هتل الوند ۱ قشم

هتل الوند ۱ قشم یک هتل ۳ ستاره و زنجیره ای در جزیره زیبای قشم است

به این مقاله امتیاز دهید

هتل الوند ۱ قشم و اطلاعاتی درباره هتل که بد نیست قبل از سفر به قشم بدانید

هتل الوند ۱ قشم واقع در چهارراه سعدی در جزیره زیبای قشم در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نمود،ساختمان هتل در ۳ طبقه بنا و دارای ۲۵ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد،این مجموعه از لحاظ موقعیت مکانی دسترسی مناسبی به بازار ستاره،بازار قدیم قشم و اسکله شهید ذاکری دارد هتل الوند ۱ قشم با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است هتل الوند ۱ قشم علی رغم نوساز بودن در تابستان سال ۱۳۹۸ نیز مورد بازسازی قرار گرفته و به امکانات مدرنی مجهز شده است. تنوع و کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده در واحدهایی که رو به دریا هستند،موقعیت مکانی بسیار خوب و پرسنل مجرب مسافران بسیاری را به اقامت در این هتل ترغیب می کنند به محض ورود به هتل الوند ۱ قشم اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند؛لابی شیک هتل با دکوراسیونی زیبا است،می توانید در این لابی بنشینید و از تلفن،تلویزیون و اینترنت آن استفاده کنید هتل الوند ۱ قشم پارکینگ ندارد اما ترانسفر رفت و برگشت با هزینه،گشت نیم روزی و کرایه اتوموبیل بدون راننده در اختیار مهمانان قرار داده است خدمات خانه داری،پذیرش ۲۴ ساعته،نمازخانه،خشکشویی و خدمات CIP هم از دیگر تسهیلات رفاهی هتل به شما می روند که می توانید در زمان اقامت در این هتل سه ستاره از آنها استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل الوند ۱ قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل الوند ۱ قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل الوند ۱ پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل الوند 1

موقعیت هتل الوند ۱ قشم

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل الوند ۱ قشم درست در بلوار صیادان بنا شده و فاصله آن تا ساحل و اسکله شهید ذاکری تقریبا ۵ دقیقه با ماشین می باشد همچنین مجتمع عظیم معراج و بازار قدیم قشم نیز فاصله چندانی تا هتل الوند ۱ قشم ندارد و به راحتی می توانید برای خریدهای خود از آنها استفاده کنید نکته بسیار مهم درباره هتل الوند ۱ قشم قیمت ارزان آن می باشد که بسیاری از مسافران برای موقعیت مکانی و قیمت مناسب آن را انتخاب می کنند که اگر شما هم می خواهید قیمت تور قشم خود را کاهش دهید پیشنهاد میکنیم هتل الوند ۱ قشم را از یاد نبرید و یک بار از آن استفاده کنید.

اتاق های هتل الوند ۱ قشم

همانطور که گفتیم هتل الوند ۱ قشم امکانات مدرن و بیشماری را در واحدهای خود به مهمانان ارائه می کند در اتاق های دوتخته،سه تخته،چهار تخته معمولی و بزرگ و نیز سوئیت های دوخوابه،چهار نفره،پنج نفره و شش نفره این هتل شما به خدمات کاملی دسترسی خواهید داشت برای مثال می توان به حمام دارای وان و لوازم بهداشتی،تلویزیون،تلفن و اینترنت، یخچال و مینی بار با هزینه،مبلمان و دراور و سرویس بهداشتی فرنگی اشاره کرد به علاوه برای تضمین امنیت و ایمنی صندوق امانات و سیستم اطفای حریق در واحدها در نظر گرفته شده است سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع نیز بخش دیگری از امکانات اتاق ها هستند از بالکن هتل الوند ۱ هم می توانید زیبایی چشم نواز ساحل خلیج را تماشا کنید.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های جزیره و مقایسه کردن با یکدیگر مقاله هتل مارینا ۲ قشم را مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل الوند 1 قشم

رستوران و کافی شاپ هتل الوند ۱ قشم

این را هم باید اضافه کرد که رستوران هتل الوند ۱ قشم یکی از بهترین رستوران های جزیره است. این رستوران که گنجایش ۱۱۰ نفر را دارد؛ انواع غذاهای ایرانی، عربی، محلی و فرنگی سرو می کند. علاوه بر صرف بهترین غذاها می توانید از موسیقی زنده رستوران هم نهایت لذت را ببرید. در این رستوران حتی مراسم عروسی، همایش و کنفرانس هم برگزار می شود. کافی شاپ هتل الوند ۱ قشم نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم میزبان مسافران است در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل الوند 1 قشم

قوانین و مقررات هتل الوند ۱ قشم

ساعت تحویل دادن هتل الوند ۱ قشم ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل الوند ۱ قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها در هتل الوند ۱ قشم ارزان قیمت بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان زیر ۲ سال رایگان محاسبه می‌گردد.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل الوند ۱

موقعیت مکانی هتل الوند ۱ قشم به گونه ای است که شما می توانید با چند دقیقه پیاده روی به دریا و اسکله مسافربری برسید. هتل الوند ۱ قشم ارزان قیمت برای عاشقان خرید هم یک گزینه مناسب است؛چرا که بازار قدیم قشم، بازار پردیس، بازار فردوسی و مجتمع سیتی سنتر با ماشین تنها ۴ دقیقه با شما فاصله دارند. قلعه پرتغالی ها هم تنها در فاصله ۴ دقیقه ای از هتل قرار گرفته و در مدت زمان ۵۰ دقیقه به فرودگاه قشم خواهید رسید. ۱-فاصله تا فرودگاه ۵۰ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۸ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۴۷ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۸ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۳۶ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۱۰ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا درگهان قشم ۲۳ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بازار قدیم قشم ۲۷ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا بیمارستان پیامبراعظم ۴ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا کلانتری مرکزی ۶ دقیقه با ماشین.

شماره تلفن هتل الوند ۱ :   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل الوند ۱  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل الوند 1 قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
تلویزیون
حمام
سیستم گرمایش و سرمایش
پذیرش ۲۴ ساعته
آسانسور
وای فای
صندوق امانات داخل اتاق
مینی بار با هزینه
لوازم بهداشتی
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لابی
صندوق امانات
بالکن
یخچال
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
نمازخانه
کافی شاپ
صبحانه