هتل آنمون قونیه

هتل آنمون قونیه یکی از هتل های بسیار زیبا در مرکز شهر قونیه و ۵ ستاره می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آنمون قونیه یک هتل ۵ ستاره در مرکز شهر و یکی از هتل های بسیار شیک و مدرن می باشد.

هتل Anemon Konya دارای اتاق های بسیار شیک و راحت با تهویه مطبوع و دارای امکانتی از قبیل وای فای رایگان ، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و … است. اتاق های بزرگ و بسیار شیک با مبلمان مدرن با تلویزیون های ال سی دی از ویژگی های بارز هتل آنمون است در این هتل میهمانان میتوانند در هنگام خواندن و مطالعه از نوشیدنی های لذت ببرند. ساختمان شیک و تماماَ شیشه این مجموعه در فاصله ای نه چندان دور و در حدود چند قدمی از مرکز شهر قونیه واقع شده و به لحاظ دسترسی به فرودگاه و نیز وسایل حمل و نقل عمومی شرایط مناسب را دارا می باشد. میهمانان این هتل حدوداً ۵ کیلومتر تا نزدیک ترین ترمینال اتوبوسرانی و حدوداً ۹ کیلومتر تا قطار سریع السیر موجود در قونیه فاصله دارند تا از این بابت، هم سفرهای درون شهر و هم سفرهایی که نیازمند به ترک شهر دارند را به راحتی انجام بدهند. موارد بالا برای اکثر میهمانان شاغل و افرادی که سفر جدی تر را پیش رو دارند حائز اهمیت بالایی می باشد اما با این وجود، ساختمان هتل آنمون قونیه از نظر میهمانان توریست و گردشگر شهر نیز می تواند یکی از گزینه های اقامتی مناسب محسوب شود. وجود یک مرکز اسپا و سلامتی در این مجموعه به آن معناست که میهمانان هتل در صورت اختصاص زمان بیشتر، فرصت خواهند داشت تا محیط آرامش بخشی را برای خود در نظر بگیرند. در کنار مرکز اسپا و سلامتی با متخصصان مجرب و خدماتی منحصر به فردش، یک سونا، جکوزی و یک باشگاه تناسب اندام نیز برای علاقمندان به پیگیری فعالیت های ورزشی در این هتل در نظر گرفته شده است. در مورد سایر خدماتی که هتل در طول اقامت میهمانان در اختیارشان قرار خواهد داد می توان به امکان استراحت مطالعه در قسمت بار هتل، یک مرکز کسب و کار، سالن های مجهز اشاره کرد.

 

لابی هتل آنمون قونیه

موقعیت هتل آنمون قونیه

 اتاق های هتل آنمون قونیه 

واحدهای اقامتی هتل آنمون قونیه به سه دسته انواع اتاق های دلوکس، سوئیت و همینطور یک نمونه سوئیت رویایی و بسیار مجلل پرِزیدِنشال سوئیت دسته بندی شده اند تا از لحاظ مقرون به صرفه بودن و یا فراهم نمودن محیطی لوکس و تجملی، گزینه های مناسبی را برای میهمانان خود مهیا کنند. در مورد برخی از امکانات رفاهی موجود در تمامی اتاق ها و سوئیت های آنمون قونیه می بایست به چشم اندازی از شهر، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق و فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد. همچنین تعدادی از اتاق های هتل امکان اتصال به همدیگر را دارا هستند تا فضای بیشتری را در اختیار میهمانان خود قرار بدهند. از دیگر اتاق های هتل نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد اتاق های دو نفره استاندارد یا همان اتاق های دبل اتاق های سه نفره استاندارد که برای ۳ نفر مناسب می باشد اتاق های یک نفره استاندارد یا همان به اصطلاح سینگل که می توانید بنا به نیاز خود یکی از این اتاق ها را انتخاب کنید.لازم به ذکر است برای دیدن دیگر هتل های قونیه می توانید مقاله هتل هیچ قونیه را نیز مطالعه کنید تا از امکانات آن هتل نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل آنمون قونیه

رستوران و کافی شاپ هتل آنمون قونیه

تک رستوران داخلی هتل آنمون قونیه همه روزه از اولین ساعات صبح الی پایان شب،مشغول تدارک هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام خواهد بود،غذاهای این رستوران به صورت بوفه و یا در قالب منوی آلاکارت (انتخابی) برای میهمانان آماده و سرو می شوند. در رستوران  آنمون همیشه غذاهای ترکی و بین المللی سرو میشود و میهمانان میتوانند از خوردن غذاهای لذیذ لذت ببرند و روز خود را سپری کنند. کافی شاپ و بار هتل آنمون نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم پذیرای مسافران این هتل لوکس می باشد در تور قونیه به پیشنهاد شال و کلاه سفر یکی از انتخاب های مسافرانان ۵ ستاره این گزینه باشد.

 

رستوران هتل آنمون قونیه

جاذبه های گردشگری قونیه نزدیک هتل آنمون

فاصله ساختمان هتل آنمون قونیه تا فرودگاه شهر قونیه در حدود ۱۴ کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله تاکسی در حدود ۲۰ دقیقه به طول می انجامد. موزه اینجه میناره، مسجد علاءالدین و موزه مِولانا همگی از تماشایی ترین جاذبه های گردشگری این شهر آسیایی جادویی هستند و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حداکثر چند دقیقه با میهمانان فاصله خواهند داشت. به منظور برگزاری جلسات کاری و یا سایر مجالس و جشن ها و نیز ارائه خدمات شاتل (حمل و نقل) به اقصی نقاط شهر قونیه و به ویژه به سمت فرودگاه اشاره کرد. موزه ملوان( ۶۰۰ متر ). مسجد العددین ( ۷۰۰ متر ). موزه مناره ( ۱۵۰۰ متر ). برج ساعت  (۸۰۰ متر ). شهر عتیقه  ( ۶۴۰۰ متر )

هتل-آنمون-قونیه

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
کافی شاپ
بدنسازی
ماهواره
لابی
پارکینگ
لاندری
استخر
گاو صندوق
آمفی تأتر
آسانسور
ترانسفر
خدمات اتاق
سونا
خدمات 24 ساعته
نگهداری کودک
مینی بار
نمازخانه
صبحانه
اجاره ماشین
وای فای