هتل امیر قشم

هتل امیر قشم یک هتل ۲ ستاره ارزان قیمت در قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل امیر قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۲ ستاره که قبل از سفر به قشم بد نیست بدانید

هتل امیر قشم واقع در شهرک الهیه در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. ساختمان نوساز این هتل دو ستاره در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۴ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد هتل امیر با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به شما میهمانان گرامی جزیره زیبای قشم می‌باشد هتل امیر به لحاظ دسترسی به مراکز خرید، ساحل دریا و دیگر جاذبه های قشم در موقعیت خوبی قرار گرفته است ضمن اینکه اتاق های آن نوساز و مجهز بوده و خدمات کاملی هم در مجموعه هتل مهیا شده است هتل امیر با پرسنل حرفه ای و مجرب خود آماده میزبانی از مهمانان می باشد هتل امیر لابی با ظرفیت ۴۰ نفر دارد که به تلفن،تلویزیون و سرویس بهداشتی مجهز است این هتل پارکینگ ندارد اما تاکسی سرویس و خدمات تهیه تور و بلیط دارد علاوه بر اینها امکان استفاده از اتاق چمدان،اتاق سیگار،نمازخانه،خشکشویی،خدمات خانه داری و پارک کودک هم برای مسافران مهیا شده است پذیرایی در رستوران طبقه همکف هتل انجام خواهد شد که ظرفیت ۴۵ نفر را داشته و همه نوع غذا شامل ایرانی،دریایی،سنتی و فست فود سرو می کند که می توانید در زمان اقامت خود در این هتل از آنها استفاده کنید همچنین برای قیمت هتل امیر قشم و رزرو آن می توانید با شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا بهترین قیمت هتل امیر قشم را خریداری کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل امیر قشم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل امیر

موقعیت هتل امیر قشم 

همانطور که در بالا مشاهده میکنید هتل امیر قشم در خیابان الهیه بنا شده است و فاصله ان تا ساحل با تاکسی تقریبا ۵ دقیقه می باشد و مرکز خرید ستاره قشم که یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در منطقه می باشد فاصله چندانی تا هتل امیر قشم ندارد،خیلی از مسافران برای تور قشم خود هتل امیر را انتخاب میکنند زیرا قیمت هتل امیر قش بسیار مقرون به صرفه می باشد و با اقامت در این هتل می توانید همه به ساحل،مراکز خرید و شهر نزدیک باشید که از این رو بسیار خوب می باشد که پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال هتل ارزان قیمت در جزیره قشم هستید هتل امیر را فراموش نکنید.

اتاق های هتل امیر قشم 

هتل امیر قشم دارای ۲۴ باب اتاق و سویت به شرح زیر می باشد واحدهای اقامتی هتل امیر شامل اتاق های دوتخته دبل و توئین، سه تخته و چهار تخته هستند در این اتاق ها امکاناتی از قبیل تلویزیون،تلفن،اینترنت،مبلمان و کمد لباس،سرویس بهداشتی فرنگی و چای ساز وجود دارد لازم به ذکر است که اتاق ها فاقد حمام جداگانه هستند ولی سیستم تهویه مطبوع و گرمایش و سرمایش در آنها تعبیه شده است.

 

اتاق های هتل امیر قشم

 رستوران و کافی شاپ هتل امیر

هتل امیر قشم دارای رستورانی با ظرفیت ۴۵ نفر می باشد که در این رستوران انواع غذاهای محلی ، دریایی ، فست فود را با بهترین متریال سرو می کنند و اما کافی شاپ هتل امیر نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه با دیزایم عالی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد که به نوعی توانسته باشد رقابتی نزدیک با رستوران هتل داشته باشد در تور قشم با انتخاب این هتل می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید.

 

رستوران و کافی شاپ هتل امیر قشم

قوانین و مقررات بوتیک هتل امیر قشم

ساعت تحویل دادن هتل امیر قشم ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل امیر قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها امکان‌پذیر نمی‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته یا نامه اماکن امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان از ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه نیم‌بهای سرویس اضافی تعلق خواهد گرفت.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های ما و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن ها می توانید مقاله هتل پارک قشم را نیز مطالعه کنید.

 جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل امیر

هتل امیر درست در همسایگی پارک خانواده گلبرگ قرار گرفته است. با اقامت در این هتل شما با ۶ دقیقه پیاده روی به ساحل دریا، سیتی سنتر،بازار ستاره و بازار قدیم جزیره دسترسی خواهید داشت. ۱-فاصله هتل امیر قشم تا فرودگاه ۵۹ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۹ دقیقه با ماشین ۳-فاصله هتل امیر قشم تا قلعه لافت ۵۲ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۶ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۴۱ دقیقه با ماشین ۶-فاصله هتل امیر قشم تا بازار بین‌المللی ستاره ۵ دقیقه با ماشین ۷-فاصله تا بازار قدیم قشم ۱۰ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا ژئو پارک جهانی قشم ۴ دقیقه با ماشین ۹-فاصله هتل امیر قشم تا سد تاریخی پی پشت قشم ۴۴ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا مسجد جامع قشم ۷ دقیقه با ماشین ۱۱-فاصله تا حیات وحش قشم ۲۵ دقیقه با ماشین ۱۲-فاصله هتل امیر قشم تا کاسه سلخ ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه با ماشین ۱۳-فاصله تا بیمارستان شهید محمدی ۱ ساعت و ۴۴ دقیقه با ماشین.

شماره تلفن هتل امیر :   ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل امیر  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل امیر قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
صبحانه
بالکن
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
فضای سبز
کافی شاپ
لاندری (خشکشویی)
پذیرش ۲۴ ساعته
آب رایگان
لوازم بهداشتی
چای ساز
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
آسانسور
خدمات تور
نمازخانه
صبحانه
حمام
یخچال
تلویزیون
لابی
صندوق امانات
خدمات تهیه بلیط
تاکسی سرویس