هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم یک هتل ۳ ستاره اقتصادی و ارزان قیمت در جزیره زیبای قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آرکا قشم و اطلاعاتی که قبل از سفر به جزیره قشم باید بدانید

هتل آرکا قشم واقع در بلوار صیادان در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ شروع به کار نموده است از مزایای این مجموعه می‌توان به نزدیکی آن به خلیج نیلگون فارس،پارک ساحلی زیتون و دسترسی آسان به مراکز خرید قشم نظیر بازار قدیم اشاره کرد هتل آرکا قشم با امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد هتل آرکا قشم ۳ طبقه که ۲۱ باب اتاق و سوئیت دارد،در یکی از بهترین مناطق جزیره به لحاظ دسترسی واقع شده است نمای زیبای اتاق ها به دریا،قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به امکانات هتل،نوساز بودن و نزدیکی به دریا و مراکز خرید از جمله مزیت های اقامت در این هتل به شمار می روند هتل آرکا قشم خدمات متنوعی را در اختیار مهمانان خود قرار داده است به طور نمونه پارکینگ رایگان،خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و گشت نیم روزی رفت و آمد شما را آسان تر می کنند در لابی هتل امکان استفاده از تلفن،تلویزیون، اینترنت،صندوق امانات،سرویس بهداشتی ایرانی و کافی شاپ وجود دارد و بالاخره اینکه خشکشویی،نمازخانه،پذیرش ۲۴ ساعته و دستگاه فکس و کپی نیز از دیگر خدمات هتل آرکا قشم ارزان قیمت به شمار می روند که می توانید در طول اقامت خود در این هتل از آن استفاده کنید و لذت ببرید همچنین برای قیمت هتل آرکا قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل آرکا قشم را تهیه کنید و لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اقامتگاه پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل آرکا

موقعیت هتل آرکا قشم

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل آرکا قشم در نزدیکیه میدان جهاد در بلوار صیادان بنا شده است و فاصله آن تا ساحل چیزی در حدود ۵ دقیقه با تاکسی می باشد و نزدیک ترین مرکز خرید به هتل آرکا قشم را باید مجتمع عظیم معراج دانست که می توانید خریدهای خوبی را در آن انجام دهید لازم به ذکر است هتل آرکا قشم جزء اقامتگاه های خوب منطقه به شمار می رود که اکثر مسافران از خدمات آن رضایت دارند به همین دلیل اگر به دنبال هتل مناسب برای تور قشم خود هستید شک نکنید هتل آرکا قشم یکی از گزینه های بسیار خوب به شمار می رود.

اتاق های هتل آرکا قشم

اتاق های هتل آرکا قشم دوتخته، سه تخته، چهارتخته و سوئیت های پنج نفره واحدهای اقامتی هتل آرکا را تشکیل می دهند؛ واحدهایی که چشم اندازهای زیبایی رو به دریا دارند امکانات تعبیه شده در اتاق ها و سوئیت ها هم با توجه به قیمت،مناسب هستند برای مثال می توان به یخچال،حمام و لوازم بهداشتی،مبلمان و دراور،تلویزیون،تلفن و اینترنت اشاره کرد علاوه بر این، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش به شما این امکان را می دهد که هوای اتاق را مطابق میل خود تنظیم کنید وجود صندوق امانات و سیستم اطفای حریق هم خیال شما را از بابت امنیت و ایمنی آسوده می کنند هر دو نوع سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هم در واحدهای هتل آرکا در دسترس هستند.

 

اتاق های هتل آرکا قشم

رستوران و کافی شاپ هتل آرکا

هتل آرکا قشم متاسفانه رستورانی برای سرو نهار و شام ندارد و سالنی یرای سرو صبحانه در دسترس مسافران گرامی می باشد و اما کافی شاپ هتل آرکا یکی به یاد ماندنی ترین نوشیدنی ها را برای مسافران سرو می کند و انواع نوشیئنی های سرد و گرم و انواع دسر های بسیار خوشمزه را با بهترین حالت ممکنه برای مسافران سرو میکند در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل آرکا قشم

قوانین و مقررات هتل آرکا

پذیرش صیغه نامه رسمی در هتل آرکا قشم به صورت دفترچه ای با مهر برجسته،به همراه ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است. پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه ی کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است. قابل توجه میهمانان گرامی، اتاق های چهار تخته هتل آرکا قشم فاقد پنجره می باش هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان، بین ۵ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها  هتل آرکا و بالای ۷ سال نفر اضافه محاسبه می شود.همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل های ما در جزیره مقاله هتل ساحل طلایی قشم را نیز مطالعه کنید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل آرکا

پیشتر گفتیم که هتل آرکا قشم هم به دریا نزدیک است و هم به مراکز خرید جزیره. بنابراین می توانید هر زمان که خواستید به ساحل خلیج فارس بروید. اگر هم به بازار قدیمی و سنتی قشم علاقه مند هستید، کافیست ۱۰ دقیقه قدم زنان مسیر این بازار را در پیش بگیرید. تا بازار ستاره و سیتی سنتر هم با ماشین ۸ دقیقه در راه خواهید بود و برای رسیدن به بازار درگهان قشم هم ۲۰ دقیقه ای بیشتر زمان نیاز نخواهید داشت. ۱-فاصله تا فرودگاه ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۵ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا بازار قدیم قشم ۵ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا غار نمکی ۱ ساعت و ۳۶ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا قلعه لافت ۴۷ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا قلعه قشم ۵ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا درگهان قشم ۲۶ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا درمانگاه شهید دارا ۶ دقیقه با ماشین ۹-فاصله هتل آرکا قشم تا کلانتری مرکزی ۲ دقیقه با ماشین

شماره تلفن هتل آرکا :   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آرکا  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل آرکا قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
یخچال
حمام
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
صندوق امانات داخل اتاق
خدمات تهیه بلیط
لاندری (خشکشویی)
صبحانه
تلویزیون
سیستم گرمایش و سرمایش
بالکن
لابی
آسانسور
نمازخانه
وای فای
مینی بار با هزینه
لوازم بهداشتی
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
پذیرش ۲۴ ساعته
کافی شاپ
خدمات تور