هتل ایران کیش

هتل ایران کیش یک هتل ۵ ستاره با خدمات خوب و قیمت مناسب در کیش می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل ایران کیش و اطلاعاتی درباره این هتل ۵ ستاره در جزیره زیبای کیش

هتل ایران کیش، با موقعیت خاص خود در میدان امیرکبیر و ارائه خدمات برجسته به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ساحلی در کیش شناخته می‌شود. اگر به دنبال یک اقامتی لوکس و همچنین نزدیک به جاذبه‌ها و مراکز خرید هستید، هتل ایران کیش گزینه‌ای بی‌نظیر است.

این هتل ۵ ستاره با معماری خاص و منحصر به فرد خود، جزو برترین هتل‌های کیش محسوب می‌گردد هتل ایران کیش، با ۷ طبقه و دو برج جداگانه، اتاق‌هایی با چشم اندازهای فوق‌العاده به دریا و بعضی دیگر را مسلط به جزیره و پارک بزرگ شهر نموده است دیگر امکانات ارائه شده در هتل ایران کیش ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس،پارکینگ اختصاصی هستند که این امکانات،اقامت شما را به یک تجربه استثنایی تبدیل می‌کند.

همچنین قیمت هتل ایران کیش از مزیت‌های این هتل است که آن را به گزینه‌ای ایده آل تبدیل کرده است لازم به ذکر است برای ثبت خاطرات خوش در این هتل می توانید از مجموعه آبی شامل استخر،سونای خشک و بخار و جکوزی استفاده کنید مجموعه ورزشی هتل مجهز به سالن بدنسازی،مناسب برای کسانی که تمایل دارند،در سفر هم از ورزش و فعالیت عقب نمانند هتل ایران کیش موقعیت بسیار مناسبی،هم از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری جزیره و هم از حیث نزدیکی به مراکز خرید دارد کارتینگ کیش،پلاژ بانوان، پارک شهر از نزدیک ترین جاذبه ها به این هتل هستند.

برای علاقمندان به خرید و پاساژ گردی مرکز خرید سارینا ۲، روارید،مرجان نزدیک به هتل قرار دارند که می توانید خرید های خود را انجام دهید با همه این امکانات و خدمات با کیفیت، هتل ایران کیش به عنوان یک مقصد محبوب برای اقامت‌های لوکس و لذت‌بخش در جزیره کیش شناخته می‌شود همچنین برای قیمت هتل ایران کیش و رزرو آن می توانیدبا شرکت خدمات مسافرتی شال و کلاه سفر در ارتباط باشید تا قیمتی مناسب را برای اقامت خود در جزیره تهیه کنید و پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل ایران کیش تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

هتل ایران

موقعیت هتل ایران کیش

همانطور که در بالا مشاهده می کنید هتل ایران کیش در بلوار خلیج فارس واقع شده است و این هتل ساحلی نیست اما فاصله چندانی نیز تا ساحل ندارد اما به دلیل موقعیت خوب آن نسبت به مراکز خرید بسیاری از مسافران این هتل قدیمی در جزیره کیش را برای اقامت خود انتخاب می کنند تا بتوانند دسترسی خوبی را نسبت به آنها تجربه کنند از این رو شما نیز اگر به دنبال خرید کردن هستید برای اینکه هزینه های سفر خود را مدیریت کنید می توانید هتل ایران کیش را رزرو کنید تا در کل قیمت هتل ایران کیش برای شما به صرفه باشد.

معرفی کامل هتل ایران کیش

هتل ایران کیش در لحظه ورود به مجموعه، با معماری خاص و نمایی فراموش‌نشدنی، تجربه اقامتی جذاب و یادماندنی را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل یکی از معتبرترین هتل‌های ۵ ستاره کیش است، که در قلب جزیره و در دو برج منحصر به فرد واقع شده که با یک دهه تجربه در زمینه هتلداری و استفاده از کادر مجرب و حرفه‌ای، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی است. البته لازم به ذکر است که این اقامت بی‌نظیر، ۱۲۸ واحد اقامتی متنوع دارد.

