتل آرمان قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل آرمان قشم در درگهان خیابان وحدت نزدیک به بلوار صیادی بنا شده است که فاصله بسیار کمی تا ساحل دریای قشم درد و می توانید با چند دقیقه پیاده روی به انجا بروید همچنین موقعیت خود هتل آرمان قشم نسبت به مراکز خرید نقطه قوت این هتل می باشد زیرا مسافرانی که برای خرید به قشم می روند بسیار این هتل را دوست دارند زیرا هزینه های حمل و نقل در این هتل را به صفر نزدیک می کنند و به نوعی هزینه های پنهان سفر خود را کاهش می دهند و به قول معروف قیمت هتل ارمان قشم مقرون به صرفه خواهد شد که شما هم اگر برای خرید به جزیره قشم سفر می کنید حتما اینهتل را یکی از گزینه های انتخاب خود قرار دهید. 

اتاق های هتل آرمان قشم

هتل آرمان در مجموع با ۲۷ واحد اقامتی به شرح زیر از میهمانان خود پذیرایی می کند اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر تدارک دیده شده است اتاق های ۳ تخته و ۴ تخته خانوادگی که برای رفاه هرچه بیشتر خانواده های عزیز می باشد لازم به ذکر است تمامیه اتاق ها خدماتی نظیر تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت بی سیم،سرویس بهداشتی فرنگی (بعضی از واحدهای اقامتی)، سیستم سرمایش و گرمایش،را در دسترس مسافران محترم قرار می دهد تا رفاه مسافران را بهتر تامین کند و همچنین می توانید برای مقایسه با دیگر هتل های مقاله هتل الوند ۲ قشم را نیز مطالعه کنید تا بعد ار خواندن آن اقدام به رزرو هتل خود کنید.

 

اتاق های هتل آرمان قشم

رستوران و کافی شاپ هتل آرمان قشم

متاسفانه هتل آرمان قشم رستورانی برای سرو نهار و شام ندارد و صرفا برای صبحانه از سالن مجزای خود استفاده می کند و مسافران محترم برای صرف نهار و شام می توانند از رستوران های اطراف بهر بگیرند اما کافی شاپ هتل آرمان با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه با دیزاین عالی از میهمانان خود پذیرایی می کند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل آرمان قشم

قوانین و مقررات هتل آرمان

ساعت تحویل دادن هتل آرمان ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل آرمان قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه دفترچه‌ای امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال نیم‌بها محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل آرمان

موقعیت مکانی خوب یکی از ویژگی های هتل آرمان قشم ارزان قیمت درگهان قشم است. این هتل فاصله کمی از ساحل خلیج فارس دارد، علاوه بر این به بازارها و مراکز خرید قشم نیز نزدیک می باشد. میهمانانی که هتل آرمان قشم ارزان قیمت را برای اقامت انتخاب کنند به سهولت به مراکز خرید دو دلفین،مروارید، دریا، صدف، نور و بازار قدیم دسترسی خواهند داشت. ۱-فاصله تا فرودگاه قشم ۳۹ دقیقه با  ماشین ۲-فاصله هتل آرمان تا قلعه پرتغالی‌ها ۲۹ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۳۶ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۲۴ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۳۱ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۳۲ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بازار قدیم قشم ۲۵ دقیقه با ماشین ۸-فاصله هتل آرمان قشم تا غار خربس ۱۹ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا غار نمکی ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا چاه کوه ۱ ساعت و ۹ دقیقه با ماشین ۱۱-فاصله تا اسکله باسعیدو ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با ماشین ۱۲-فاصله تا مدرسه تاریخی کمالیه قشم ۴۸ دقیقه با ماشین ۱۳-فاصله تا آب انبار بی‌بی ۲۷ دقیقه با ماشین ۱۴-فاصله تا چاه‌های تلا ۳۶ دقیقه با ماشین ۱۵-فاصله تا کلانتری ۱۲، ۷ دقیقه با ماشین

شماره تلفن هتل آرمان قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آرمان قشم ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل آرمان قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
تلویزیون
لوازم بهداشتی
ترانسفر رفت با هزینه
خدمات تور
خدمات تهیه بلیط
تاکسی سرویس
صبحانه
یخچال
حمام
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
پارکینگ
صندوق امانات
آژانس مسافرتی
لاندری (خشکشویی)
وای فای
سیستم گرمایش و سرمایش
آب رایگان
لابی
آسانسور
پذیرش ۲۴ ساعته
کافی شاپ
کافی نت