هتل بهشت قشم

هتل بهشت قشم یک هتل ۳ ستاره کاملا اقتصادی دز جزیره قشم می باشد

به این مقاله امتیاز دهید

هتل بهشت قشم و اطلاعاتی درباره این هتل ۳ ستاره قبل از رفتن به قشم که بد نیست بدانید

هتل سه ستاره بهشت قشم واقع در خیابان فلسطین در سال ۱۳۸۳ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت و هتل بهشت قشم فاز جدید خود را افتتاح کرد. هتل بهشت قشم دارای ۱۰۶ باب اتاق و سوئیت با امکانات مناسب می‌باشد و از امتیازات آن نزدیکی به مراکز خرید جزیره از جمله بازار ستاره، سیتی سنتر ۱ و ۲ می‌باشد. هتل بهشت قشم با برخورداری از پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب اقامتی خوش را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است. هتل بهشت قشم فاز جدید در یکی از بهترین مناطق قشم به لحاظ دسترسی قرار گرفته و با وجود امکانات تعبیه شده در واحدها و خود هتل و نیز پرسنل مجرب و خوش برخورد،یک اقامتگاه ایده آل برای سفرهای انفرادی و خانوادگی شما به شمار می رود. پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس و آژانس مسافرتی از جمله امکاناتی هستند که هتل بهشت برای تسهیل در رفت و آمد شما در نظر گرفته است. برای صرف هر نوع غذا اعم از ایرانی و دریایی یا نوشیدنی و دسر مورد علاقه تان هم می توانید به رستوران بهشت قشم و کافی شاپ هتل بهشت که در طبقه اول قرار گرفته مراجعه کنید. خشکشویی، اتاق سیگار، اتاق چمدان و پذیرش ۲۴ ساعته را هم در لیست خدمات هتل بهشت قشم قرار دهید.

 

لابی هتل بهشت قشم

موقعیت هتل بهشت قشم

اتاق های هتل بهشت قشم

هتل بهشت قشم فاز جدید دارای ۱۰۶ واحد اقامتی به شرح زیر می باشد هتل بهشت واحدهای خود را در قالب اتاق های یک تخته، دوتخته، سه تخته و چهار تخته و همچنین سوئیت های دوخوابه چهارنفره،پنج نفره و شش نفره به مسافران عرضه می کند.  سوئیت ها هر کدام از ۴، ۵ و ۶ تخت سینگل تشکیل شده اند. در این واحدها سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، یخچال و آب رایگان،سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی و سرمایشی،حمام و لوازم بهداشتی و تلویزیون در اختیار مهمانان قرار داده شده است.لازم به ذکر است می توانید برای دیدن دیگر هتل های منطقه مقاله هتل سما ۱ قشم را نیز مطالعه کنید.

 

اتاق های هتل بهشت قشم

رستوران و کافی شاپ هتل بهشت قشم

رستوران هتل بهشت قشم فاز جدید با ظرفیت ۲۰۰ نفر پذیرای مسافران گرامی می باشد شما می توانید در رستوران بهشت قشم انواع غذاهای بین المللی و دریایی را سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید زیرا کیفیت این رستوران مثال زدنی می باشد کافی شاپ هتل بهشت قشم نیز با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و انواع دسرهای خوشمزه با دیزاین فوق العاده میزبان خیلی خوبی برای مسافران استکه از هتل سه ستاره بهشت قشم استفاده میکنند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل بهشت قشم

قوانین و مقررات هتل بهشت

ساعت تحویل دادن اتاق در هتل بهشت قشم فاز جدید ۱۴ می باشد ساعت تحویل گرفتن هتل بهشت قشم ۱۲ می باشد اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. پذیرش خانم‌های تنها در هتل بهشت قشم ارزان قیمت بلامانع می‌باشد. همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه (مسافرین خارجی پاسپورت) هنگام پذیرش الزامی می‌باشد. پذیرش با صیغه‌نامه معتبر با مهر برجسته امکان‌پذیر است. هزینه برای اقامت کودکان ۴ تا ۸ سال نیم‌بها محاسبه می‌گردد. در تور قشم با انتخاب هتل سه ستاره بهشت قشم می توانید تجربه یک سفر خوب را داشته باشید

جاذبه های گردشگری قشم نزدیک هتل بهشت 

هتل بهشت قشم برای بازارگردی یک هتل ایده آل است. در کمتر از نیم ساعت می توانید به بازار قدیمی درگهان برسید یا دسترسی راحتی به مراکز خرید ستاره قشم و فردوسی داشته باشید. مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ نیز هم از جمله بازارهای نزدیک هتل هستند. ۱-فاصله تا فرودگاه ۵۰ دقیقه با ماشین ۲-فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ۵ دقیقه با ماشین ۳-فاصله تا قلعه لافت ۵۳ دقیقه با ماشین ۴-فاصله تا قلعه قشم ۵ دقیقه با ماشین ۵-فاصله تا دره ستارگان ۴۲ دقیقه با ماشین ۶-فاصله تا بازار بین‌المللی ستاره ۳ دقیقه پیاده ۷-فاصله تا درگهان قشم ۲۴ دقیقه با ماشین ۸-فاصله تا بازار قدیم قشم ۲۸ دقیقه با ماشین ۹-فاصله تا درمانگاه شهید دارا ۷ دقیقه با ماشین ۱۰-فاصله تا کلانتری مرکزی ۸ دقیقه با ماشین

برای ارتباط مستقیم با هتل بهشت شماره هتل بهشت قشم در زیر آورده شده است و در صورتی که موفق به تماس مستقیم با هتل نشدید برای رزرو هتل بهشت قشم می توانید با شماره موبایل زیر تماس گرفته و رزرو خود را از شال و کلاه سفر انجام دهید.

برای اطلاع از لیست هتل های قشم اینجا کلیک کنید

شماره تلفن هتل بهشت    ۴۳۴۴۶۳۴۲-۰۷۶

شماره تلفن رزرو هتل بهشت  ۰۹۱۲۴۸۴۱۲۱۹

هتل بهشت قشم

تلگرام-شرکت

امکانات هتل
یخچال
آب رایگان
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق
تلویزیون
لاندری (خشکشویی)
پارکینگ
فضای سبز
حمام
لوازم بهداشتی
سیستم گرمایش و سرمایش
لابی
نمازخانه
آژانس مسافرتی
صبحانه
سیستم تهویه مطبوع دراتاق
بالکن
سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق
کافی شاپ
تاکسی سرویس
پذیرش ۲۴ ساعته
وای فای