هتل الوند ۲ قشم

هتل الوند ۲ قشم یکی از هتل های زنجیرهای جزیره قشم و با کیفیت است

به این مقاله امتیاز دهید

هتل الوند ۲ قشم و اطلاعات این هتل ۳ ستاره قبل از سفر به قشم که بد نیست بدانید

هتل الوند ۲ قشم واقع در بلوار آزادگان در فروردین ماه سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز نمود ساختمان هتل الوند ۲ قشم نوساز در ۳ طبقه بنا و دارای ۱۸ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد موقعیت مکانی هتل الوند ۲ قشم ارزان قیمت در مرکز جزیره عجایب هفت گانه قشم،موجب گردیده تا میهمانان بتوانند دسترسی آسانی به دریا،مراکز خرید از جمله بازار قدیم و اسکله مسافربری و سایر آثار تاریخی جزیره داشته باشند امید است با اقامت در هتل الوند ۲ قشم ارزان قیمت ضمن بهره مندی از زیبایی های جزیره قشم،خاطراتی خوش را برای خود و خانواده عزیزتان رقم بزنید باید اضافه کرد که این هتل شعبه دیگری از هتل الوند ۱ قشم است که با امکانات و تجهیزات داخل واحدها و هتل و نیز پرسنل حرفه ای میزبان مسافران خود است هتل الوند ۲ قشم برای پذیرایی از مهمانان خود یک سالن صبحانه خوری و کافی شاپ در طبقه اول و همکف خود در نظر گرفته که گنجایش ۴۰ نفر را دارند اگر با ماشین شخصی خود به این جزیره سفر کرده اید می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید؛در غیر اینصورت تاکسی سرویس در خدمت شما خواهد بود خوشبختانه هتل الوند ۲ خودپرداز و نمازخانه هم دارد که می توانید به راحتی از آن استفاده کنید هتل الوند ۲ قشم یکی از اقامتگاه هایی است که در تمام فصول سال باز نیست و شما از مهر ماه تا اواخر فروردین می توانید از آن استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل الوند ۲ قشم و رزرو آن نیز می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل الوند ۲ قشم را تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل الوند ۲ قشم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل الوند 2

موقعیت هتل الوند ۲ قشم

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل الوند ۲ قشم در بلوار آزادگان قشم بنا شده است و فاصله آن ساحل دریای قشم با تاکسی چیزی در حدود ۱۰ دقیقه می باشد و مراکز خرید نیز تا هتل الوند ۲ قشم با ماشین در همین حدود ۱۰ دقیقه قابل دسترس می باشد اما به دلیل قیمت هتل الوند قشم این اقامتگاه اکثر پر می باشد زیرا در رده هتل های ارزان قیمت می باشد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم برای اینکه سفری ارزان را تجربه کنید حتما هتل الوند ۲ قشم را در خاطر داشته باشید.

اتاق های هتل الوند ۲ قشم

رزرو اتاق های هتل الوند ۲ قشم کار چندان سختی نیست اما برای اینکه قسمت هتل الوند ۲ قشم شما ارزان و مقرون به صرفه باشد پیشنهاد میکنیم از اتاق های ۴ تخته آن استفاده کنید تا حسابی قیمت آن کاهش پیدا کنید که پیشنهاد ما برای سفر به این منطقه نیز به صورت گروهی و تعداد بالا می باشد همچنین هتل الوند ۲ قشم دارای ۱۸ باب اتاق به شرح زیر می باشد در هتل الوند ۲ قشم واحدها به اتاق های دوتخته دبل و توئین،سه تخته،چهارتخته و سوئیت های یکخوابه سه نفره و چهارنفره تقسیم بندی شده اند در این واحدها امکاناتی مانند مبلمان،رخت آویز،کمدلباس،تلفن،تلویزیون و اینترنت در کنار حمام و لوازم بهداشتی،سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای مسافران مهیا شده است وجود سیستم اعلام و اطفای حریق و صندوق امانات هم حاکی از توجه هتل الوند ۲ قشم ارزان قیمت به ایمنی و امنیت مهمانان خود می باشد.

 

اتاق های هتل الوند 2 قشم

رستوران و کافی شاپ هتل الوند ۲ 

متاسفانه رستوران هتل الوند ۲ فاقد رستوران می باشد و صبحانه هتل نیز در سالنی مجزا سرو می شود و مسافران محترم برای وعده نهار و شام خود باید از رستوران های بیرون استفاده کنند کافی شاپ رستوران هتل الوند ۲ قشم ارزان قیمت یکی از بهترین قسمت های هتل می باشد چرا که در این کافی شاپ انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه سرو می شود در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

کافی شاپ هتل الوند 2 قشم

قوانین و مقررات هتل الوند ۲

ساعت تحویل دادن هتل الوند ۲ قشم ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل الوند ۲ قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها در هتل الوند ۲ قشم ارزان قیمت بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم‌بها سرویس اضافه تعلق خواهد گرفت.لازم به ذکر است می توانید برای مقایسه با دیگر هتل های قشم مقاله هتل آرمان قشم را نیز مطالعه کنید.

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل الوند ۲

هتل الوند ۲ تا ساحل دریا و اسکله مسافربری فاصله اندکی داشته و تنها در ۵ دقیقه می توانید از آن به جاذبه هایی چون پارک زیتون و قلعه پرتغالی ها برسید. بازار بین المللی ستاره قشم نیز در فاصله ۶ دقیقه ای از هتل قرار دارد و برای رفتن به بازار قدیم درگهان با ماشین به ۲۷ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. اگر با هواپیما به قشم سفر کرده اید باید بدانید که فردگاه جزیره نزدیک به ۵۰ دقیقه از شما دور است. ۱-فاصله تا فرودگاه ۴۵ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۷ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۴۸ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۷ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۳۳ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۱۰ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بازار قدیم قشم ۸ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بیمارستان پیامبر اعظم ۵ دقیقه با ماشین  ۹-فاصله هتل الوند ۲ قشم تا کلانتری مرکزی ۴ دقیقه با ماشین.

شماره تلفن هتل الوند ۲ :   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل الوند ۲  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل الوند 2 قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
تلویزیون
سیستم گرمایش و سرمایش
یخچال
پذیرش ۲۴ ساعته
تاکسی سرویس
مینی بار با هزینه
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
لوازم بهداشتی
حمام
آسانسور
نمازخانه
صبحانه
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
لابی
صندوق امانات
پارکینگ
وای فای