هتل آگون آنتالیا

هتل آگون آنتالیا یک هتل مناسب اقتصادی در منطقه کمر برای اقامت در این شهر است.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل آگون آنتالیا یکی از هتل های ۳ ستاره آنتالیا است که در ساحل دریاچه کمر واقع شده است.

این هتل دارای ۳ ستاره و یک ساحل خصوصی میباشد. اتاق های هتل Agon Antalya دارای تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان،بالکن با منظره ای بینظیر ، کمد لباس ، تلویزیون ، تختخواب و حمام خصوصی میباشند. مهمانان در هتل آگون می توانند از استخر روباز و آفتاب گیرهای کنار استخر در  منظره ای از کوه و استخر لذت ببرند. صبحانه در این هتل به صورت بوفه در هر روز صبح برای میهمانان سرو میشود. غذاهای مدیترانه ای و ترکی برای ناهار و شام سرو میشود. فاصله هتل آگون آنتالیا تا ساحل کمر ۱۱۰۰ متر می باشد. هتل آگون آنتالیا یک هتل مناسب اقتصادی در منطقه کمر برای اقامت در این شهر است. مسافران توانند از استخر بیرونی یا تراس آفتاب استفاده کنند و از منظره ای از کوه و استخر لذت ببرند. کارمندان آلمانی، انگلیسی و لاتویای صحبت می کنند، آماده هستند تا ۲۴ ساعته در پذیرش به شما کمک کنند. کمر مارینا در فاصله یازده کیلومتری هتل آگون است. نزدیکترین فرودگاه آنتالیا است که در فاصله ۳۷ کیلومتری متری از محل اقامت قرار دارد.

 

هتل آگون

موقعیت هتل آگون آنتالیا

انوع اتاق های آگون آنتالیا 

اتاق دو نفره استاندارد،اتاق سه نفره کلاسیک که در آن ها امکانات اولیه مانند حمام،تلفن،صندوق امانات،سیستم گرمایش و سرمایش و لوازم بهداشتی دیده می شود که برای یک هتل ارزان قیمت میان رده بسیار خوب می باشد همچنین می توانید برای رزرو هتل های ۴ ستاره مقاله هتل لارا هادریانوس را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل آگون آنتالیا

امکانات هتل 

اینترنت رایگان،استخر رو باز،اتاق خانواده،شاتل فرودگاه،ساحل را دارا می باشد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

رستوران هتل آگون آنتالیا

مناطق نزدیک به هتل

مارینا کمر ۹۰۰ متر تا هتل آگون آنتالیا فاصله دارد. شهر عتیقه فاسیل ۷۷۰۰ متر تا هتل فاصله دارد. تاهتالی ۹۳۰۰ متر تا هتل فاصله دارد. گوینوک کانیون ۹۹۰۰ متر تا هتل فاصله دارد. مرکز اسکی ۱۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. سه ناحیه غواصی جزایر آنتالیا ۱۵ کیلومتر تا آگون فاصله دارد. پارک ساحلی بلدیبی نیز ۱۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای نوروز این هتل از جمله هتلهای ارزان قیمت می باشد برای رزرو این هتل در تور آنتالیا نوروز با ما در تماس باشید.

 

نمای داخلی هتل آگون آنتالیا

هتل آگون آنتالیا

هتل-آگون-آنتالیا-تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
خشکشویی
صندوق امانات
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
استخر سرباز
وای فای