واحدهای آن شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و سوئیت‌های یک خوابه است. نمای برخی از این واحدهای اقامتی رو به دریاست که این امکان را برای مسافران بسیار دل‌انگیز کرده است. امکانات رفاهی این واحدها شامل تلویزیون، یخچال، صبحانه، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌باشد. اینترنت پرسرعت نیز در اتاق‌ها و لابی هتل در دسترس افراد قرار گرفته است.

رستوران بزرگ هتل با ظرفیت ۲۵۰ نفر نیز با دکوراسیون زیبا و فضای گرم و صمیمی، مناسب برگزاری وعده‌های ناهار و شام است. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی ایران کیش می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، پارکینگ، کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، فضای سبز، صندوق امانات و خدمات تشریفات ویژه اشاره نمود. هتل ایران از نظر جغرافیایی نیز موقعیت ویژه‌ای دارد و به معروف‌ترین مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش دسترسی آسان دارد.

ارزان ترین بلیط های کیش

بلیط‌های ارزان‌ برای سفر به کیش شامل بلیط‌های چارتری، بلیط لحظه آخری، و بلیط رفت و برگشت هستند. بلیط لحظه آخری، بلیطی است که تا مدت کوتاهی قبل از پرواز به فروش نرفته و با قیمت مناسب‌تری نسبت به بلیط‌های دیگر عرضه می‌شود.

اگر برنامه دقیق برای سفر خود ندارید و از جمله افرادی هستید که یک روزه تصمیم به سفر می‌گیرید، ارزان ترین بلیط‌های کیش برایتان بهترین گزینه هستند، زیرا این بلیط‌ها امکان سفر با هزینه کمتر را برایتان فراهم می‌کنند. همچنین، با رزرو تورهای گردشگری به کیش از طریق آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر علاوه بر هزینه کمتر، از تمامی جاذبه‌های این جزیره زیبا نیز بهره‌مند شوید.

بهترین هتل کیش چه ویژگی هایی دارد؟

در ادامه با ویژگی‌های برتر هتل ایران کیش آشنا می‌شوید.

موقعیت مکانی هتل ایران کیش

هتل‌های برتر در کیش، موقعیت‌های استراتژیک دارند و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری، فضاهای خرید و سواحل را فراهم می‌کنند. این هتل‌ها خدمات برتری ارائه می‌دهند، از جمله سرویس اتاق حرفه‌ای، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان از ویژگی‌های آن است.

امکانات رفاهی هتل ایران کیش

امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی، مرکز آبگرم، اسپا و باشگاه ورزشی در هتل‌های برتر کیش وجود دارد. رستوران‌ها و کافه‌ها با منوی متنوع و کیفیت بالا غذاهای محلی و بین‌المللی از امکانات ویژه به حساب می‌آیند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ایران کیش، دارای طراحی مدرن و امکانات کاملی همچون تلویزیون، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، حمام داخلی و تهویه مطبوع هستند. برخی از این هتل‌ها مناظر طبیعی زیبایی از دریا و طبیعت اطراف را دارند.

هم چنین استخر برای لحظات شاد، سونا و جکوزی برای آرامش و استراحت، مرکز آبگرم برای تجربه لذت‌بخش و آبیاری پوست، اسپا برای ترتیب دادن به روح و جسم، و باشگاه ورزشی برای فعالیت‌های ورزشی هتل‌نشینان. این امکانات به مهمانان این هتل‌ها، اجازه می‌دهد تا از لحظاتی شاداب و آرامش‌بخش در طول اقامت‌شان بهره‌مند شوند.

خدمات تفریحی هتل ایران کیش

هتل‌های برتر کیش از جمله ایران کیش، خدمات تفریحی متنوعی را ارائه می‌دهند از جمله تورهای گردشگری، ورزش‌های آبی، مسابقات و سرگرمی‌های شبانه. همانطور که در توضیحات بالا به آن اشاره شد این هتل‌ها، استانداردهای بهداشتی بالا را رعایت می‌کنند و در سطح بالایی از نظر بهداشت و تمیزی قرار دارند.

