هتل آلاله ۲ قشم

هتل آلاله ۲ قشم یک اقامتگاه ۳ ستاره با خدمات خوب در جزیره زیبای قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آلاله ۲ قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به قشم

هتل آلاله ۲ قشم واقع در درگهان و در نزدیکی مراکز خرید،ساحل و اسکله درگهان و در محیطی آرام و چشم اندازی رو به دریا می‌باشد هتل آلاله ۲ قشم تازه تاسیس با مراکز گردشگری نیز فاصله‌ی بسیار کمی دارد هتل آلاله ۲ قشم در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید،این هتل ۸ طبقه داشته و با مجموع ۵۱ فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت میزبان میهمانان است هتل آلاله ۲ قشم با قرار گرفتن در نزدیکی مراکز خرید یکی از بهترین گزینه ها برای مسافرانی است که به خرید علاقه دارند امکانات رفاهی هتل شامل مواردی از قبیل یخچال،تلفن،تلویزیون،آنتن مرکزی،اینترنت بی سیم،مینی بار،پاور سوئیچ،تهویه مطبوع،خانه داری، آسانسور،صندوق امانات،کافی شاپ و رستوران می باشد پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مسافران عزیز خدمات می دهد برای دور زدن در جزیره زیبای قشم نگران نباشید چون این هتل خدمات تاکسی سرویس دارد و علاوه بر آن شما می توانید ماشین بدون راننده نیز از این هتل اجاره کنید لازم به ذکر است می توانید شبها به ساحل رفته و در کنار ساحل مشغول به تفریح شوید که یکی از حسن های این هتل ساحلی می باشد همچنین برای قسمت هتل آلاله ۲ قشم و رزرو آن نیز می توانید با شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل آلاله ۲ قشم را بتوانید تهیه کنید و لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل آلاله ۲ قشم نیز پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

پذیرش هتل آلاله 2 قشم

موقعیت هتل آلاله ۲ قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل آلاله ۲ قشم در کنار خیابان ناخدا درگهان بنا شده است و فاصله آن تا ساحل دریای زیبای قشم ۲ دقیقه پیاده می باشد که این هتل را به نوعی می توانید ساحلی نامید و برای خریدهای خود نیز چند مرکز خرید در نزدیکیه اسکله وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید اما اگر به دنبال خریدهای زیاد و ارزان قیمت هستید حتما باید با تاکسی بروید به همین دلایل این هتل ساحلی انتخاب بسیاری از مسافران می باشد همچنین قیمت هتل آلاله ۲ قشم در فصول مختلف سال متفاوت می باشد اما در کل قیمت آن زیاد نیست و جزء هتل های ارزان قیمت می باشد پس شما هم اگر به دنبال تور قشم ارزان هستید می توانید هتل آلاله ۲ قشم را انتخاب کنید و لذت ببرید.

اتاق های هتل آلاله ۲ قشم

هتل آلاله ۲ دارای ۵۱ واحد اقامتی به شرح زیر می باشد اتاق های ۲ تخته یا همان دبل که برای ۲ نفر تهیه شده است اتاق های ۳ تخته و ۴ تخته هتل آلاله ۲ قشم که برای خانواده ها تهیه شده و فضای آن بزرگتر و تعداد تخت های بیشتری دارد لازم به ذکر است تمامیه اتاق های هتل دارای امکاناتی نظیر یخچال، تلفن، تلویزیون، آنتن مرکزی،اینترنت بی سیم، مینی بار، پاور سوئیچ، تهویه مطبوع می باشند که از این رو بسیار مناسب و راحت است.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های منطقه و مقایسه با هم مقاله هتل کیمیا ۳ قشم را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل آلاله 2 قشم

رستوران و کافی شاپ هتل آلاله ۲

این را هم باید اضافه کرد که رستوران هتل آلاله ۲ قشم فقط صبحانه در آن سرو می شود. و این هتل فاقد رستوران مجزا برای وعده غذایی نهار و شام میباشد و مسافران گرامی در حال حاضر برای صرف نهار و شام باید به رستوران های دیگر بروند کافی شاپ هتل آلاله ۲ قشم ارزان قیمت نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرهای خوشمزه با دیزاین بسیار زیبا میزبان مسافران گرامی می باشد در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل آلاله 2 قشم

قوانین و مقررات هتل آلاله ۲

ساعت تحویل دادن هتل آلاله ۲ قیمت ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل آلاله ۲ قیمت ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها در هتل آلاله ۲ قشم ارزان قیمت بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۵ سال رایگان محاسبه می‌گردد.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل آلاله ۲

هتل آلاله ۲ قشم در درگهان و نزدیک به مراکز خرید و ساحل واقع شده است،مسافران به راحتی می توانند به بازارهای درگهان از جمله دو دلفین، مروارید و بازار قدیم دسترسی داشته باشند. ۱-فاصله تا فرودگاه ۳۰ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۲۶ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۳۵ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۲۶ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۳۱ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۲۶ دقیقه با ماشین ۷-فاصله هتل آلاله ۲ قشم تا درگهان قشم ۸ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا درمانگاه کوثر درگهان ۹ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا کلانتری ۱۳، ۵ دقیقه با ماشین در کل این هتل ساحلی به دلیل بزرگ نبودن جزیره قشم به اکثر جاذبه های گردشگری منطقه نزدیک می باشد و شما می توانید با کمترین هزینه به مناطق مورد نظر خود برسید.

شماره تلفن هتل آلاله ۲ قشم:   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل آلاله ۲ قشم ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل آلاله 2 قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
یخچال
حمام
لوازم بهداشتی
تلویزیون
آسانسور
صبحانه
صندوق امانات داخل اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
بالکن
لابی
نمازخانه
وای فای
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
آب رایگان
مینی بار با هزینه
کافی شاپ
پذیرش ۲۴ ساعته