هتل باروت لارا 

هتل باروت لارا در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است و جزو مجموعه هتل‌های BARUT می‌باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

هتل باروت لارا  هتلی زیبا در منطقه لارا آنتالیاست که فوق العاده عالی می باشد.

هتل باروت لارا در مکانی بنا شده که آمیزه‌ای چشم‌نواز از نور خورشید،امواج نیلگون دریا و طبیعت سبز محیط اطراف، بیننده را به وجد می‌آورد. لذا هتل مکان مناسبی برای تفریح، طبیعت‌گردی، تمدد اعصاب و گذران اوقات با اعضای خانواده است. اتاق‌های بزرگ این هتل، دارای بالکن‌های بزرگ با میز و صندلی بوده و در هر اتاق تلویزیون تخت و مینی‌بار قرار داده شده است. هتل باروت لارا هشت رستوران سفارش از منو دارد که در آنها، انواع غذاهای بین‌المللی و محلی در هوای آزاد و یا در داخل ساختمان سرو می‌شود. دیگر امکانات هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد: اسپا، حمام ترکی، سونا، سالن آرایش و زیبایی،سینما، مرکز خرید، خدمات ماساژ و مراقبت از پوست و بدن، تیم انیمیشن، اجرای موسیقی زنده، و…انجام ورزش‌های آبی مختلف و نیز پرداختن به دیگر فعالیت‌هایی همچون والیبال ساحلی،اسنوکر، تنیس، اسکواش، ژیمناستیک، مینی‌گلف و… از آن جمله است. قدم زدن در باغ‌های پرطراوت هتل باروت لارا نیز برای خود صفایی دارد. مهمانان همچنین می‌توانند از استخرهای سرپوشیده و روباز هتل استفاده کرده و یا در سرسره آبی آن تنی به آب بزنند،« هتل باروت لارا » فقط ۱۰ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل باروت لارا مدتهاست عنوان برترین هتل آنتالیا با خود یدک میکشد و مسافران تور آنتالیا میتوانند از این هتل باروت لارا لذت ببرند.

 

باروت لارا 

موقعیت هتل باروت لارا 

درباره هتل باروت لارا

اتاق های بزرگ این هتل باروت لارا بالکن وسیعی نیز دارند که با میز و صندلی مجهز هستند. در هر اتاق می توانید اتاق نشیمن جداگانه، تلویزیون ال سی دی، دی وی دی پلیر و یخچال کوچکی را مشاهده کنید، مهمانان می توانند در مرکز مانولیا و تالاسو استراحت کنند و از امکانات سونا و مرکز زیبایی آن استفاده کنند. علاقه مندان به فعالیت های پرتحرک نیز می توانند با تنیس، اسکوآش،ژیمیناستیک، گلف و یا ورزش های آبی سرگرم شوند، رستوران های این هتل غذاهای بین المللی و محلی ترکیه را با مهارت خاصی تهیه می کنند و می توانید غذای خود را در فضای باز یا در ساختمان میل کنید، یک شیرینی پزی نیز برای طبخ شیرینی های لذیذ ترکیه ای فراهم شده و ۵ کافه برای سرو نوشیدنی های متنوع آماده ی سرویس دهی است. برنامه های سرگرم کننده ی این هتل توسط تیم انیمیشن و با همراهی موسیقی زنده هر شب در کلوپ مخصوص هتل باروت لارا  اجرا می شوند.

 

رستوران هتل باروت لارا 

اتاق‌های باروت لارا

هتل باروت لارا دارای ۴۰۱ اتاق بوده که از طریق آسانسور دسترسی به آنها میسر است.

اتاق استاندارد: ۴۰ متری با ظرفیت ۳ نفر،جونیور سوئیت: ۴۸ -۶۷ متری با ظرفیت ۴ نفر،اتاق یک تخت خوابه: ۶۵ متری با ظرفیت ۴ نفر،اتاق دو تخت خوابه: ۸۶ متری با ظرفیت ۵ نفر،سوئیت ۵۷ متری WHIRPOOL با ظرفیت ۲ نفر،سوئیت ۷۰ متری PENTHOUS با ظرفیت ۲ نفر،سوئیت ۱۰۸ متری PRESIDENTAL با ظرفیت ۳ نفر،سوئیت ۱۵۸ متری KING با ظرفیت ۵ نفر،اتاق ویژه معلولین: ۴۰ متری با ظرفیت ۳ نفر،سوئیت‌های JUNIOR SUITES ,PENTHOUSE,PRESIDENTIAL ،KING SUITE دارای سرویس‌های روزنامه روزانه،مینی بار با نوشیدنی‌های متنوع، سبد میوه روزانه و سرویس نظافت روزانه هستند که بسیار به اقامت راحت شما کمک خواهد کرد همچنین برا دیدن دیگر هتل های آنتالیا می توانید مقاله هتل دلفین بی گرند را مطالعه کنید تا از خدمات آن نیز مطلع شوید.

 

اتاق های هتل باروت لارا 

کافه‌های هتل

کافه LOBBY BAR: سرو نوشیدنی‌های متفاوت در لابی هتل. کافه BEACH BAR: سرو نوشیدنی‌های متفاوت در کنار ساحل. کافه COCKTAIL BAR: سرو نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی. کافه NIGHT CLUB BAR: سرو نوشیدنی‌های متفاوت در نایت کلاب هتل باروت لارا

 

کافه هتل باروت لارا 

امکانات تفریحی باروت لارا

۳ استخر رو باز، استخر با سرسره‌های آبی، استخر سرپوشیده (آب گرم و آب دریا)، ۳ زمین تنیس،زمین اسکواش، دارت، تیر و کمان و واتر‌پلو از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌باشند. برای کودکان و نوجوانان نیز استخر مخصوص کودکان، سرسره‌های آبی،باشگاه کودکان، زمین بازی و نمایش فراهم است، همچنین خدمات نگهداری از کودکان نیز ارائه می‌شود. خدمات SPA در هتل مجلل باروت با معماری شرقی و با مساحتی حدود ۲۰۰۰ متر مربع ساخته شده است که شامل یک حمام ترکی به سبک سنتی، خدمات زیبایی و مراقبت پوست،خدمات زیبایی و مراقبت بدن و همچنین خدمات ماساژ می‌باشد.

هتل باروت لارا 

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری بچه
گاو صندوق
رستوران فضای باز
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
تنیس
بیلیارد
ساحل اختصاصی
صبحانه
نهار
شام
نوشیدنی