هتل ادنان بی قونیه

هتل ادنان بی قونیه یک اقامتگاه ۳ ستاره در مرکز شهر می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ادنان بی قونیه واقع در محله نَکیپوگلو، یک نمونه از مجموعه های اقامتی سه ستاره و زیبا است

هتل ادنان بی قونیه در موقعیتی فوق العاده نزدیک به تعداد زیادی از دیدنی های تاریخی قونیه حضور دارد. ساختمان نسبتاً جدید این هتل که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده،واحدهای اقامتی هتل ادنان بی قونیه‌ شامل تعدادی واحد اقامتی استاندارد می شود. با وجود استاندارد بودن تمامی این واحدها، امکانات رفاهی و آسایشی فراتر از انتظاری را در اختیار میهمانان بین المللی خود قرار می دهند. رستوران های زیادی در مرکز شهر وجود دارد که می توانید غذاهای محلی را در آنها مزه کنید. میتوانید بعد از خواندن روزانه روزنامه خود با یک فنجان قهوه ترکیه ای لذت ببرید. قسمت پذیرایی هتل ادنان بی قونیه همه روزه وظیفه دارد تا برای وعده صبحانه میهمانان خود، بوفه ای از انواع غذاها را آماده و سرو کند. همینطور آن دسته از میهمانانی که فرصت بیشتری برای کسب آرامش و استراحت دارند،هتل ادنان بی قونیه یک سونا و جکوزی را در نظر گرفته است. خدمات کرایه خودرو، اتاق های مجهز به عایق صوتی، سالن های مجهز به منظور برگزاری جلسات کاری با ظرفیت پذیرایی از ۵۰ الی ۶۰ میهمان، خدمات صرافی و نیز رایگان بودن استفاده از فضای پارکینگ خودرو جزو دیگر خدماتی می باشد که هتل ادنان بی قونیه برای میهمانان خود در نظر گرفته است.

 

لابی هتل ادنان بی قونیه

موقعیت هتل ادنان بی قونیه

اتاق های هتل ادنان بی

اتاق های هتل ادنان بی قونیه با مبلمان مدرن مبله شده اند و همگی امکانات هتل چای / قهوه و مینیبار دارند. اتاق دو تخته استاندارد و اتاق یک تخته استاندارد از انواع اتاق های هتل ادنان بی قونیه می باشد در مورد تعدادی از امکانات رفاهی موجود در این واحدها می توان به وجود سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار،خدمات ارائه بطری آب معدنی، تخت خواب های راحت طبی و همچنین فراهم بودن امکان اتصال به اینترنت بیسیم رایگان اشاره کرد. اتاق های استاندارد این مجموعه در کل شرایط مناسبی را در اختیار زوج ها و خانواده هایی که حداکثر سه نفری می باشند قرار خواهند داد. صبحانه روزانه در بوفه سرو می شود و میهمانان هتل ادنان بی می توانند از آن استفاده کنند لازم به ذکر است می توانید برای دیدن هتل های دیگر در قونیه مقاله هتل آیبیس قونیه را مطالعه کنید تا با دیدی بازتر نسبت به رزرو خود اقدام کنید.

 

اتاق های هتل ادنان بی قونیه

رستوران و کافی شاپ هتل ادنان قونیه

در هتل ادنان بی قونیه یک رستوران برای صبحانه ، نها و شام وجود دارد که به جز صبحانه الباقی وعدها هزینه جداگانه دارد و انواع غداهای ترکیه در آن سرو می شود که می توانید از آن لذت ببرید کافی شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به مسافران ارائه میدهد در تور قونیه هتل ۳ ستاره ادنان بی یکی از مقرون به صرفه ترین اقامتگاه های شهر می باشد.

 

رستوران هتل ادنان بی قونیه

جاذبه های گردشگری قونیه نزدیک هتل ادنان بی

هتل ادنان بی قونیه به قدری به جاذبه های تاریخی و جادویی شهر قونیه نزدیک است که میهمانانش می توانند این مسافت های کوتاه را به صورت پیاده روی های مختصر و چند قدمی طی کنند. به عنوان مثال موزه مِولانا تنها ۱۰ دقیقه و مکان های حائز اهمیت دیگری همچون مسجد علاءالدین،موزه اینجه میناره و همچنین مراکز فروشگاهی و تفریحی شهر نیز حدوداً یک کیلومتر با این نقطه مسافت دارند. علاوه بر فواصل کوتاه تا بناهای تماشایی شهر، ترمینال اتوبوس قونیه نیز حداکثر ۸ کیلومتر با هتل ادنان بی قونیه فاصله دارد و از این طریق، میهمانانی که قصد مراجعه به دیگر نقاط شهر قونیه را دارند به صورت ارزان تر به مقاصد مورد نظرشان می رساند. همچنین فاصله ساختمان هتل ادنان بی قونیه تا فرودگاه شهر قونیه در حدود ۱۲ کیلومتر می باشد که طی کردن این مسیر به وسیله خودرو در حدود ۲۰ دقیقه به طول می انجامد

هتل ادنان بی قونیه

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
آسانسور
خشکشویی
پارکینگ
سونا
جکوزی
صندوق امانات
تهویه مطبوع
سیستم سرمایش گرمایش
پذیرش 24 ساعته
مینی بار
کافی شاپ
کرایه ماشین
خدمات گردشگری
صبحانه
وای فای