هتل آوانتگارد تکسیم

هتل آوانتگارد تقسیم (Avantgarde Taksim) در منطقه Talimhane در مرکز استانبول و در چند قدمی میدان معروف تقسیم قرار دارد.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آوانتگارد تکسیم در منطقه تالیمانه در مرکز استانبول و در چند قدمی میدان معروف تقسیم قرار دارد.

هتل آوانتگارد،دسترسی آسانی به نقاط تجاری و جاذبه های گردشگری استانبول را دارد و نزدیکی به ایستگاه مترو از جمله ویژگی های جالب توجه این هتل است. این هتل چهار ستاره ۱۲۴ اتاق دارد. تمام اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ال‌سی‌دی، مینی بار، چای ساز و قهوه جوش، وای فای رایگان و گاوصندوق است. در تور استانبول این هتل یکی از ۴ ستاره های بسیار مناسب می باشد.

 

لابی هتل آوانتگارد تکسیم

موقعیت هتل آوانتگارد تکسیم

اقامتی فراموش نشدنی در هتل آوانتگارد تکسیم

هتل های استانبول به دلیل تنوع و تعدد بسیار ، انتخاب های زیادی برای رزرو هتل پیش رویتان می گذارد. که یکی از موفق ترین آنها در جلب رضایت مشتری، هتل آوانتگارد بوده است. هتل آوانتگارد تکسیم، هتلی ۴ ستاره و در قلب شهر استانبول در میدان تکسیم قرار دارد. یکی از هتل های زنجیره ای و لوکس این شهر محسوب میباشد. از نظر ظاهری باید گفت که این هتل، بنایی مدرن است که درست در چند قدمی میدان تکسیم است. دکوراسیون لوکس و باشکوه آن در همان نگاه اول، جلب توجه می کند. یکی از خوبی های هتل آوانتگارد تکسیم، دسترسی خوب و راحت آن به جاذبه های گردشگری استانبول و مناطق مختلف تجاری شهر است. نزدیک بودن به استگاه مترو هم یکی دیگر از نقاط قوت هتل آوانتگارد تکسیم محسوب می شود که در نوع خود بسیار جالب توجه می باشد همچنین می توانید برای دیدن دیگر هتل های ما مقاله هتل الیت ورد استانبول را مطالعه کنید و از امکانات آن نیز با خبر شوید.

 

اتاق های هتل آوانتگارد تکسیم

اطلاعات آوانتگارد تکسیم

هتل آوانتگارد تکسیم دارای ۱۲۴ اتاق است که،۱۰ تای آن اتاق دلوکس، ۹۸ تا اکونومی، ۱۰ تا خانوادگی و ۶ تای آنها هم گرند دلوکس است. تمامی اتاق ها،به وسایل شیک و زیبا دکور شده اند و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، قهوه جوش و چای ساز و وای فای رایگان هستند. بعضی از اتاق های هتل، پنجره ای دلباز و بزرگ رو به بیرون دارند. هتل آوانتگارد تکسیم دارای رستورانی است که در آن انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای سرو می شود. از دیگر امکانات خوب این هتل می توان به روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد. امکان سرو صبحانه در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب. سیستم تهویه، حمام با لوازم بهداشتی و سشوار و صندوق امانات از دیگر امکانات هتل می باشد. در بخش پایینی هتل هم استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و آرایشگاه وجود دارد. برای صرف یک قهوه ترک خوش طعم در یک بعدازظهر دل انگیز هم می توانید سری به کافی شاپ هتل آوانتگارد تکسیم بزنید. کارکنان این هتل بسیار آرام و مودب هستند و با ارائه سرویس مناسب و خوب توانسته اند نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کنند. شاید تنها عیب آن را بتوان تسلط ناکافی خدمه به زبان انگلیسی دانست.

 

کافه بار هتل آوانتگارد تکسیم

آدرس آوانتگارد

Abdulhakhamit Sok. No: 40-42 Talimhane Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

 

استخر هتل آوانتگارد تکسیم

 

هتل-آوانتگارد-تکسیم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
آسانسور
خشکشویی
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
سشوار
پارکینگ
استخر سرپوشیده
سونا
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
صبحانه
وای فای