هتل الیت ورد استانبول

هتل الیت ورد استانبول و اطلاعان آن که در این مقالمه درباره آن صحبت می کنیم

به این مقاله امتیاز دهید

هتل الیت ورد استانبول هتلی زیبا و مورد علاقه مسافران در تور استانبول می باشد.

و اتاق هایش به حمام های خصوصی با وان آب گرم و اینترنت وای فای رایگان مجهز شده اند. یک مرکز ورزشی با تمام امکانات بعلاوه ۶ رستوران و کافه از سایر امکانات قابل توجه اینجا هستند. اتاق های هتل الیت ورد استانبول به سبک نئوکلاسیک طراحی شده اند. اتاق خواب های بسیار لوکس با کف موکت شده دارد که در هر کدام یک تلویزیون صفحه تخت هم قرار گرفته است. در این هتل انواع غذاهای ترکیه ای به همراه غذاهای محبوب بین المللی و نوشیدنی های نایاب سرو می شوند. کافه ی خیابانی هتل نیز مکان مناسبی است که در آن یک وعده ی غذایی عالی را با دیدن مناظر نفسگیر از استانبول میل کنید. چهار کافه ی هتل الیت ورد استانبول نیز مکان های دنجی برای گذران وقت هستند. از امکانات تفریحی هتل می توان به استخری بزرگ،استخر مخصوص کودکان و یک مرکز ورزشی اشاره کرد. یک حمام ترکیه ای موزائیک شده هم در دسترس است. هتل الیت ورد استانبول در فاصله ی بسیار کمی از خیابان شیک استقلال قرار گرفته است. هتل الیت ورد استانبول ۵ ستاره که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده،در فلوریا و در بزرگراه E5 قرار دارد و به فرودگاه بین المللی آتاتورک نزدیک است. نمونه های معتبر از غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران هتل ارائه می شود و همچنین در کافه نیز همراه با موسیقی زنده، انواع نوشیدنی ها سرو می گردد.

 

لابی هتل الیت ورد استانبول

موقعیت هتل الیت ورد استانبول

خدمات هتل الیت ورداستانبول

خدمات رفاهی در هتل الیت ورد استانبول ۵ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با ۲۵۷۷ متر فضای کنفرانس و ۹ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه خودپرداز بانک، دستگاه فکس،صبحانه با هزینه اضافی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. کارکنان چند زبانه هتل الیت ورد استانبول به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به سالن آرایش و زیبایی، مناطق مخصوص برای کشیدن سیگار،قهوه و چای در مناطق مشترک، دسترسی داشتن به تلویزیون در بخش های عمومی هتل،اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل الیت ورد استانبول از جمله رستوران ها،لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

 

اتاق های هتل الیت ورد استانبول

رستوران های الیت ورد استانبول

صبحانه بوفه در دسترس می باشد و برای هر روز بین ساعت ۶ تا ۱۰ صبح سرو می شود. رستوران الیت: این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی و سرو غذا برای صبحانه، ناهار و شام است. کوزین ایتالین لولیوا: این رستوران متخصص غذاهای ایتالیایی است و فقط به شام ​​می پردازد. کافه ویتامین : این رستوران فقط مخصوص خوراک های سبک می باشد. خدمات اتاق ۲۴ ساعته هتل الیت ورد استانبول در دسترس است که می توانید از آن استفاده کنید در ضمن برای مقایسه این هتل با دیگر هتل های استانبول به شما پیشنهاد می کنیم حتما مقاله هتل گرند حیات استانبول را مطالعه کنید تا از خدمات و امکانات آن نیز مطلع شوید.

 

رستوران هتل الیت ورد استانبول

فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا ۸ کیلومتر از شما دورتر است که با ۴۴ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۱۴ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. با تاکسی تا آنجا ۴۲ دقیقه طول می کشد،مسجد آبی: این مسجد حدودا ۱۴ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۳۳ دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس ۵۲ دقیقه ای می رسید. ایاصوفیا: حدودا ۱۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۴۱ دقیقه ای به آنجا بروید. خیابان استقلال: تنها ۱۵ کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی ۴۶ دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود. کاخ دلما باغچه: ۱۵ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۴۲ دقیقه ای طی کنید. فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول:۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا ۱۲ دقیقه ای می رسید. فرودگاه سابیها: ۴۵ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۷۲ دقیقه در راه خواهید بود.

هتل الیت ورد استانبول

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
سالن بدنسازی
رستوران
کافی شاپ
اسنک بار
پارکینگ
انبار چمدان
صرافی
ترانسفر فرودگاهی
اجاره خودرو
تهویه مطبوع
آسانسور
گاوصندوق
امکانات برای معلولین
صبحانه
وای فای