اتاق های هتل ایران کیش

هتل ایران کیش یکی از اقامتگاه هایی می باشد که بسیار تنوع اتاقی در آن زیاد می باشد که شما بسته به تعداد نفرات و سلیقه خود می توانید از یکی از آن ها استفاده کنید به عنوان مثال اتاق های وی ای پی بسیار قیمت بالاتری نسبت به استاندارد دارند که این موضوع تاثیر بسیاری بر روی قیمت خواهد گذاشت لذا اگر می خواهید قیمت هتل ایران کیش خود را تا حد ممکن مدیریت کنید د ر انتخاب اتاق خود دقت کنید.

همچنین هتل ایران کیش پنج ستاره اتاق های متنوعی مانند ۲ تخته،۳ تخته،VIP و سوئیت های ۴ نفره با امکانات مناسب وجود دارد.اتاق های هتل ایران کیش دارای نور کافی،مبلمان و تخت خواب های راحت هستند از دیگر امکانات اتاق ها می توان به صندوق امانات، اینترنت رایگان،تجهیزات هوشمند(BMS)، تلوزیون، ماهواره و مینی بار اشاره کرد.همچنین اگر به دونبال رزرو هتل ۳ ستاره ارزان قیمت هستید می توانید مقاله هتل لوتوس کیش را نیز مطالعه کنید تا از خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل ایران کیش

رستوران و کافی شاپ هتل ایران

رستوران هتل ایران کیش در فضایی زیبا و آرامبخش با سرو غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی نه تنها مورد استقبال میهمانان هتل قرار گرفته،بلکه دیگر میزبان میهمانان جزیره هم است. کافی شاپ هتل بعد از یک گردش دلپذیر با انواع نوشیدنی و خوراکی ها برای میهمانان خاطرات خوشی را رقم می زند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل ایران کیش

قوانین و مقررات هتل

خدمات رایگان هتل ایران کیش شامل : صبحانه (بوفه)، ترانسفر استقبال فرودگاهی،اینترنت وایرلس،استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی،پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.

پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است. به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر ۲۴ ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد در تور کیش مسافران میتوانند از این هتل با خدمات خوب استفاده کنند و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند.

 

استخر هتل ایران کیش

بهترین زمان سفر به هتل ایران کیش

با توجه به اقلیم گرم و خشک کیش، انتخاب زمان مناسب برای سفر به این جزیره می‌تواند تأثیر مهمی در لذت بردن از سفر داشته باشد. بهتر است در فصل‌هایی که محدودیت‌های پرواز کمتری وجود دارد، سفر خود را برنامه‌ریزی کنید تا از تمامی امکانات بهره‌مند شوید.

در فصل تابستان، کیش با دماهای بسیار بالا و رطوبت هوا زیادی مواجه است، که ممکن است به لحاظ راحتی سفر و تجربه گردشگری تاثیر منفی داشته باشد. دماهای بالا به میزانی است که حتی به ۵۰ درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد و این امر باعث می‌شود کمترین تعداد گردشگر در این فصل به کیش سفر کند.

بهترین زمان برای سفر به کیش اواخر زمستان و اوایل بهار است، به عبارت دیگر بین ماه‌های دی تا اردیبهشت، زمان ایده آل رزرو خرید هتل ایران کیش خواهد بود. در این ماه‌ها، رطوبت هوا به حداقل می‌رسد و نسیم خنکی از جانب دریا وزش می‌کند. دماهای متغیر در این ماه‌ها بین ۱۹ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد است که شرایطی ایده‌آل را برای سفر به کیش ایجاد می‌کند.

فصل پاییز و اوایل زمستان (ماه‌های آذر و دی) نیز به عنوان دوره‌های پرباران‌ جزیره است. اگر به دنبال یک سفر ارزان قیمت هستید، اسفند ماه می‌تواند زمان مناسبی باشد. در این فصل، قیمت هتل‌ ایران کیش نیز کاهش می‌یابد و تورهای گردشگری ارزان‌قیمتی موجود است که به راحتی می‌توانید در آنها شرکت کنید و سفری اقتصادی و لذت‌بخش را تجربه کنید.

