هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی یک هتل ۴* در منطقه اژه

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آرورا کوش آداسی در مجاورت دریای اژه قرار گرفته و دارای یک ساحل اختصاصی کوچک می باشد.

۲ استخر و حمام از امکانات آن می باشند. تمام اتاق ها پنجره های بزرگی دارند و به زیبایی با تناژهای رنگ قرمز تزئین شده اند. از روی بالکن هر اتاق می توانید منظره ای رو به دریا یا استخر را نظاره کنید. این اتاق ها با سیستم تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره و یخچال تجهیز شده اند. سرویس اتاق های هتل آرورا کوش آداسی بصورت ۲۴ ساعته می باشد. رستوران بوفه ی این هتل مجموعه ی متنوعی از غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند که می توانید به انتخاب خود در داخل ساختمان یا در کنار استخر میل نمایید. یک کافه نیز به صورت ۲۴ ساعته در حال سرویس دهی است. می توانید در استخر سرپوشیده هتل آرورا کوش آداسی شنا کنید یا در قسمت نشیمن مجاور استخر که طراحی زیبایی دارد نوشیدنی میل نمایید. مهمانان می توانند از سونا یا ماساژ استفاده کنند. سالن ورزش و میز تنیس هم همگی در اختیار علاقه مندان می باشد. هتل آرورا کوش آداسی حدود ۵ کیلومتر با مرکز شهر کوش آداسی و شهر باستانی ایفیسوس فاصله دارد. فرودگاه ادنان مندریس نیز در فاصله ۵۵ کیلومتری قرار گرفته است. در تور کوش آداسی هتل آرورا کوش آداسی یکی از ۴ ستاره های ارزان و خوب می باشد.

 

آرورا هتل کوش آداسی

موقعیت هتل آرورا کوش آداسی

خدمات هتل آرورا کوش آداسی

از مشخصات قابل توجه این اقامتگاه، رایگان بودن خدمات نظافتی شامل اتوشویی،شستشو و خشکشویی و براق کننده کفش است. نظافت اتاق ها هر روز طبق در خواست شما صورت می گیرد. یک پارکینگ دارای نگهبان و محافظت شده مکانی برای قرار گیری ماشین شما خواهد بود. خدمات پذیرش هم شامل تبدیل ارز، و میز پذیرش شبانه روزی است. امکانات فکس و فتوکپی برایتان هزینه ای نخواهد داشت. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و متاسفانه در همه اتاق ها اینترنت وای فای رایگان پیدا نمی شود اما در فضای عمومی هتل آرورا کوش آداسی و اتاق های مشخصی می توانید از اینترنت استفاده کنید. آسانسور و فضایی برای افراد سیگاری از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه نمی شود. از خدمات تفریحی و سرگرم کننده هتل آرورا کوش آداسی می توان به خدمات نگهداری از کودکان و فضای بازی سرپوشیده ای داخل هتل نام برد. بهترین راه برای گشت و گذار در اطراف هتل و رفتن به مرکز شهر، کرایه ماشین یا حمل و نقل عمومی می باشد. ورود به هتل آرورا کوش آداسی  از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، و ترکی صحبت می کنند. فضاهایی چون اتاق تلویزیون و یک مغازه کوچک سوغاتی فروشی به همراه آرایشگاه می تواند مقاصد شما در طول روز و گشت و گذار در هتل آرورا کوش آداسی باشد. امکانات افراد ناتوان و کم توان هم برایتان فراهم شده است.

 

نمایی از رستوران هتل آرورا کوش آداسی

اتاق های هتل آرورا کوش آداسی 

همه اتاقهای هتل آرورا کوش آداسی با نمایی رو به دریا و همچنین استخر و البته داشتن تراس، صفای خوبی دارد. امکانات درون اتاق ها شامل تلویزیون، سیستم گرمایشی، حمام به همراه سشوار، وان و دوش می باشند. این اتاق ها دارای پنجره های بزرگی هستند که با پرده های به رنگ قرمز تزئین شده اند.

اتاق تریپل استاندارد: با مساحت ۲۵ مترمربع است که و سه تخت یک نفره یا یک تخت یک نفره به همراه یک تخت دو نفره به همراه دوش و وان در حمام دارد. اتاق استاندارد دابل: با مساحت ۲۰ مترمربع است که یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه دوش و وان در حمام دارد در ضمن اگر به دونبال دیگر هتل های ۴ ستاره در کوش آداسی هستید تا بعد از دیدن آن ها بتوانید تصمیم بگیرید که کدام هتل را رزرو کنید به شما پیشنهاد می دهیم حتما مقاله هتل د ویو سیتی ما را بخوانید و از امکانات و خدمات آن نیز بهرمند شوید.

 

اتاق های هتل آرورا

فاصله تا جاذبه های معروف کوش آداسی

فاصله هتل آرورا کوش آداسی تا ترمینال اتوبوسی کوش آداسی: ۳٫۳ کیلومتر است که با تاکسی ۶ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. فاصله تا ساحل بانوان: ۳٫۵ کیلومتر است که با تاکسی ۱۰ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید با اتوبوس خط ۴۰۳، ۳۵ دقیقه ای به این ساحل برسید. فاصله تا خیابان کوش آداسی: ۴٫۳ کیلومتر است که با تاکسی ۱۰ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید با اتوبوس خط ۴۰۳، ۲۴ دقیقه ای به این خیابان برسید. فاصله تا باشگاه ساحلی جاده: ۴٫۶ کیلومتر است که با تاکسی ۱۰ دقیقه تا این محل در راه خواهید بود. می توانید پیاده حدود ۳۵ دقیقه ای به این ساحل برسید. 

سوالات متداول

سوال ۱:فاصله هتل آرورا کوش آداسی تا مرکز شهر چقدر می باشد؟

جواب ۱:فاصله هتل تا مرکز شهر چیزی در حدود ۱۰ کیلومتر است که با ماشین نهایتا ۱۵ دقیقه فاصله دارد

سوال ۲:فاصله هتل آرورا کوش آداسی تا فرودگاه چقدر است؟

جواب ۲:از هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ۶۵ کیلومتر فاصله می باشد که می توانید در کمتر از ۱ ساعت با ماشین بروید

سوال ۳:آیا هتل ورود حیوانات خانگی را آزاد اعلام کرده است؟

جواب ۳:برای بردن حیوانات به هتل مشکلی نیست ولی خدماتی مختص حیوانات در هتل وجود ندارد

هتل آرورا کوش آداسی

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی
وای فای