خرید بلیط رفت و برگشت کیش

اگر قصد سفر به کیش به‌منظور شرکت در جلسات کاری، مصاحبه کاری یا ملاقات با شخصی و همچنین انجام هر فعالیتی که یک روزه طول بکشد، را دارید، می‌توانید بلیط رفت و برگشت به مقصد کیش را تهیه کنید. با این روش، شما می‌توانید با هزینه‌ای به مراتب کمتر، پرواز خوبی را تجربه کنید.

به‌همین دلیل، لازم به ذکر است که بلیط‌های رفت و برگشت به هیچ عنوان، قابل کنسل کردن نیستند. بنابراین، قبل از اقدام به خرید بلیط، مطمئن شوید که برنامه‌های کاری شما به صورت قطعی و بدون تغییر می‌باشند. این روش به شما امکان می‌دهد تا با هزینه کمتری سفر کرده و زمان محدود خود را بهینه‌سازی کنید، اما به دلیل عدم امکان کنسل کردن بلیط، اطمینان حاصل کنید که برنامه‌هایتان ثابت و قطعی هستند.

قیمت هتل ایران کیش

هنگامی که تصمیم دارید سفری به جزیره زیبای کیش داشته باشید اولین موردی که نظرتان را جلب می‌کند هزینه‌های مرتبط با سفر است.قیمت بلیط هواپیما به عنوان یکی از عوامل اصلی این هزینه‌ها بوده که به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.اگر قصد دارید به یکی از بهترین هتل‌های کیش بروید؛ حتما باید نسبت به قیمت هتل ایران کیش اطلاعات جامع داشته باشید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اولین موضوعی که در انتخاب بلیط باید مد نظر داشته باشید،آژانس هواپیمایی است.آژانس‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند بنابراین مقایسه بین آنها امری حیاتی است.همچنین فاصله مسافت پرواز نیز به عنوان عوامل تعیین‌کننده قیمت مطرح می‌شود.ساعت حرکت پرواز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.پروازهای در ساعات اوج ممکن است قیمت بلیط را افزایش دهند و همین امر موجب افزایش هزینه هتل ایران کیش شود.برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که در ساعات مناسب‌تری سفر کنید و از این طریق هزینه‌های خود را کاهش دهید.

برای تهیه بلیط و آگاهی از قیمت هتل ایران کیش می‌توانید به سایت‌های آنلاین معتبری مراجعه نمایید.در این سایت‌ها شما قادر خواهید بود با مشاهده تورهای مسافرتی و استعلام قیمت آن گزینه ایده آل را برای کاهش قیمت هتل ایران کیش به دست آورید. اگر به دنبال کاهش هزینه‌ها هستید تورهای گردشگری نیز یک گزینه عالی برای شما خواهند بود.همچنین بلیط لحظه آخری نیز می‌تواند به عنوان یک راهکار اقتصادی برای خرید بلیط‌های هواپیما در نظر گرفته شود.با کمی استراتژی و برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید سفر خود را لذت‌بخش و همزمان اقتصادی تر کنید تا هزینه‌های هتل ایران کیش کاهش چشمگیری پیدا کنند.

خرید هتل ایران کیش

برای خرید بلیط هوایی به جزیره زیبای کیش،چندین گزینه پیش روی شما است.یکی از راه‌های انتخابی می‌تواند مراجعه به یک دفتر آژانس مسافربری باشد.این روش عموماً فرایند زمان‌بری دارد و نیازمند حضور شخصی شما در دفتر مربوطه است از طرف دیگر، مورد دوم و سریع‌ترین روش مراجعه به وب‌سایت مد نظر است.

با این دو روش می‌توانید از قیمت خرید هتل ایران کیش اطلاع پیدا کنید.به راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید بلیط خود را انتخاب کرده و خرید نمایید.از این طریق فرآیند خرید هتل ایران کیش برای شما کاملاً آسان و سریع خواهد بود.

بهترین زمان سفر به هتل ایران کیش

با توجه به اقلیم گرم و خشک کیش،انتخاب زمان مناسب برای سفر به این جزیره می‌تواند تأثیر مهمی در لذت بردن از سفر داشته باشد.بهتر است در فصل‌هایی که محدودیت‌های پرواز کمتری وجود دارد،سفر خود را برنامه‌ریزی کنید تا از تمامی امکانات بهره‌مند شوید.

در فصل تابستان،کیش با دماهای بسیار بالا و رطوبت هوا زیادی مواجه است،که ممکن است به لحاظ راحتی سفر و تجربه گردشگری تاثیر منفی داشته باشد.دماهای بالا به میزانی است که حتی به ۵۰ درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد و این امر باعث می‌شود کمترین تعداد گردشگر در این فصل به کیش سفر کند.

بهترین زمان برای سفر به کیش اواخر زمستان و اوایل بهار است،به عبارت دیگر بین ماه‌های دی تا اردیبهشت،زمان ایده آل رزرو خرید هتل ایران کیش خواهد بود.در این ماه‌ها رطوبت هوا به حداقل می‌رسد و نسیم خنکی از جانب دریا وزش می‌کند.دماهای متغیر در این ماه‌ها بین ۱۹ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد است که شرایطی ایده‌آل را برای سفر به کیش ایجاد می‌کند.

فصل پاییز و اوایل زمستان (ماه‌های آذر و دی) نیز به عنوان دوره‌های پرباران‌ جزیره است.اگر به دنبال یک سفر ارزان قیمت هستید،اسفند ماه می‌تواند زمان مناسبی باشد.در این فصل قیمت هتل‌ ایران کیش نیز کاهش می‌یابد و تورهای گردشگری ارزان‌قیمتی موجود است که به راحتی می‌توانید در آنها شرکت کنید و سفری اقتصادی و لذت‌بخش را تجربه کنید.

خرید بلیط رفت و برگشت کیش

اگر قصد سفر به کیش به‌منظور شرکت در جلسات کاری،مصاحبه کاری یا ملاقات با شخصی و همچنین انجام هر فعالیتی که یک روزه طول بکشد را دارید،می‌توانید بلیط رفت و برگشت به مقصد کیش را تهیه کنید.با این روش،شما می‌توانید با هزینه‌ای به مراتب کمتر،پرواز خوبی را تجربه کنید.

به‌همین دلیل،لازم به ذکر است که بلیط‌های رفت و برگشت به هیچ عنوان، قابل کنسل کردن نیستند.بنابراین قبل از اقدام به خرید بلیط،مطمئن شوید که برنامه‌های کاری شما به صورت قطعی و بدون تغییر می‌باشند.این روش به شما امکان می‌دهد تا با هزینه کمتری سفر کرده و زمان محدود خود را بهینه‌سازی کنید،اما به دلیل عدم امکان کنسل کردن بلیط اطمینان حاصل کنید که برنامه‌هایتان ثابت و قطعی هستند.

تلفن هتل ایران کیش چند است؟

اگر به دنبال تلفن هتل ایران کیش هستید تا انتهای این مقاله،همراه ما باشید.هتل ایران کیش،از لحظه ورود شما به محوطه‌اش،با معماری خیره‌کننده و نمایی جذاب،یک تجربه اقامتی جالب و به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.این هتل ۵ ستاره در قلب جزیره کیش و در دو برج مجزا قرار گرفته است،که به شما امکان انتخاب فضایی با شخصیت منحصر به فرد را می‌دهد.

تاسیس این هتل به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد و به دلیل امکانات و کیفیت مطلوبی که دارد،گردشگران و افراد بسیاری را به خود جلب نموده است.البته نا گفته نماند که کادر مجرب و حرفه‌ای هتل ایران کیش،در تمامی جنبه‌های خدمات اقامتی،توجه ویژه‌ای به جزئیات دارند.تلفن هتل ایران کیش ۸-۰۷۶۳۴۴۶۷۶۴۰ و آدرس هتل ایران کیش واقع در میدان امیرکبیر،بلوار خلیج فارس (بلوار سیاحتی) است. در صورت تمایل با پست الکترونیکی این هتل با ادرس  info@kishiranhotel.ir در ارتباط باشید.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل ایران کیش

هتل ایران کیش دارای موقعیت مکانی استراتژیک می‌باشد:

  • فاصله ۸ دقیقه با ماشین (۵.۶ کیلومتر) تا فرودگاه.
  • فاصله ۱۷ دقیقه پیاده و ۴ دقیقه با ماشین (۱.۵ کیلومتر) تا اسکله تفریحی کیش.
  • فاصله ۱۴ دقیقه پیاده و ۳ دقیقه با ماشین (۱.۲ کیلومتر) تا هایپر مارکت و مرکز تجاری جزیره.
  • فاصله ۲۱ دقیقه پیاده و ۶ دقیقه با ماشین (۱.۸ کیلومتر) تا بازار مریم جزیره.
  • فاصله ۷ دقیقه پیاده (۵۵۰ متر) تا بازار پانیذ.
  • فاصله ۹ دقیقه پیاده (۷۵۰ متر) تا بازار پردیس ۲.
  • فاصله ۷ دقیقه با ماشین (۳.۴ کیلومتر) تا بازار مرجان جزیره.
  • فاصله ۱۵ دقیقه پیاده و ۴ دقیقه با ماشین (۱.۲ کیلومتر) تا بولینگ مریم جزیره.
  • فاصله ۱۶ دقیقه پیاده و ۳ دقیقه با ماشین (۱.۵ کیلومتر) تا بازار ونوس جزیره.
  • فاصله ۱۰ دقیقه پیاده (۷۵۰ متر) تا بازار مروارید جزیره.
  • فاصله ۱۸ دقیقه با ماشین (۱۳.۴ کیلومتر) تا کشتی یونانی.
  • فاصله ۱۶ دقیقه با ماشین (۱۲.۴ کیلومتر) تا شهر افسانه‌ای پدیده کیش.
  • فاصله ۷ دقیقه با ماشین (۳.۳ کیلومتر) تا پلاژ بانوان جزیره.
  • فاصله ۵ دقیقه با ماشین (۱.۶ کیلومتر) تا پلاژ آقایان جزیره.
  • فاصله ۱۲ دقیقه با ماشین (۹.۶ کیلومتر) تا شهر زیر زمینی کاریز.
  • فاصله ۱۱ دقیقه با ماشین (۸ کیلومتر) تا درخت سبز.
  • فاصله ۱۰ دقیقه با ماشین (۷.۳ کیلومتر) تا رستوران پایاب.

سخن آخر

شما برای خرید و رزرو هتل ایران کیش می‌توانید با آژانس مسافرتی شال و کلاه هماهنگ شوید و با شماره تماس ثبت شده در سایت در ارتباط باشید. این آژانس با شماره ثبتی ۵۳۰۳۷۶، تحت مدیریت آقای ناصر بیات، در حال ارائه خدمات مسافرتی می‌باشد. آژانس مسافرتی شال و کلاه سفر، با نام جدید از سال ۱۳۹۷ در تهران به فعالیت خود آغاز کرده است. آژانس شال و کلاه دارای دفتری مستقر در میدان جهاد (فاطمی)، ساختمان فاطمی، پلاک ۱۳، طبقه دوم، واحد ۲۵ است.

برای اطلاع از لیست هتل های کیش اینجا کلیک کنید

شماره تلفن رزرو هتل ایران کیش  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل ایران کیش

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
روم سرویس
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
پاورسوئیچ
خدمات تهیه بلیط
سونا
جکوزی
لاندری (خشکشویی)
مینی بار با هزینه
یخچال
آب رایگان
کرایه اتومبیل (بدون راننده)
فضای سبز
سالن ورزشی
صبحانه
صندوق امانات داخل اتاق
استخر
خدمات تور
سیستم تهویه مطبوع
سرویس بهداشتی درلابی